سه شنبه 15 آبان 1397 - 9:36

واکنش تازه هدایتخواه به حواشی یک نشست جنجالی/تاجگردون غیرانقلابی است!

هدایتخواه: مبنای حقانیت، مبانی فکری و موضع گیری های عملی آن فرد است و بر اساس آن قضاوت می کنیم فرد انقلابی است یا غیرانقلابی؛ بنابراین من بر روی مبنا بحث کردم و نخواستم مقایسه کنم.

به گزارش بویرنیوز، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با رسانه ها، درباره حواشی به وجود آمده پس از تریبون آزاد دانشگاه فرهنگیان یاسوج گفت: غلامرضا  تاجگردون را از نظر رفتار وعمل یک عنصر انقلابی نمی دانم، رفتار انقلابی مبتنی بر تقواپیشگی و پایبندی به امور دینی در همه زمینه ها و حفظ استقلال در همه عرصه هاست. در عرصه عمل نیز رفتار انقلابی ندیده ام بنابراین من وی را فردی انقلابی نمی دانم.

ستار هدایتخواه بیان کرد: این گونه نیست به دلیل اینکه کسی خوشش بیاید یا نیاید حقیقت را کتمان کنم! بخصوص مخاطب من که قشر جوان است که باید حقایق را بدانند و بر اساس ادله بابد با آن ها صحبت کرد.

وی افزود: من تشبیه نکردم و به قول معروف در مثل مناقشه نیست می خواستم بگویم اگر کسی بگوید ملاک انقلابی گری و حقانیت کثرت طرفداران و رای دهندگان است، این گونه نیست.

هدایتخواه گفت: در روزگار ما انتخابات و رای را ملاک محبوبیت می دانند و در گذشته ملاک بیعت بود، چند نفر از مردم مسلمان عصر یزید با او بیت کردند؟ همه به جز چند نفر بیعت کردند، حال آیا یزید برحق است؟ آیا یزید انقلابی بود؟ آیا یزید حقیقتا پایبند به اسلام بود؟ این چه مبنایی است که برخی می خواهند ملاک حقانیت را کثرت طرفداران قرار دهند.

وی ادامه داد: وقتی گفتم آقای تاجگردون انقلابی نیست به جای این که با استدلال بگویند انقلابی بودن این مبانی را دارد، آیا تاجگردون به این مبانی پایبند است و عمل می کند، می گویند طرفدار دارد و محبوب است.

هدایتخواه تاکید کرد: مبنای من این نبوده که او را به یزید تشبیه کنم، من گفتم اگر مبنای حقانیت و انقلابی گری تعداد طرفداران است، اینطور نیست.

وی افزود: مبنای حقانیت، مبانی فکری و موضع گیری های عملی آن فرد است و بر اساس آن قضاوت می کنیم فرد انقلابی است یا غیرانقلابی؛ بنابراین من بر روی مبنا بحث کردم و نخواستم مقایسه کنم.

هدایتخواه در پایان گفت: برخی رسانه ها از دو ساعت برنامه فقط ۵ دقیقه آن را دیدند و می خواستند فضاسازی کنند و اجازه ندهند حرف حق به گوش کسی برسد و هدف آن ها این نیست که روشنگری کنند!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=292639
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    درود بر دکتر عزیز..
    حقا که حرف حق جواب ندارد..
    مرحبا…

  2. بویراحمد گفت:

    اخی وبختم ..امان از …..

  3. منصور گفت:

    تو چکاره هستی که بخواهی تشخیص بدی کی انقلابیست یا انقلابی نیست اقای هدایت خواه خودتو کاسه داغتراز اش میپنداری نه بخدا تو …… هم نیستی برای مردم فهمیده استان من کار به تاجگردون وامسال تاجگردون ندارم ولی این را میگم که تو در مقامی نیستی که تشخیص بدی کی خوبه کی بده کی کافره کی مسلمونه

  4. مسعود گفت:

    ببین استاد اومدی نسازی
    دوباره رفتی سخنرانی همش حاشیه جنجال
    بی خیال
    استاد جدا نمیخوای به بازنشستگی فکر کنی؟

  5. مسعود گفت:

    چرا نظرات ارسال نمیشه؟

  6. یک شهروند گفت:

    جناب هدایت خواه تا اونجایی که ما اطلاع داریم دکتر تاجگردون و خانواده ایشان هم شهید دادن و هم انقلابی بودن و هستن و بنظر بنده……

  7. ناشناس گفت:

    انشاالله خدا خيرت بده..
    ما تو رو نداشتيم واقعا يه چيزي كم داشتيم.
    درود بر تو كه وجودت مايه بركته.. بنازمت كه از حق گويي نمي ترسي.. درود بر شرفت..

