یکشنبه 6 آبان 1397 - 10:59

چرخش ۱۸۰ درجه ای معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد!/احتکار در مورد فروشگاه رفاه یاسوج صحت نداشت/آن همه هیاهو لازم نبود

گروه اجتماعی- فروشگاه رفاه یاسوج طی بازدید های چند وقت اخیر به عدم درج قیمت و حتی احتکار کالاها محکوم شده شود.

به گزارش بویرنیوز، ماجرای حواشی ادامه دار فروشگاه رفاه یاسوج از بازدید مهرماهی گهرگانی و تیم صنعت و معدن  از این فروشگاه رقم خورد، بازدیدی که در نهایت موجب برخورد ها تند میان کارمندان فروشگاه با رسانه ها شد.

در ادامه البته مدیرکل تعزیرات حکومتی را هم به واکنش واداشت، زیرایی افزود:چنانچه هر فروشگاهی موجودی انبار خود را در پروسه زمانی به صنعت و معدن اعلام نکند به معنای عرضه نکردن است که در حکم احتکار قلمداد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در نشست با خبرنگاران گفت: پرونده عدم اعلام موجودی ۱۷ قلم کالا مربوط به فروشگاه “رفاه” یاسوج توسط صنعت و معدن به تعزیرات ارسال شد که شعبه چهارم در حال رسیدگی به این پرونده بوده و به طور قطع مجازات احتکار برای آن لحاظ می‌شود.

حالا بعد از گذشت حدود یک ماه از آن موضوع، معاون اقتصادی استاندار در بازدید از فروشگاه رفاه یاسوج گفت: موضوع احتکار صحت نداشته و ان همه هیاهو در آن زمان لازم نبوده است!

گوهرکانی گفت : دربازدید قبل برخی کم کاری ها با توجه به شرایط موجود کشور مطرح بود نه موضوع احتکار که با جنجال بوجود آمده متاسفانه بازدید نیمه تمام رها شد.(تابناک)

مدیر فروشگاه رفاه یاسوج هم از مواضع تند خود عقب نشینی کرد و این بار با عذر خواهی از مردم، رسانه‌ها و معاون اقتصادی استاندار، از برخی سهل انگاری ها  معذرت خواست و وجود هرگونه احتکار را تکذیب کرد.(کبنا)

به گزارش بویرنیوز، هیاهویی که آقای گهرگانی غیر ضرور دانسته خود ایشان آغاز کرده بود و در ثانی هدف رسانه ها از انتشار گسترده خبر فروشگاه رفاه در راستای کمک به مردم و همشهریان بوده است و بس!

در ثانی به نظر می‌رسد معاون اقتصادی استاندار ابتدا خوب از صحت موضوعات آگاه شود بعد اظهار فضل بنماید، در بازدید قبلی که مسئولان فروشگاه همین سخنان امروز را یادآور شده بودند و این شخص شما بودید که به درخواست مسئولان فروشگاه برای بازدید کلی بی توجه رد شدید و بازدید خود را نیمه تمام گذاشتید و طوری رفتار کردید که فروشگاهی که ۱۵ روز خالی بود با انبار چسپیده به آن سنخیتی ندارد و این موضوع را به حضار انعکاس دادید که گویی احتکار رخ داده است.

از طرفی استناد خبرنگاران به موضوع احتکار به سخنان مدیرکل محترم تعزیرات حکومتی استان بر می گردد، که وی به صراحت گفته بود: پرونده عدم اعلام موجودی ۱۷ قلم کالا مربوط به فروشگاه “رفاه” یاسوج توسط صنعت و معدن به تعزیرات ارسال شد که شعبه چهارم در حال رسیدگی به این پرونده بوده و به طور قطع مجازات احتکار برای آن لحاظ می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، به هر ترتیب در بازدید اخیر از فروشگاه رفاه یاسوج وفور کالا و وسایل مورد نیاز مردم به خوبی به چشم می‌خورد، که باید قدردان مسببان آن بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=292205
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند دهدشتی گفت:

    بابا گوهرگانی نمیدونه احتکار چیه

  2. ناشناس گفت:

    انگارگوهرگانی یک کاسه آب سردریخت روخودش /پس الکی به کسی تهمت نزن آقای گوهرگانی مدیرسابق جهاد وکشاورزی(که …….استخدام کردی ورفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. علی گفت:

    واقعا جای تاسف داره از معاون استانداری که شهامت ندارد

  4. علی گفت:

    گرچیزی‌بگندد‌نمکش‌مزنند‌وای‌بروزی‌که‌بگنددنمک.

