شنبه 5 آبان 1397 - 21:12

اعلام آمادگی فرمانده جدید سپاه کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش آمار بیکاری در استان

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهم‌ترین مشکل کنونی استان بحث اشتغال بوده که مصمم هستیم در این زمینه ورود کنیم.

به گزارش بویرنیوز، سرهنگ حمید خرمدل در نشست هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رسانه‌های استان به مسائل کلان نگاه ملی، دینی و انقلابی داشته باشند زیرا در غیر این صورت ضربه می‌خوریم.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها به سمت مدیریت افکار عمومی دنیا به سوی حق و حقیقت حرکت کنند، عنوان کرد: خدمات کم نظیر انقلاب اسلامی در این استان که قبل از انقلاب از خدمات ابتدایی محروم بودند، اطلاع‌رسانی شود.

خرمدل با اشاره به اینکه کمک به آرامش جامعه جزو اولویت رسانه‌ها باشد، ابراز کرد: ضروری است رسانه‌هایی که دلشان برای انقلاب می‌سوزد از روزمرگی پرهیز و خدمات نظام را منعکس کنند.

وی بیکاری، وجود 17 هزار زن سرپرست خانوار، مسائل معیشتی و فرهنگی را از معضلات استان دانست و ادامه داد: کمک به ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در اولویت کاری سپاه فتح قرار دارد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید در زمینه ترویج فرهنگ کارآفرینی سنگ‌تمام بگذارند، افزود: جوانان تنها پشت میز نشینی را شغل می‌دادند در حالی که ظرفیت‌های کارآفرینی در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری و منابع طبیعی این دیار کم نظیر است.

خرمدل با تاکید بر اینکه برای کاهش بیکاری آماده همکاری با دولت هستیم، بیان کرد: صنایع تبدیلی کشاورزی در این استان مغفول مانده است در حالی که در این بخش می‌توان کارهای خوبی انجام داد.

وی خواستار توجه به ظرفیت گردشگری عشایر استان شد و گفت: مهم‌ترین مشکل کنونی استان بحث اشتغال بوده که مصمم هستیم در این زمینه ورود کنیم تا شاهد کاهش طلاق، افزایش ازدواج، افزایش امید به زندگی و کاهش اعتیاد باشیم.

خرمدل با اشاره به اینکه تشکیل و فعال کردن سه کارگروه مجازی، معنوی و فرهنگی در دستور کار است، گفت: از ظرفیت جوانان دارای دیدگاه فرهنگی در استان استفاده می‌کنیم.

وی ابراز کرد: سپاه وابسته به هیچ جریان و گروهی نیست و هرکسی نظام، ولایت و انقلاب را دوست دارد چتر سپاه بر روی آنان باز است و تلاش می‌کنم سپاه متاثر از بیرون نباشد و باید مقتدر و توانمند و مورد وثوق مردم باشیم.tasnim

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=292188
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تاجگردون گفت:

    خسته نباشی جناب سرهنگ درود خدا بر شما سبز قامتان سبز پوش که بدون هیچ چشم داشتی خدمت می کنید نه مثل مدیران فقط دنبال قوم وطایفه هستند …سپاه باید وظیفه اداره کار را انجام بدهد ای خدا… …. کجایی دقیقا کجایی فقط به فکر پست ومقام وحقوق

  2. ناشناس گفت:

    امیدی نیست 😔😔وسلام

دیدگاه شما