  8. حمید گفت:

    خدا روشکر معنی انقلابی بودن رو هم فهمیدیم

  9. ناشناس گفت:

    تاجگردون تشبیه شده به یزید…! کسانی هم که بهش رای دادن بیعت کنندگان با یزید

  10. ناشناس گفت:

    تو چکاره هستی که درباره هدایتخواه اظهار نظر می کنی

  11. ناشناس گفت:

    دکتر تو بعضی ها بزرگ میکنی چه در انتخابات گذشته و چه این صحبتت بهتر نیست یه کم فکر کنی و بیخود حساسیت درست نکنی برادر

  12. سید گفت:

    درود بردکتر هدایت خواه .شجاع ونترس احسنت.

  13. نورآباد ممسنی گفت:

    حرفات ارزش حتی خوندن ندارن مرد پرحاشیه

  14. tvihn گفت:

    ای قربون نفست دکتر جون. حقا که لیاقت همه مقامها رو داری. خدا روز به روز عزت و آبروتو بیشتر کنه برادر عزیز.

  15. فرج گفت:

    سلام بر استاد بزرگوار خودم جناب آقای دکتر هدایتخواه عزیز.
    در حقیقت که آدم شناسی. دوست داریم

  16. ناشناس گفت:

    اگر بخواهیم مبنایی قضاوت کنیم انقلابی بودن یعنی اسلامی بودن اسلامی یعنی عبادت و عمل به اسلام عبادت هم جز خدمت به خلق نیست.. حالا تو انقلابی تری یا تاجگردون؟؟ تو اول عملکرد خودت را نقد کن هشت سال نماینده بودی چه کردی بجز روزه خونی و غش کردن برای احمدی نژاد چه کار انقلابی برای مردم کردی؟؟

  17. ناشناس گفت:

    تو کجا این حرفا کجا…جنابعالی در حد یه معلم دینی در مقطع راهنمایی هستی….

  18. بویران گفت:

    وقتی همه چیز گران شده و مردم تنگدست شدند و اقتصاد از رونق افتاده و مردم نان شب ندارند حرفای تاج گردون و هدایتخوه و زارع و …. هیچ ارزشی نداره . پس بیخود بعضی ها سنگ این و آن را به سینه نزنند.

  19. غضنفر گفت:

    جانم فدای هدایت خواه

  20. پزشک گفت:

    جناب هدایتخواه حقیفتادراین فضا قلم فرسایی صحیح نیست ومعمولا بایدپاسخ ونقدنظریات کوتاه باشه .

    فقط چندنکته رامطرح کنم.نمیدونم چقدرباقران مآنوس واشنایی.
    میدونی قران میفرمایدمتکبراست کسیکه چیزی بگویدوخودبه ان عمل نکند. زشتترین خصلت اینه که یه صفت خودت نداشته باشی واگردیگری نداشته باشدشماتتش کنی .حالابفرماخودت متقی وبابصیرت وانچه که گفتی تاجگردون نداره ،داری.
    جوابت ازدوحال خارج نیست اگه بگی ندارم که میشه گفت بیخودچیزی که خودت نداری،به خاطرش دیگران راسرزنش قرارمیدی وهتاکی میکتی.
    اگرهم بگویی ان خصلتهارادارم که مصیبت عظمی است که خدای نکرده توبخوای وکیل مردم بشی.
    توخونه بشین تاافاصات ونطریات مبصرانه قبلیهاازیاد مردم بره.
    یه جمله اخربگم اگربه خاطرتقسیم نذورات حضرت رضاعلیه السلام یگ رای درانتخابات کسب کنی عین حرامه .پس بیاوخادمی امام رضارابرپست دنیا ترجیح بده .

  21. کاف گفت:

    اقا نیابو مو برم فلان مسجد بامدرک ادبیات برم سرکار.وجدا”از۸۴ تاالان خیابون گز ایکنوم😁

  22. دنا گفت:

    انقلابی بودن رو شما و حسین شریعتمداری و حسین اله کرم تشخیص میدین؟؟؟؟ یا عملکرد افراد؟؟؟؟؟
    شاید هم ملاک انقلابی بودن صورت شخص هست؟؟؟؟؟

  23. ناشناس گفت:

    فارغ از خود شدم و کوس انا الحق بزدم 🎻. همچو منصور خریدار سر دار شدم📃گفت آن یار کزو گشت سر دار بلند🎪. جرمش آن بود که اسرار هویدا میکرد🎯حاجی ما دلسوختگان عدالت در همه جای استان خاگ پاتیم استاد و مرید ما تا زندهایم هدایت خواه است

