چهارشنبه 9 آبان 1397 - 19:16

مدیر احمدی نژادی پای ثابت دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد!

گروه سیاسی- مدیر عامل احمدی نژادی شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد همچنان پای ثابت مدیریت در استان است.

به گزارش بویرنیوز، سال ۹۲ بود که عبدالحسین افتخاری از مخابرات بوشهر خداحافظی کرد و سکان مخابرات کهگیلویه و بویراحمد را در دست گرفت.

با تغییر دولت در سال ۹۴ و البته شعار انتخاب مدیران همسو با رویکردها و سیاست های دولت تدبیر و امید، تقریبا عمده مدیران دولت احمدی نژاد در کهگیلویه و بویراحمد تغییر کردند.

افتخاری اما ماند، مدیرعامل مخابرات استان علیرغم همه انتقاداتی که به این مجموعه وارد است و گله مندی همیشگی روستائیان از عدم سرویس دهی مناسب مخابرات گویا قرار نیست سکان مدیریت را واگذار کند!

اگرچه مجموعه ارشد مدیریتی استان هم در سابق و هم جدید به این مجموعه نقد داشتند اما ظاهراً زورشان به این مدیر اصولگرا نمیرسد.

به گزارش بویرنیوز، بدون شک لازمه تحرک و پویایی در مجموعه های مدیریتی و از جمله مخابرات وجود افرادی جوان و خلاق است که نه به واسطه رابطه، بلکه عملکرد خوب انتخاب شده اند و در همین حال آفت مدیریت وجود افرادی است که تنها به واسطه وابستگی و رابطه مانده اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=292400
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    مدیران دولت اصلاحات چه گلی به سراستان زدندکه مدیران احمدی نژادودولت اصولگرا نزدند؟برای ملت مظلوم این استان نه امیدی به اینان است ونه به آنان

  2. بی نام گفت:

    ایشون …………………. وچون خیلی دوست داره خدماتش راتکمیل کنه دل نمیکنه بره هدفش جز خدمتگزاری چیزدیگری نیست فکرنکنیدازمخابرا ت حقوق و پاداش میگیره

  3. ناظر گفت:

    مدیر کل و معاونین سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات استان را به فهرست احمدی نژادی ها و موتلفه ای ها اضافه کنید.

  4. شهروند گفت:

    س…. مديركل دفتر …. بيخ گوش استاندار از همه احمدي نژادتره و در كمال تاسف شش سال از دولت تدبير و اميد رفته اما هنوز ايشون تو استانداري برا خودش حكومت ميكنه و با انكه تخلفات وسيع انجامم ميده و تقريبا تمام مديريتها تو استانداري در طول شش سال گذشته عوض شدن اما متاسفانه ايشون هنوز داره حكومت ميكنه برا خودش

  5. فرهنگی گفت:

    تازه یک مدیر دیگر هم از جنس پایداری به مدیران اصولگرا اضافه شده و ایشون کسی نیست جز سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

  6. ناشناس گفت:

    خدا از دولت احمدی نژادی نگذره که با دادن یارانه بنیاد خرابی را درکشور گذاشت حالا روحانی آومد پاش راگذاشت روی جای پای آنها چون متاسفانه باهم هستند راه روش یکی است مردم گول خوردند در انتخاب البته گزینه ای بهتر از این نبود خدا انشالله کسی که به کشورانقلاب لطمه زده یا بزنه نابود شه

  7. دستفروش گفت:

    احمدی نژاد شرف داشت

  8. حسن گفت:

    روحانی خودش چه گلی به سر مردم زد که مدیرانش بزنن

  9. مستقل گفت:

    برادران (س ) در برنامه و بودجه و استانداری هم احمدی نژادی دو آتیشه بودند حالا ۶ ساله به لطف دولت تدبیر و امید و بوقلمون صفتی همچنان پست های بهتری را دارند

  10. منتقد گفت:

    ایشان در هر استانی که کار کرده اند ( بابل ، بوشهر ) عملکرد بسیار خوبی داشته است
    بومی ها را تخریب نکنید

  11. واقع بین گفت:

