چاپ این برگه

شبکه استانی دنا یا شبکه هدایت خواه!

گروه سیاسی- شبکه های تلویزیونی این روزها درگیر حواشی جالب و کم نظیری شده اند، از خط و نشان مجری ها گرفته تا اختصاص غیر معمول شبکه های به مخالفان دولت!

به گزارش بویرنیوز، صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از قافله عقب نمانده و در اقدامی غیر معمول و خارج از عرف تریبون خود را مستمراً به فردی اختصاص داده که از یک طرف مخالف دولت است و اتفاقاً از طرف دیگر نیز مدعی حضور در انتخابات شهرستان های بویراحمد و دنا هم هست.

شبکه دنا در بخش های مختلف خود مستمراً تریبون را به ستار هدایت خواه سپرده است، از دعوت بعنوان فعال فرهنگی گرفته تا خدمات رسانی آستان قدس و برگزاری مراسمات مختلف مذهبی در استان توسط این فعال فرهنگی بخش هایی از برنامه های ویژه این شبکه برای استاد اخلاق است!

این اقدام صدا و سیمای استان وقتی عجیب تر است که بدانیم این سازمان در قابل قراردادهای خبری و اطلاع رسانی دستگاه های استان را پوشش می دهد و تریبون هایی که به سازمان ها ارائه می شود در قالب قراردادهایی است که به گفته آنها برای دستگاه ها الزام آور است!، اینکه با هدایت خواه چطور و با کدام توافق کار می کند باید جالب باشد!

از طرفی آیا در استان تنها همین یک فعال فرهنگی و مذهبی را داریم، بدون شک جواب خیر است اما اینکه صدا و سیما در اقدامی غیر حرفه ای و جانبدارانه مستمراً تریبون را در اختیار وی قرار می دهد باید توسط دستگاه های نظارتی بررسی شود و نتیجه به مردم اعلام شود.

از سویی، اگر حضور ایشان در کسوت نمایندگی از ملاک ها است چرا به دیگران از جمله سید باقر موسوی و مسعود حسینی و سایرین این تریبون داده نمی شود؟

به گزارش بویرنیوز، ستار هدایت خواه از گزینه های حضور در انتخابات بویراحمد و دنا است، این میزان از تریبون به این فرد شائبه انتخاباتی بودن و شروع زودهنگام حمایت تلویزیون از یک فرد مشخص را تداعی می کند، این موضوع باید بررسی شود و قطعا به گفته رئیس کل محترم دادگستری استان اقدامات اینچنینی خلاف قانون است و با قانون شکنان در هر سطحی باید برخورد شود.

صدا و سیما اگر می خواهد ملی و مورد وثوق مردم باشد باید بداند محبوبیت یک رسانه در عدم جانب داری و حرکت در مسیر خواست مردم است، بدون شک اقداماتی از این دست نه تنها اثر مثبتی ندارد بلکه موجب گریزان شدن بیشتر مردم از این رسانه خواهد شد.

و اما انتقاد یک فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد از رفتار عجیب شبکه دنا:

شبکه استانی حضور هدایتخواه را در یک قصابی و کشتارگاه پوشش می داد که در حال ذبح گوسفندان برای بسته بندی و ارسال به محروم ترین و دورافتاده ترین مناطق استان! بود و سپس مجددا شبکه استانی در خبری دیگر سخنان او را بعنوان فعال فرهنگی در مراسمی دیگر پخش کرد!