  5. شهروند گفت:

    سازمان عریض و طویلی مثل جهادکشاورزی با آمدن گوهرگانی، علیرغم دستورالعمل ها و قوانین کشوری که قرار بود به ازای هر سه نفر بازنشسته یک نفر بکار گرفته شود با بی تدبیری و صرفاً در راستای استخدام اقارب و بستگان و وعده های سیاسی، قریب به سیصد نفر در دوران تصدی گوهرگانی به این سازمان اضافه گردید و با توجه به اینکه پرسنل وزارت جهادکشاورزی نسبت به اکثر وزارتخانه‌ها از حقوق و مزایای کمتری برخوردار هستند با اضافه شدن این نیروها بصورت حجمی، مشکلات کارمندان قبلی این سازمان به لحاظ کمکهای رفاهی و… دوچندان گردید و حتی نیروهای جدید بکار گرفته شده نیز با حقوق و دستمزد بسیار پایین در حال فعالیت هستند، به این میگن مصیبت در مدیریت، مدیریت جهان سومی، مدیریت گوهرگانی….

  6. ناشناس گفت:

    به پینوکیو گفتند چرا اینهمه دماغت بزرگ میشود.گفت چون دروغ زیاد می گویم.

  7. دنا گفت:

    کدوم مسئول نچرخیده که این بنده حدا دومیش باشه

  8. دنا گفت:

    ایهالناس!
    من دستمال توالت۴ عددی ازهمین فروشگاه گرفتم۱۵ هزارتومان…تخفیف مرد دیگه😂

  9. ناشناس گفت:

    دراین دولت هرمدیری تخلف زیادی داشته باشد پست با لاتری می گیرد مثل گوهرگانی هرکاری دوست کرد درجهاد کشاورری

  10. اشنا گفت:

    واقعا متاسفم برای همچنین مسعولی

  11. ناشناس گفت:

    اگر من جای گوهرگانی بودم اگر خودکشی میکرم دیگر در بازدید دوم این همه نقض گویی نمی کردم چنانچه در آن صحنه برای مردم همه چیز را با، خبر و رسانه ها و فیلم واضع از احتکار و مدارک موجود و معرفی افراد خاطی به مقامات ذی ربط . پس اگر آن همه سر و صدا دروغ بو‌د باید شما به عنوان توهین و صحنه سازی باید فوری جهت اینکار خلاف با پای خود راهی مقام قضایی میگردی و اگر اینکار را نکنی مقامات محترم قضایی شما را مورد بازخواست قرار دهند. لذا وجدان تنها محکمه ایست که احتیاج به قاضی ندارد پس بنشین در عالم تنهایی و سکوت به کارت فکر کن بس .

  12. ناشناس گفت:

    واقعا تاسف داره که گوهرگانی مدیر جمهوری اسلامی ایران باشد

  13. شهروندی گفت:

    وجدان در مدیریت استان مرده است تا مردم بفهمند چنین افاد بی بند باری استان را مدیریت میکنند

  14. شهروند گفت:

    واقعا باعث تاسف هست که یه مدیر ظرف ۱ ماه نشده بیاد حرف های قبلیشو پس بگیره و انکار بکنه..
    حالا باز جای شکرش باقیه ک ده ها خبرنگار و مسئول بعنوان هیات همراه جناب مدیر بود و الا میگفتن نشر اکاذیب و افترا هست!
    یعنی مردم رو این همه نادون و درازگوش فرض کردین که فک کنن انکار الانتون بی دلیل بوده؟
    فریاد وامصیبتااا رو باید با اب طلا نوشت و بر سر در اتاق جناب مدیر نصب کرد…
    هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک

  15. والی گفت:

    انتخاب مدیران فامیلی وانتخاباتی وسیاسی در قلب اقتصادی استان نتیجه ای بهتر از این ندارد . قسم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را جناب گوهرکان

دیدگاه شما