یکشنبه 13 آبان 1397 - 0:03

توضیحات دو سازمان از جزئیات مرگ زودهنگام دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی

دانش آموز ۱۷ ساله دهدشتی بر اثر. مسمومیت غذایی جان باخت.

به گزارش بویرنیوز، هادی زارع‌پور در خصوص اخبار مربوط به فوت یک دانش‌آموز بر  اثر خوردن ساندویچ در یکی از شهرهای استان  کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بر اساس آن چه که مدیر بهداشت آموزش و پرورش استان ما پی‌گیری کرده اظهار کرد این دانش‌آموز در خوابگاه کمیته امداد ساکن بوده است.

وی با شرح برخی جزییات دیگر گفت: خوابگاه‌های کمیته امداد زیر نظر آموزش و پرورش نیست و این دانش‌آموز که از مناطق محروم شهرستان بهمئی بوده عصر روز جمعه از منزل به خوابگاه کمیته امداد مراجعه می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: طبق آن چه که ما شنیده‌ایم این دانش‌آموز در همان شب جمعه ساندویچ در خوابگاه نخورده بود‌.

زارع‌پور افزود: هر چند که فوریت‌های پزشکی این خبر را داده‌اند اما برای اینکه به اصل موضوع پی برده شود باید منتظر گزارش پزشکی قانونی باشیم.

توضیحات روابط عمومی کمیته امداد در خصوص مرگ دانش آموز دختر خوابگاه الزهرای دهدشت

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد به اطلاع می رساند این دانش آموز دختر که در پایه دهم تجربی تحصیل می کرد از فرزندان مددجوی تحت حمایت کمیته امداد است که از روز دوشنبه عصر تا دیروز مرخصی و به محل سکونت خود مراجعه کرده بود و دیروز(جمعه) ساعت ۱۹ عصر وارد خوابگاه دخترانه کمیته امداد شد،که در ساعت ۱۹:۱۰ با حالت تهوع وی مربیان خوابگاه کمیته امداد سریعا با اورژانس تماس گرفته و مربیان ضمن سوالاتی از وی در مورد مصرف غذا یا داروی خاص، وی اشاره ای در این خصوص نکرده ،و ساعت ۱۹:۱۵ به اورژانس اعزام شده که متاسفانه با تلاشهای انجام شده توسط گروه اورژانس نتیجه ای حاصل نشد و فوت نمود ،ضمنا جهت مشخص شدن علت مرگ نامبرده اقدامات لازم توسط مراجع ذی صلاح انجام شده که هر نوع گمانه زنی در خصوص مرگ وی نادرست می باشد و حتما باید پزشکی قانونی در این خصوص اظهارنظر نماید.لذامراتب جهت آگاهی و اطلاع عموم منتشر می گردد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=292528
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما