چاپ این برگه

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پیشگام اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان/+عکس

کارکنان بازنشته دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از پست هایشان خداحافظی می کنند.
اورنگ ایلامی در نامه ای خطاب به معاونت بهداشتی دانشگاه به استناد قانون منع به کار گیری بازنشستگان به پیوست آن فهرست ۷۶ نفر از پرسنل زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد را که در بخش های مختلف از قبیل دانشکده ها ،شبکه های بهداشت شهرستان ها ، بیمارستان ها ، واحدهای اداری و… مشغول به خدمت بودند و طبق قانون جدید بازنشست می گردند را اعلام نمود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه‌‌شنبه، دوم مرداد امسال خانه ملت، با اکثریت آراء، طرح اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان را تصویب کردند و شورای نگهبان نیز کلیات این مصوبه مجلس را در جلسه روز ۱۷ مرداد این شورا، تأیید کرد.

به گزارش بویرنیوز ؛ اورنگ ایلامی در نامه ای خطاب به معاونت بهداشتی دانشگاه به استناد قانون منع به کار گیری بازنشستگان به پیوست آن فهرست ۷۶ نفر از پرسنل زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد را که در بخش های مختلف از قبیل دانشکده ها ،شبکه های بهداشت شهرستان ها ، بیمارستان ها ، واحدهای اداری و… مشغول به خدمت بودند و طبق قانون جدید بازنشست می گردند را اعلام نمود.

به گزارش بویرنیوز، بدون شک اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان از یک طرف می تواند زمینه حضور جوانان نخبه و تازه نفس به مجموعه های دولتی را هموار کند و از طرفی موجب چابکی و بهبود سازمان ها و خدمات دهی به مردم خواهد شد.