شنبه 12 آبان 1397 - 23:49

فاز دوم داروخانه دولتی امام جعفر صادق افتتاح شد / برنامه ریزی برای کاهش مصرف دارو در کهگیلویه و بویراحمد (+عکس)

فاز دوم داروخانه دولتی امام جعفر صادق(ع) با حضور رئیس و معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز با حضور اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و امام بخش قائدی معاون غذا و دارو آئین افتتاح فاز دوم داروخانه دولتی امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.

امام بخش قائدی معاون غذا و دارو در حاشیه این آئین، با بیان اینکه این داروخانه تنها داروخانه ای است که خدمات دارویی به بیماران صعب العلاج و سرطانی می دهد، اظهار کرد: فاز دوم این داروخانه به مساحت 90 مترمربع به منظور گسترش فضای فیزیکی داروخانه و ارائه خدمات دارویی بهتر به مراجعه کنندگان افتتاح شد.

قائدی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ دارویی هیچ کمبودی ندارد، افزود: تمام تصمیمات و تدابیر لازم را برای تأمین داروهای مورد نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی و بیماران خاص انجام گرفته است.

در ادامه این آئین اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کاهش نیاز مردم به دارو باید از اولویت‌های ما باشد، اظهار کرد: باید تغذیه سالم در بین مردم فرهنگ سازی شود، چرا که بیشتر بیماری‌ها از جمله فشار خون، قند خون، چربی‌خون و حتی بیماری های قلبی و سرطان ها ناشی از تغذیه ناسالم است.

ایلامی تاکید کرد: اگر ما بتوانیم نحوه تغذیه سالم را در سطح جامعه فرهنگ سازی کنیم و مردم را به غذای سالم عادت دهیم، بدون شک نیاز آنها به داروها کاهش پیدا می کنند، لذا این باید در اولویت کار ما قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه نقش معاونت غذا و دارو در ترویج غذای سالم بسیار پر اهمیت است، اظهار کرد: از آقای قائدی، مدیران و کارکنان معاونت غذا و دارو به دلیل تلاش های که در این راستا انجام داده اند، تشکر می کنم و این معاونت را به دلیل جایگاه ویژه ای که دارد، مورد حمایت قرار می دهیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=292517
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    عکس

دیدگاه شما