یکشنبه 29 مهر 1397 - 8:57

طرح های ویژه بیمه کوثر در کهگیلویه و بویراحمد/جزئیات بیمه عمر

گروه اقتصادی– شعار سال ۹۷ شرکت بیمه کوثر، تعامل با بیمه گذاران و همراهی با بیمه شدگان است.

صفایی زاده در هشتمین سالروز تاسیس شرکت بیمه کوثر بعنوان یکی از جوانترین شرکت های بیمه، به خبرنگاران گفت: بیمه کوثر با ۸ نماینده بیمه عمر و سرمایه گذاری و ۶ نماینده حقیقی و ۴ نماینده باجه حقوقی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در حال فعالیت است.

به گزارش بویرنیوز، مدیر بیمه کوثر استان کهگیلویه و بویراحمد اقدامات بیمه کوثر در ۶ ماهه نخست سال ۹۷ را رو به رشد و بالنده عنوان کرد و افزود:: در ۶ ماهه اول سال ۹۷ رشد ۷۰ درصدی حق بیمه نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم،حضور فعال در تمام مناقصات بیمه ای استان و برنده ۷ مناقصه استانی نیز شده ایم، پرداخت ۱۲۸۰ پرونده خسارت زلزله ۹۷/۰۲/۱۲به ارزش ۱ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان،عقد قرارداد با ۱۲ مرکز درمانی خصوصی جهت رفاه حال بیمه شدگان و بیمه گذاران.
صفایی زاده گفت: در راستای شعار سال ۹۷ و در جهت پرداخت حق بیمه ی بیمه گذران و حق پرداخت بیمه شدگان اقدامات بسیار خوبی انجام شده تا رضایت مشتریان را بیش از پیش کسب کنیم.

وی عنوان کرد: برنامه های استانی را بدین ترتیب شرح داد: مهم ترین برنامه های استانی ما که بر اساس طرح تحرک سال ۹۷ پیگیری میکنیم عبارتند از، ترکیب اصلاح حق بیمه،کنترل ضریب خسارت، جذب نماینده حقیقی و نمایندگان بیمه عمر در سراسر استان، حفظ بیمه گذاران قدیمی و جذب مشتریان جدید، جذب کارشناسان سیار ارزیاب خسارت در تمامی شهرستان های استان.

این مدیر ارشد بیمه از رتبه ممتاز بیمه کوثر در استان و کشور گفت و تصریح کرد: رتبه استانی بیمه کوثر در ۶ ماهه نخست سال ۹۷ بین ۳۱ استان کشور ۸ بوده است.

صفایی زاده موفقیت های شرکت بیمه کوثر را در سطح ملی و در سال ۹۶ یادآور شد و گفت: در سطح ملی شرکت بیمه کوثر موفقیت های عالی داشته از جمله رشد ۱۱۰۳ درصدی درآمدهای شرکت سرمایه گذاری در بورس، کسب بالاترین سطح توانگری مالی در صنعت بیمه برای دومین سال متوالی، قرار گرفتن بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور با ارتقاء ۱۳ پله ای نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ و کسب رتبه سوم در صنعت بیمه از لحاظ بازده فروش، کسب رتبه اول در صنعت بیمه از لحاظ کارآیی سرمایه نیروی انسانی، پرداخت ۳۵ میلیارد تومان خسارت زلزله به زلزله زدگان کرمانشاه،۲۱ میلیارد تومان خسارت های کوپتر مازندران و پرداخت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارت قطار شاهرود را در سال ۹۶ داشتیم و همچنین کاهش مطالبات سر رسیده شرکت از موفقیت های خوب شرکت بیمه کوثر در سال ۹۶ در سطح ملی بوده است.

وی ادامه داد: سال گذشته شرکت بیمه کوثر به ازای هر سهم ۱۰۰ هزار تومانی، ۱۸ هزار تومان سود به سهام داران خود پرداخت کرده است، که بین شرکت های بیمه ای سود بسیار خوبی را به سهام داران خود داده است، برای سال ۹۷ نیز باید ۷۷ میلیارد را در طول یکسال برای سهامداران در نظر میگرفتیم که به دلیل نوسانات بازار، بورس، ارز و دلار توانستیم تنها در مدت ۶ ماه اول ۹۷ این مبلغ را به دست آوریم.

وی همچنین سیاست اصلی بیمه کوثر را فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری دانست.

مهندس صفایی زاده گفت:با توجه به تاثیر وضعیت اقتصادی بر روی فروش بیمه نامه در سالهای اخیر، بیمه کوثر دو طرح بیمه ای بسیار خوبی را به بازار بیمه ای کشور ارائه میدهد، اولین طرح انحصاری بیمه، بیمه نامه حامی یا (بیمه نامه های هزینه های حقوقی) است که در سال ۹۵ مجوز آن بصورت انحصاری و به مدت ۳ سال به بیمه کوثر داده شد،و دومین طرح بیمه نامه و ودیعه مستاجر است.

مهندس صفایی زاده در خصوص بیمه نامه حامی اینطور گفت: هزینه هایی که بیمه نامه حامی پرداخت میکند شامل هزینه مشاوره حضوری و غیر حضوری، هزینه بررسی و تنظیم اسناد و قراردادها، هزینه تنظیم لایحه و دفاعیه ،هزینه کارشناسی، هزینه دادرسی در محاکم، هزینه دادرسی در شورای حل اختلاف، هزینه استخدام وکیل و هزینه دعاوی است.
دعاوی تحت پوشش بیمه نامه حامی دعاوی خانواده، دعاوی تکمیلی خانواده،دعاوی املاک و دارایی داخل کشور،دعاوی کیفری،دعاوی تعزیری و دعاوی مربوط به حقوق کار است.

مدیر بیمه کوثر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد:حق بیمه این بیمه نامه نیز بستگی به انتخاب پوشش ها از سوی بیمه گذار و شرایط بیمه شدگان مثل تعداد،میانگین سن و محل زندگی افراد دارد و حق بیمه پایه برای تمامی پوشش ها ۲ درصد سقف تعهدات است و فروش این بیمه نامه بصورت گروهی برای حداقل ۲۰۰ نفر یا ۵۰ خانواده قابل صدور است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=291820
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما