پنجشنبه 10 آبان 1397 - 12:57

شیوه جدید سرقت در کهگیلویه و بویراحمد/هشدار به مردم!

گروه اجتماعی- اخیراً افراد در قالب مأموران آب به بهانه قرائت کنتور، دست به سرقت کنتورهای آب می زنند.

به گزارش بویرنیوز، مدیر آبفای شهری شهرستان بویراحمد با تأیید این خبر، گفته است: مردم این موضوع را به ما اطلاع دادند و هنوز نمی‌دانیم چه تعداد کنتور به سرقت رفته است؛ قلندری از مردم خواست که به افرادی که لباس فرم مخصوص، کارت شناسایی و برگه مأموریت ندارند، اعتماد نکنند.

بر پایه این گزارش، این روش اگرچه در گذشته و البته الان در برخی استان ها توسط سارقین انجام می‌شود اما در کهگیلویه و بویراحمد روشی نو برای سرقت به شمار میرود.

مردم باید با هوشیاری از افرادی که خود را مأمور دستگاه خدمات رسان معرفی میکنند کارت شناسایی بخواهند و در ثانی از لحظه ورود تا خروج افراد به منزل شخصا نظارت کنند تا مامور فراتر از وظیفه ای که دارد کاری نکند.

در ثانی شرکت های خدمات رسان باید بررسی کنتورها را به زمان های بعد از وقت مقرر اداری موکول کنند (عصرها) که مردان در منزل حضور داشته باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=292421
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ساعت7 صب یکی با سنگ 5 کیلویی میزنه به در آدم نمیدونه امریکا بمب اتم زده،دعوا شده،کلینتون بسته بمبش ترکیده،ترامپ گراز گفته یا مامور خدمات

  2. ناشناس گفت:

    خدا پدرت را بیامرزد

  3. ناشناس گفت:

    مأموران باید برای خانواده ها شناخته شده باشد و چنانچه افراد نا آشنا باشد درب را باز نکنند و آموزش لازم داشته باشند که با اجسام دیگری به در نکوبد وفقط زنگ بزنند لذا ضرر ، خرابی واعصاب خردکنی برای مردم بیشتر دزدی است. چنانچه روزی خودم تنها در ساختمان بودم شخصی با زنگهای مکرر و در کوبیدن زیاد طوری که تمام رنگ درب را از بین برده بود بعد از اینکه از خواب بیدار شدم و رفتم بیرون شخصی بود که خود را بازرس اداره آب معرفی نمود و کیفی همراه داشت پس بازرسی زیاد چنانچه هیچ ایرادی نتواست بگیرد گفت کنتر شما را باید در بیاورم وکنتر جدید تا یک ساعت دیگر برایتان نصب می کنندمن به ایشان گفتم کنتر من نو و سالم است چنانچه در این موقع گوشیش را بر داشت‌ و زنگ زد من مشکوک شده بودم وجلوی درب حیاط ایستاده بودم دیدم می خواهد کنتر را با اتصالات باز نماید به ایشان گفتم دست نگهدارید که زنگ بزنم اداره آب که در حال زنگ زدن بودم که وسائلش جمع کرد وفرار کرد ایشان دنبال کردم موتور سیکلتی داشت در گوشه ای در پایین زده بود سوار شود فرار کرد. ضمنأ به من می گفت چرا جلوی در ایستاده ای در ببند یا می خواهی سریعتر کنتراتون را نصب کنند همسایه هایت در بزن تا همگی را با هم زنگ بزنم با هم تعویض گردد.

دیدگاه شما