    خدا وکیلی بدون تعصب تعداد مرگ در اثر گرسنگی و فقر بیکاری وغرور و تکبر نماینده مولتی میلیلردی نماینده گچساران و آوردن استاندار و مهره خودش در استان وضعیت فقر و بیکاری و خدمات همراه با منت و حذف مدیران استان بی اثر شدن نقش اصلاح طلبان واقعی و گرانی وحشتناک و كمبود و احتکار و اصلا مشخص نبودن میزان قیمت ها و تغییرات ساعتی قیمت ها و هزاران مورد مشابه الان بیشتر است یا قبلا احمدی نژاد مانند مردم عادی به همه جا سرکشی میکرد اگه همین یارانه نبود با این گرانی عجیب ده ها هزار نفر حتی نان خالی هم نداشتند و میمردند با با به خدا مشکل مردم فقر است گرانی است تورم است منت گذاری است فرار از مسولیت است قوم گرایی است بودجه و امکانات برای ۱۵ درصد استان میرود و ۸۵ درصد بودجه و اعتبارات و پیشرفتشان کم شده تولید خوابیده ازدواج ها متوقف شده. کجای کارید آقا راستی و صداقت و خدمت مسولین مهم است کارایی مهم است عدالت مهم است برای من شهروند با هزاران مشکل چه فرق میکند که تقی باشد یا نقی چپ باشد یا راست من بویراحمدی و کهگیلویه ای در شهر و دیار خود نباید احساس غربت کنم

  12. ناشناس گفت:

    بهترین رئیس جمهور احمدی نژاد بود احمدی نژاد 45 یارانه داد .مسکن مهر داد . نیروهای شرکتی را قراردادی کرد ولی روحانی هیچ کاری نکرد

  13. انصاری گفت:

    سال ها پیش مسئولیت کوچکی داشتم روزی یکی از همکاران به دفترم آمد و از بیعدالتی سخن گفت و این که چرا نوبت مدیریت به او نمی رسد و چرا من همیشه مدیر هستم و به فکر سایر همکاران نیستم. به ایشان گفتم اگر در این سازمان کسی هست که در این کار خاص از من با سواد تر یا با تجربه تر می شناسد معرفی کند و با کمال میل او را جایگزین خواهم کرد. در نهایت پیشنهاد عجیبی را مطرح کرد و گفت عدالت حکم می کند که همه مسئولیت ها حداکثر دوساله تغییر کند تا نوبت به همه برسد! عجیب این بود این برادر هم یک فعال سیاسی بود هم استاد دانشگاه و چنین پیشنهاد نامعقولی را مطرح می کرد. اکنون که مطالب رسانه ها را مطالعه می کنم افسوس می خورم نسل جوان ما برای مدیر شدن خیلی عجله دارد در حالیکه می داند با این طرز تفکر خودش هم جوانمرگ می شود و مملکت هم به سامان نمی رسد.

  14. بویراحمد گفت:

    درود بر احمدی نژاد

  15. خطاب به استاندار محترم گفت:

    در سازمان ا…….و……ف…. استان سیاست پوتینیسم حاکم است و فقط جای مدیرکل و معاون عوض می شود.
    استاندار محترم لطفا نگاهی به کارنامه سیاسی آنها بیندازید!
    معاون این سازمان مدت ۱۱ سال است که بدون تمام کردن تعهد خود از اداره آ و پ به سازمان ارتباطات مامور است و این موضوع نوعی تخلف است.

  16. ناشناس گفت:

    اگر همه پیرو ولایت باشند ورهنمودهای ایشان را عملی کنند تمام مشکلات برطرف میشود رهبری مظهر اقتدار وعزت کشور است .

  17. گچساران گفت:

    مهندس افتخاری مدیری شایسته و انسانی لایق است .

  18. ناشناس گفت:

    درود بر دکتر افتخاری ومعاونان ایشان

  19. ناشناس گفت:

    مرد عمل احمدی نژاد . بخدا اگه احمدی نژاد بود الان ۳۰۰۰ کارشناس باسواد بیمه کشاورزی که از لحاظ علمی و اجرایی سرامد بانک کشاورزی هستند و علی رغم تصویب مجلس دولت با لابی گری در صدد حذف طرح تعیین تکلیف انهاست تاالان انها و خانواده هایشان از این معظل نجات پیدا کرده بودن . کارشناسانی که به خدمات کارشناسی در دورترین نقاط روستاها می پردازند ولی خود و خانواده شان تحت پوشش بیمه نیستند . خداوندا ریشه ظلم و بی عدالتی را نیست و نابود کن . اکثر مدیران ۲ و ۳ شغله هستند ولی وقتی بحث استخدام میاد میگن بار مالی داره .

  20. سعادت گفت:

