یکشنبه 6 آبان 1397 - 22:53

پاسخگویی گوهرگانی به مسائل مردم/+زمان

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور در سامانه تلفنی ۱۱۱ پاسخگوی خواسته های مردم میشود.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، به بویرنیوز گفت: در راستای ترویج و عملیاتی نمودن فرهنگ پاسخگویی و ایجاد حق دسترسي آسان و سريع مردم به خدمات اداري و نیز حق رسيدگي به موقع به نظرات، پیشنهادات و شكايات مردم شریف استان، روز چهارشنبه 9 آبان از ساعت 9:45 صبح تا ساعت 11:45 به مدت 2 ساعت جناب آقای دکتر گوهرگانی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور زنده در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، از طریق شماره تلفن 111 پاسخگوی درخواست ها، اظهارات و دیدگاههای مردم استان در بخش های اقتصادی، تولیدی، سرمایه گذاری، صنعتی، کشاورزی، دامداری، بانکی، تسهیلات، اشتغال، وضعیت بازار و سایر امور مرتبط می باشند.

وی در ادامه افزود مردم عزیز استان می توانند از طریق سامانه 111 نسبت به موفقیت ها، برخوردهای مناسب و همچنین قصور یا بی توجهی احتمالی بعضی مدیران و دستگاههاي مرتبط با مسایل اقتصادی، تولیدی و سرمایه گذاری با معاون استاندار بصورت مستقیم صحبت کنند.

محمود مومن نسب در راستایی تسهیل امر پاسخگویی به هم استانی ها، از تماس گیرندگان درخواست نمود سعی نمایند خواسته ها و سئوالات آنان متناسب با حوزه وظایف و ماموریت کاری مسئول دعوت شده به مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی باشد.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری با تاکید به محدودیت زمان مکالمه حداکثر 4 دقیقه برای هر نفر، از مردم درخواست کرد به محض اتصال به سامانه 111 و برقراری گفتگو، مباحث و صحبت های خود را طوری تنظیم نمایند که بتوانند در قالب زمان تعیین شده، خواسته خود را با مسئول مربوطه در میان بگذارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=292230
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. صدای مردم گفت:

    اقای گوهرگانی بجای ارتباط تلفنی تشریف بیارن توی سطح شهر و نرخ اجناس در بازار آزاد رو مشاهده کنن که هرکسی برا خودش یه سازی میزنه، قطعا تاثیرگذارتر هست..
    نمونه بارز اون فروختن پلاستیک در نانواها هست که از ۱۰۰ تومن شده ۳۰۰-۴۰۰ تومن..
    وزن چونه های خمیر هم ک هر بچه ای میدونه کوچکتر شده و بازرسی صورت نمیگیره و بازرسین اداره کار و اصناف هم معلوم نیست ک کجا مشغولن..
    مسئولین لطف کنن وضع بازار آزاد و چند نرخی بودن اجناس در مغازه های سطح شهر ( ن ۳ تا فروشگاه بزرگ رو) مدیریت کنن و وضع معیشتی مردم رو بدتر نکنن، تخلفات اداری پیشکش!
    مدیرسایت لطفا متن رو بدون حذفیات بزار

  2. عمده فروش گفت:

    گوهرگانی دنبال نام و نشانه
    فریب افکار عمومی و فراموشی کارنامه خود در جهادکشاورزی

دیدگاه شما