چاپ این برگه

واکنش معاون استاندار لرستان به خبر بویرنیوز

حبیب الله خجسته‌پور، به خبر بویرنیوز مبنی بر جابجایی استاندار لرستان؛ دکتر موسی خادمی (از اینجا بخوانید) واکنش نشان داد.

به گزارش بویرنیوز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در گفت‌و‌گو با موج، اظهار داشت: اخبار منتشره در برخی منابع خبری غیرموثق مبنی بر انتقال استاندار لرستان به استان کهگیلویه و بویراحمد و یا هر استان دیگری، کذب محض است.

حبیب الله خجسته‌پور، افزود: متاسفانه برخی با گمانه‌زنی‌های بی‌پایه و اساس سعی دارند تا در سطح جامعه جوسازی کنند که این موضوع نیز در زمره همین نگاه و دیدگاه است.

خجسته‌پور، ادامه داد: طی هفته‌های آینده تعداد 15 نفر از استانداران محترم به واسطه قانون منع بکارگیری بازنشستگان از جایگاه خود کناره‌گیری خواهند کرد اما این بدان معنا نیست که گمانه‌زنی‌های صورت گرفته درست و نافذ باشد.

سید موسی خادمی استاندار لرستان است

رئیس شورای اطلاع رسانی لرستان، تصریح کرد: اینکه عده‌ای در فضای مجازی چنین القا کنند که دکتر سید موسی خادمی به استان کهگیلویه و بویراحمد یا هر استان دیگری منتقل خواهند شد، فرضیه غلطی است چراکه ایشان استاندار لرستان هستند و باقدرت به وظایف قانونی خود عمل خواهند کرد.

منبع خبر در استان کهگیلویه و بویر احمد فعالیت می‌کند

وی، گفت: منبع این خبر یک کانال تلگرامی و یک سایت خبری در استان کهگیلویه و بویر احمد بود که در نهایت، به دلیل اینکه استاندار محترم لرستان بومی آن استان هستند، خبر در سطح لرستان نیز منتشر و بازنشر شد.