    با سلام
    از جمله دلایل عقب ماندگی استان، سیاست زدگی نخبگان، همین طور بخش اعظمی از طبقه متوسط میباشد. که موجب میشود تمام عملکردهای خوب و بد هر مدیری زیر سایه تفکرات سیاسی نادیده گرفته شود و معدودی از پایگاههای خبری تحلیلی استان هم به توجه به اینکه منافع خود را صرفا در سایه چنین تفکراتی میبینند، هر مدیری را به جای نقد عملکرد آن، صرفا مبنای فکری او را در نظر گرفتا و تحلیل خود را بیان میکنند.اگر واقع بینانه بنگریم به عملکرد مدیران بومی استان بخواهیم نمره بدیم، ایشان در طیف نمرات ضعیف و متوسط نمیباشند تایید این کلام بنده همین بس که هر سه نماینده یا موافق او هستند یا فشار حداکثری برای برداشتن وی انجام نمیدهند یعنی از عملکرد او بر خلاف تفکر سیاسیش راضی هستند و از طرف دیگر مدیران سطح بالای مخابرات ایران که یه شرکت خصوصی بوده و طبعا دنبال کسب منافع حداکثری بوده نیز از عملکرد وی راضی هستند. اینکه صرفا بر اساس نقدهای غیر واقع بینانه بگوییم روستایین از ارایه خدمات ناراضی بودهَ پس ایشان ضعیف عمل کردند منطقی نمیباشد. به امید روزی که مفسران استانی بدون وابستگی سیاسی و قومیتی نقد سالم داشته باشند تا استان از محرومیت خارج شده و مسیر ترقی را طی کند. عرض مختصری هم خدمت مدیر مسئول محترم سایت دارم که واقعا بررسی عملکرد دولت امید را تایید میکنید؟ که قرار باشد در راستای آن مدیر عزل و نصب کرد؟

  21. ناشناس گفت:

    ایشان بازنشسته هم هست

  22. سعید گفت:

    جناب افتخاری تا الان هر چیزی که در چنته داشته رو کرده و مخابرات استان همچنان شرکتی زیانده و نارضایتی در استان بیداد میکند .آیا وقت آن نرسیده که چنین مدیرانی به قانون تمکین کرده و آبرومندانه بار مسئولیت را به فرد اصلحتری واگذار کنند؟در پاسخ آن برادری که سیاست زدگی را عامل عقب ماندگی استان عنوان کرده باید عرض کنم که اتفاقا همین جناب افتخاری صرفا براساس مسائل سیاسی و روابط فامیلی تا الان بر مسند ریاست تکیه زده و گرنه هیچگونه عملکرد مثبتی در کارنامه ایشان را نمی توان جستجو کرد.

  23. ناشناس گفت:

    بویر نیوز جای شگفتی نیست برخی از مدیران در این استان در همه دولت ها حضور دارند و این بر میگردد به حمایت و تأیید نمایندگان مجلس که متأسفانه در استان ما انتصاب مدیران با انتخاب نمایندگان است

  24. ناشناس گفت:

    در پاسخ به این برادر که گفته اند”سال ها پیش مسئولیت کوچکی داشتم روزی یکی از همکاران به دفترم آمد و از بیعدالتی سخن گفت و …..” باید عرض کنم که شما جناب افتخاری مدیر کنونی و مدیر چرخشی تمام دوران هستی که بعضی از این مطالب را در همان ایام قبل که می فرمایی بخوبی به یاد می آورم ،در اینجا به چند سوال من پاسخ بدهید :1-جنابعالی در کدام دانشگاه عالی و مورد قبول آموزش عالی تحصیل کرده ای که اینهمه بخود اعتماد داری !!!جز اینکه بدون کنکور وارد دانشکده مخابرات شدی که مورد تایید آموزش عالی هم نیست ؟
    2- مگر امثال جنابعالی باید چند سال بر صندلی ریاست تکیه بزنند و عملا سربار جامعه باشند و در حالیکه چندین ساله که بازنشسته هم شده اید ولی کرسی ریاست را رها نمی کنید ؟
    ضمن اینکه چنین پبشنهادی که گفتی نبوده فقط این بوده که چرا جنابعالی در تمام دوران همیشه دورانی و چرخشی عمل کرده و پست خود را حفظ کرده ای .
    واما در مورد جوانان ، نسل جوان ما بحمدالله اینقدر تجربه و تخصص و تعهد داره که هیچ احتیاجی بمثابه شما به پست و صندلی ریاست نداشته ونخواهد داشت.

  25. ناشناس گفت:

    در پاسخ به مطلب “سال ها پیش مسئولیت کوچکی داشتم روزی یکی از همکاران به دفترم آمد و …….”باید عرض کنم که جناب افتخاری این مطلب را چندین بار و در چند جا عنوان نمودید بهتر بود کامل خود را نیز معرفی می کردید فلذا چند سوال از شما دارم : ۱- جنابعالی از کدام دانشگاه آموزش عالی مدرک گرفته ای که اینقدر بخود می بالی!! مگر نه اینکه بدون کنکور وارد دانشکده ای شدی که مدرک آن مورد قبول آموزش عالی کشور نیست.!!
    ۲- جنابعالی تاکنون هرچه در چنته داشتی رو کرده ای و همچنان مخابرات را به افول برده ای ،بطوریکه مخابرات استان در بین تمام استانها پایین ترین رتبه را دارا میباشد ؛پس بهتر نیست که طبق قانون شرکتهای خصولتی و منع بکارگیری بازنشستگان بار مسئولیت را به فرد اصلح تری بسپارید تا مخابرات از این وضعیت فلاکت بار رهایی یابد.
    ۳-جنابعالی که چندین سال بازنشسته شده اید ولی حاضر نیستید کرسی ریاست را به اهلش بسپارید، چه شده که دارید جوانان را نصیحت می کنید که سراغ ریاست نروند تا مملکت آباد شود ،اما جوانان دانشگاهی اینقدر شرف ،تعهد ،تخصص و تجربه دارند که عطای ریاست اینچنینی را به لقایش ببخشند، ولی شما چه برادر محترم ؟
    “مطلب زیاده ولی در این مقوله نمی گنجد”
    ومن الله التوفیق

