چهارشنبه 2 آبان 1397 - 8:41

ادعای عجیب برخی کانال ها در باره «غلامرضا تاجگردون»/از ابهام در مدرک دکترا تا جابجایی غیرقانونی بودجه!(+عکس)

برخی کانال‌های تلگرامی با انتشار مطالبی، عنوان کرده‌اند که غلامرضا تاجگردون کل اعتبارات اختصاص داده شده برای استان کهگیلویه و بویراحمد را به گچساران اختصاص داده است.

بردن اعتبارات مناطق محروم توسط یک نماینده

به گزارش بویرنیوز در این کانال ها آمده است: شنیده‌های حاکیست، غلامرضا تاج‌گردون، نماینده لیست امید از گچساران، که پیش از این صحت و سقم مدرک دکترای وی مورد سوال قرار گرفته بود، در تخلفی اقدام به جذب بودجه هزار میلیاردی برای شهرستان محل نمایندگی خود کرده است.

مطابق قانون ششم توسعه، در بودجه سال ۹۷، می‌بایست یک سوم از ۳درصد منابع حاصل از فروش نفت باید به استان‌های محروم کشور اختصاص یابد. اما این نماینده اصلاح‌طلب که ریاست کمیسیون برنامه و بودجه را برعهده دارد،است در بررسی و تدوین لایحه بودجه ۹۷، کل اعتبارات اختصاص داده شده برای استان کهکلویه و بویراحمد را برای گچساران (حوزه انتخابیه خودش) اختصاص دهد.

تاج‌گردون به عنوان رئيس کمیسیون تلفیق، طی لابی‌گری از طریق ممانعت از درج عبارت استان‌های محروم بجای عبارت مناطق محروم، موفق شد کل اعتبارات ۸شهرستان استان به رقم ۱.۷۳۳ میلیارد ریال را به منطقه گچساران اختصاص دهد.

حال وظیفه دستگاه‌های نظارتی است که این تخلف نماینده مجلس را بررسی کرده و اعتبارات اختصاص داده شده به سایر مناطق محروم را به آن‌ها برسانند.

بر پایه این گزارش، تاجگردون هنوز در باره این مطالب واکنش نشان نداده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=291964
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بهترین کارممکن رادکترتاجگردون انجام دادواسه شهرش ازجون مایه میذاره ماچنین نماینده ای درمجلس می خواهیم نه نماینده ای که ازروزی واردمجلس شده نتونسته پشت تریبون مجلس بره وازحوزه انتخابیه اش دفاع بکنه وبیشتربه فکرمنافع شخصی وطایفه اش هست .خودمان کردیم که لعنت برخودمان باد.

  2. Reza گفت:

    ایسه مه درو کرده که اینویسی ادعای عجیب؟

  3. 100 گفت:

    دمش گرم نماینده باید زرنگ باشه

  4. دانشجو گفت:

    آخ از بخت این مردم محروم استان اگر واقعیت داشته باشد که احنمال آن زیاد است.

  5. امید گفت:

    ای تاج انقلابی صد درصد انتخابی
    جای سرزنش نداره. به فکر حوزه انتخابیه اش هست. گچساران هم آباد بشه برای یاسوج هم خوبه. همینکه جاده ها را درست میکنه برا کل استان خوبه.

  6. میرشکار گفت:

    تا هرانکس که نبینید کور گردد

  7. ناشناس گفت:

    آگه راست میگوید از بودجه کشوری بیاورد نه از بودجه استانی پول مناطق محروم کهگیلویه و بهمیی و بویراحمد و دنا خوردن ندارد

  8. ناشناس گفت:

    کاشکی انتخابات استانی بشه تاماهم به او رای بدیم

  9. ناشناس گفت:

    این از بودجه بقیه جاهای استان اون از امضا نکردن شهردار ماندن افشانی اون از حذف نیروهای کهگیلویه اون از اوضاع اقتصادی مع مار اقتصاد اون از اوضاع اصلاح طلبان واقعی استان و پیشکسوتان استانی اون از نبودنش در مواقع حساس در مجلس و…… خدا میداند هزاران مورد دیگر را ما مردم عادی نمی دانیم

  10. ناشناس گفت:

    الکی خودتون را ناراحت نکنین چون حاجی رییس نمایندگان آستانه خوش وش گته یعنی خش اجازه دایه
    دم هردوتاش گرم به خصوص حاجی خمون

دیدگاه شما