جمعه 11 آبان 1397 - 21:44

قرار بود جهانگیری شهردار شود اما روحانی مخالفت کرد/ ظاهرا کارد به استخوان معاون اول رسیده/ بهتر است جهانگیری زودتر از دولت جدا شود

نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار گفت: معتقدم اگر صحبت‌های جهانگیری صحت داشته باشد وی باید هر چه زودتر از دولت جدا شود چرا که این موضوع به نفع کشور و دولت خواهد بود.

به گزارش بویرنیوز، محمدعلی پورمختار، نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در واکنش به اظهارات معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه تا این لحظه اجازه برکناری منشی خودم را نداشته‌ام اظهار داشت: باتوجه به اخباری که پیرامون حضور آقای جهانگیری در دولت دوازدهم منتشر شد به نظر می رسد که حضور وی در دولت به حاشیه رانده شده است و این موضوع موجب شده تا هرازگاهی اخباری از گله مندی های وی به بیرون درز کند.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد کارد به استخوان جهانگیری رسیده که اکنون نیز حرف دلش و یا واقعیت ها را بیان کرده است، افزود: از روزهای اول دولت دوازدهم نیز این موضوع مطرح بود که آقای جهانگیری شهردار شود اما آقای روحانی مخالفت می کرد و توصیه هایی می شد که وی این کار را انجام ندهد.

پورمختار تصریح کرد: اصولا زمانی که فردی را در جایگاهی قرار می دهند باید تمام اختیارات را به آن فرد واگذار کنند حال بر سرکار ماندن آقای جهانگیری در حالی که وی اختیاری برای تغییرات منشی خود را ندارد نوعی تحقیر محسوب می شود.

نماینده مردم کبودرآهنگ با بیان اینکه همه از آقای جهانگیری به عنوان معاون اول رئیس جمهور توقع دارند که با بهره گیری از اختیارات خود تغییرات مثبتی در مباحث اجرایی دولت به وجود بیاورد، یادآور شد: به نظر می رسد قدرت اجرایی جهانگیری تضعیف شده است همان طور که نقش وی به عنوان فرماندهی در ستاد اقتصاد مقاومتی کاملا از وی گرفت شد که در این راستا مباحث مختلفی مبنی بر اختلاف نظرهای سیاسی یا سلیقه های اجرایی متفاوت مطرح می شود.

وی روند کنونی را به ضرر دولت برشمرد که باعث می شود توانایی های معاون اول رئیس جمهور یا دیگر اعضای دولت از بین برود.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم اگر صحبت های جهانگیری صحت داشته باشد وی باید هر چه زودتر از دولت جدا شود چرا که این موضوع به نفع کشور و دولت خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=292492
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    کاملا درسته .

دیدگاه شما