  26. کارشناس گفت:

    در پاسخ به آقای منتقد ، لطفا عملکرد ایشان را قبل از قضاوت از کارمندان استان بوشهر جویا شوید ایشان نه بر مبنای توانایی بلکه با حمایت های سیاسی وارد این جایگاه شده اند والا افراد توانمندتر و دارای تحصیلات دانشگاهی معتبرتر در این استان کم نیستند

  27. ناشناس گفت:

    در پاسخ به فرد ناشناسی که ایشان را دکتر خطاب کرده اند لطفا بفرمایید ایشان در کدام دانشگاه و در چه سالی و در چه رشته ای دکترا گرفته اند!!!!!!!!!!!!!!ایشان حتی یک مقطع تحصیلات دانشگاهی ندارند و تحصیلات نامبرده کاربردی و مرکز آموزش مدیریت دولتی است .

  28. ناشناس گفت:

    یک سوال از بویر نیوز ، جالب است بعداز پنج سال که تازه خودش احتمالا در حال خداحافظی است اعلام می کنید مدیر مخابرات احمدی نژادی است و همراه دولت تدبیر و امید نیست در حالی که استاندار وقت گویا ایشان را تأیید کرده .جالب تر آنکه بدانید ایشان در همین دولت تدبیر و امید کلیه مهره های کلیدی و صاحب اختیار مخابرات را از افراد همفکر خودش و مخالف دولت تدبیر و امید انتخاب کرد ه است

  29. ناشناس گفت:

    جای تعجب ندارد اینها مدیران دوزیست و فصول گرا هستنددر استان ما از این طیف آدمها زیاد هستند.

  30. قربانی گفت:

    کسانی هستند که با عسل و گردو مدیریت میکنند

  31. گرگ اله گفت:

    توی این چند سال فقط زیان شرکت را می بینیم و هیچ توسعه ای صورت نگرفته

  32. خدابخش دستوریان گفت:

    نوشتم پخش نکردید
    بازهم مینویسم
    تا چنین افرادی داریم مملکت رو به عقب برمیگرده ۰۹۱۷۵۹۶۱۰۲۷

  33. محسن گفت:

    قطعا اقای مدیر قصد رفتن ندارند چون ایشان …افراد باسواد درمخابرات استان زیاد هست …

  34. عوض پور گفت:

    واقعا جای تاسف هست که وزیر جوان ودهه شصتی درراس وزارت ارتباطات میدرخشد ولی مدیر مخابرات اسنان دوسال هست بازنشست شده ومیگویند که هیچ کدام ازجوانان تحصیلکرده نمیتونند جای ابشان قراربگیرند

  35. استاد گفت:

    با سلام و تشکر از مدیر مسئول محترم وب سایت وزین بویر نیوز بخاطر افشای ماهیت برخی از مدیران منفعت طلب و هزارچهره
    و اما ذیلا به سناریوی دیگری که توسط همین مدیر در مخابرات استان به اجرا درآمده ،می پردازیم :”این مدیر که در ناتوانی و عدم کارایی ایشان جای هیچ تردیدی نیست و بر اکثریت کارکنان مخابرات و مردم دیارمان روشن و واضح است ،بعلت ناتوانی و بی مایگی طی سالهای متمادی ریاست ،دست به تخریب بعضی از مهندسان و تحصیلکرده های دانشگاهی و متخصصانی که با تفکرات ایشان در مسائل فنی ،کارشناسی ،شخصی و یا سیاسی اختلاف سلیقه داشته، زده اند وآنان را از خدمت رسانی به منطقه محروم و به گوشه ای رانده تا اندیشه های غیرکارشناسی و غلط خود و عواملش بر مخابرات حاکم باشند و وضعیت نابسامان کنونی گریبانگیر مخابرات گردد . حاصل این طرز فکرچیزی جز نارضایتی مردم و کارکنان مخابرات عاید استان نشده است .بنابراین مادامیکه چنین مدیران نالایق و رانتی بر ادارات استان حکمرانی می کنند؛ محرومیت همچنان بر چهره دیارمان حکمفرما خواهد بود. “

دیدگاه شما