  24. ناشناس گفت:

    بویر عزیز علت اینکه کامنت های ما را نمیگذاری چیه سایت های گچسارانی اصلا نظرات دگر اندیشان را نمیگذارند فقط گاهی خبر آوران میگذارد پس تکلیف آزادی بیان و تبادل افکار و بویراحمدی ها و بقیه اقوام بی تریبون گچساران چه میشود آیا ما حق نداریم عاشق هدایت خواه باشیم

  25. محسن گفت:

    سی سلامتیت دعا ایکنیم خدا شفات بیه

  26. غضنفر گفت:

    اقای هدایت خواه واقعیت را میگه . مگه تاجگردون رئیس کمیسیون بودجه مجلس نیست امثال ایشان میخواهند عرصه را برمردم تنگ کند که مردم از نظام وانقلاب خسته بشند . ولی کور خواندن تا ظهور امام زمان ما انقلابی خواهیم ماند وبه عشق نظام و شهدا ورهبری ایستاده اایم.

  27. ناشناس گفت:

    سلام دوستان لطف کنید اولا یه کم به خودتون زحمت بدید سخنرانی دکتر را کامل گوش کنید بعد اظهار نظر کنید دوم نمیخواد زیاد سنگ تاجگردون را به سینه بزنید ازش بپرسید دولت داره مردمو به فلاکت میرسونه شما دارید چکار میکنید.

  28. هماى رحمت گفت:

    وجدانا به نظر ات طرفداران تاج گردون يه نگاه سطحى و بسيار معنى دار كنيد و از اعماق دلتون قاره و گاله بزنيد و تاسف به اين مجلس و طرفداراش كنيد كه به چه كسانى راى دادن

  29. حسن گفت:

    سلام. مثل اینکه دکتر صاحب و نماد و خان انقلاب هستند و باقی عوام و …. از نظر روانشناسی اینگونه سخنرانی یا به علت عقبه سیاسی قوی است یا نشانه جاه طلبی است وبطور کلی خارج ار کوپن صحبت کردن برای مطرح نگه داشتن خود می باشد.

  30. ساعد گفت:

    من نمیدونم چرا هیچ کس خوب نیست بجز شماهااااا.
    آقای هدایت خواه دست از این حرفای تهی بردار بزار مردم زندگیشونو بکنند . نکنا تو هم میخای خودتو ….؟ دیگه حنای شما ها رنگی نداره..

  31. ناشناس گفت:

    بویر نیوز ما هر وقت از چپی ها و اصلاح طلب ها کامنت گذاشتم فورا گذاشتی سخنان دکتر هدایت خواه را درست تشخیص دادم و کامنت حمایت گذاشتم همین یک مورد را هم نگذاشتی این است نتیجه آزادی بیان و عدالت شما اصلاح طلبان

  32. منصور گفت:

    بنازم به غیرت بویراحمدیت بدجوری زدی تو ذوق تاج

  33. ناشناس گفت:

    آگر همه نظرات را بخوانید متوجه میشوید نظرات مخا لفان استاد هدایت خواه چقدر سطحی و احساسی و بدور از دلیل و برهان و مصداق است همیشه فکر میکردم چطور میشه که اوظاع مملکت این طوری میشه گرانی وحشتناک عدم قبول مسولیت بی اعتمادی آوردن مدیر از بقیه استان ها و حذف مدیران استانی و بی اثر شدن اصلاح طلبان شناسنامه دار و صاحب نظر و ……‌‌‌‌‌…………………………. حالا کم کم علت را دارم میفهمم

  34. باوی گفت:

    چماقداران هدایت خواه آماده برای مجلس هستند 😅؟

  35. ناشناس گفت:

    واقعا جای تاسفه، چقد نظرات مخالفان هدایت خواه از روی کینه و عقده هست.

  36. ناشناس گفت:

    احمدی نژاد هم انقلابی بود؟
    اون همه دم از اخلاص و حقانیت احمدی نژاد زدید چه شد؟
    چرا راجع به احمدی نژاد گنگ شدید؟
    گفته بودید بچه هایت برایش روزه گرفتند؟

  37. آرامش گفت:

    تقاضا دارم دوستان موضع گیری جناب تاج گردون را به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از وضعیت اقتصادی نابسامان موجود و رای اعتماد ایشان به وزرای مربوطه را بررسی کنند و اگه تشخیص دادید که ایشان در جهت منافع ملت گامی برداشته و دولت را به چالش کشیده ایشان انقلابی است ولا غیرررررررر!!!!!!!!
    چرا باید احساسی و مغرضانه قضاوت کنیم ؟؟؟

دیدگاه شما