شنبه 5 آبان 1397 - 20:24

سیلی علی دایی به خبرنگار صدا و سیما

مهدی ضیایی، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان این که علی دایی بدون دلیل با او به صورت فیزیکی برخورد کرده است، گفت: در پایان بازی بازیکنان با هم درگیری شدیدی داشتند و همدیگر را می‌زدند. من هم به آقای دایی گفتم شما چهره ورزشی هستی و اگر به رختکن بروی، بازیکنان هم از شما تبعیت می‌کنند. بعد از این حرف دایی به یک باره سیلی محکمی به صورت من زد.

خبرنگار صداوسیما توضیحاتی درباره برخورد فیزیکی علی دایی با او ارائه کرد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از ایسنا، مهدی ضیایی، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان این که علی دایی بدون دلیل با او به صورت فیزیکی برخورد کرده است، گفت: در پایان بازی بازیکنان با هم درگیری شدیدی داشتند و همدیگر را می‌زدند. من هم به آقای دایی گفتم شما چهره ورزشی هستی و اگر به رختکن بروی، بازیکنان هم از شما تبعیت می‌کنند. بعد از این حرف دایی به یک باره سیلی محکمی به صورت من زد.

او با ابراز تعجب از رفتار سرمربی سایپا، خاطرنشان کرد: من همیشه رابطه خوبی با دایی داشتم و تعجب می‌کنم چرا این کار را کرد. او در نشست خبری هم چنین رفتاری را تکذیب کرده است که باعث تعجب من است.

به گزارش ایسنا، بعد از اتمام دیدار پرسپولیس و سایپا، تعدادی از بازیکنان پرسپولیس و سایپا با هم درگیر شدند که علی دایی نیز برای پایان دادن به این قائله وارد معرکه شد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=292183
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    تف….. .. اولین چیزی که یک ورزشکار باید داشته باشد مرام پهلوانی می باشد…مثل پهلوان تختی ..پهلوان پوریای ولی….تو فکر می کنی چون پولداری هر غلطی که خواستی می توانی بکنی

دیدگاه شما