یکشنبه 13 آبان 1397 - 0:23

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پیشگام اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان/+عکس

کارکنان بازنشته دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از پست هایشان خداحافظی می کنند.
اورنگ ایلامی در نامه ای خطاب به معاونت بهداشتی دانشگاه به استناد قانون منع به کار گیری بازنشستگان به پیوست آن فهرست ۷۶ نفر از پرسنل زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد را که در بخش های مختلف از قبیل دانشکده ها ،شبکه های بهداشت شهرستان ها ، بیمارستان ها ، واحدهای اداری و… مشغول به خدمت بودند و طبق قانون جدید بازنشست می گردند را اعلام نمود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه‌‌شنبه، دوم مرداد امسال خانه ملت، با اکثریت آراء، طرح اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان را تصویب کردند و شورای نگهبان نیز کلیات این مصوبه مجلس را در جلسه روز ۱۷ مرداد این شورا، تأیید کرد.

به گزارش بویرنیوز ؛ اورنگ ایلامی در نامه ای خطاب به معاونت بهداشتی دانشگاه به استناد قانون منع به کار گیری بازنشستگان به پیوست آن فهرست ۷۶ نفر از پرسنل زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد را که در بخش های مختلف از قبیل دانشکده ها ،شبکه های بهداشت شهرستان ها ، بیمارستان ها ، واحدهای اداری و… مشغول به خدمت بودند و طبق قانون جدید بازنشست می گردند را اعلام نمود.

به گزارش بویرنیوز، بدون شک اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان از یک طرف می تواند زمینه حضور جوانان نخبه و تازه نفس به مجموعه های دولتی را هموار کند و از طرفی موجب چابکی و بهبود سازمان ها و خدمات دهی به مردم خواهد شد.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=292533
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمدی گفت:

    درود بر شرفت.
    خدا میدونه مرد دوران هستی اورنگ خان.

  2. ////// گفت:

    برنا بایدبرود

  3. بازنشسته گفت:

    ایکاش جناب ایلامی درکارای دیگه هم پیش قدم میشد.حقیقتاکسیکه سه ساله پرسنلش بازنشیته شدن ویک ریال پاداش بهشون نداده زشته که تواینکارپیش قدم بشه .
    اصلانفس اینکارش خداییش یه کم خنده داره .اگرمیومدوازپرسنلی که ابتدای سال ۹۵(ازفروردین)بازنشسته شده وارزش پولش یک پنجم شده دفاع میکردقشنگتربود.اصلااین مدیرکه تاچندسال نمیتونه پاداش پرسنل بازنشسته رابده چطور میخواوپرسنل بازنشسته بشن .
    حقیقتاخنده داره
    البته خبرنگاراهم اخلاقا وظیفه دارن این مسائل راپیگیری کنن هرچنداغلب همین اعتراضات رادرنظرات نمیذارن

  4. عدالت اداری گفت:

    درکجای دنیا ادمهای فرتوت وفرسوده را بکار می گیرندتا بلکه جوانان تحصیل کرده که ایندگان هر مملکتی هستند واماده ازدواج می باشند بیکار شوند .بیکاری خود منتج به اعتیاد افسردگی خودکشی بی دینی و…. می شود.درود بر شرف وشجاعت دکترها ایلامی وبابویی.زودتر حکم اجراشود .

  5. ناشناس گفت:

    درود بر شما دکتر ایلامی

  6. حسین گفت:

    افراد بازنشسته ای که دوباره در دانشگاه علوم پزشکی بکار گرفته شده باعث تضیع حق جوانان تحصیل کرده ومعضلات اجتماعی جوانان نظیر اعتیاد، خودکشی،و….خواهند شد درود بر دکتر ایلامی ودکتر بابویی زودتر حکم اجرا شود.

  7. بهنام گفت:

    درود بر مدیری که قانونی را که به نفع جامعه است سریع اجرا نماید تا قشرهای جدیدی نیز از منافع کشور استفاده کنند.

  8. ناشناس گفت:

    سلام والا درسازمان صنعت معدن وتجارت عده ای حاﺽرنیستند حتی علی رغم بازنشستگی ول کنند پستهارو

  9. رضا گفت:

    بازنشستگان علوم پزشکی به این آسانی نخواهند رفت بجزء اینکه سازمان بازرسی نفوذ کند.

دیدگاه شما