شنبه 28 مهر 1397 - 18:34

خط و نشان های رئیس کل جدید دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد/کنایه جالب به نمایندگان

آیین تکریم و معارفه روسای کل سابق و جدید دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان استانی و محلی روز شنبه، 28 مهر ماه برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از ایسنا، “خداکرم نیکمرام”، رئیس کل جدید دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد در این آیین گفت: اهل شعار نیستم و شعار هم در مجموعه ما جایگاهی ندارد چراکه وظایف ما را قانون معیین می کند، در بدو ورود به دستگاه قضایی با سوگند وظایف به ما اعلام می شود که مجددا به این سوگند متعهد می شوم که امیدوارم به کمک خداوند به وظیفه خود عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در زمینه پرونده های مهم با جدیت و دقت پیگیری خواهم کرد، افزود: با دادستان مرکز استان، حوزه دادسرا و تجدید نظر همدلی، همراهی و تعامل خواهیم داشت.

نیکمرام اظهارکرد: دقت در رسیدگی در چارچوب قانون و جلوگیری از اطاله دادرسی، اجرای به موقع و منظم احکام صادره و برخورد وِیژه، فوری و قاطع با مفسدان اقتصادی، مخلان و برهم زنندگان امنیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مردم و برخورد شدید و قاطع با مجرمان شرور و سلب کنندگان آزادی های مردم، برخورد شدید با چپاول کنندگان بیت المال و پرونده های آنها در دادگاه در جریان است، برخورد قاطع با زمین خواران، و تلاش و کوشش در جهت استفاده از برنامه های الکترونیکی با پشتیبانی دادستان مرکز استان و رئیس کل دادگستری استان از برنامه های ماست.

رئیس کل جدید دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: با کسانی که به هر طریقی با مقامات استانی و کشوری وصل هستند و احساس حاشیه امن می کنند، برخورد شدید می شود، افزود: تابع هیچ شخص، گروه و جریان سیاسی نخواهیم بود بلکه با جدیت با هرکسی و در هر جایگاهی که لازم باشد مطابق قانون برخورد خواهیم کرد.

نیکمرام تصریح کرد: به سمت رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان و اعضای شورای تامین، اعضای شورای اداری، شورای قضایی، نیروهای نظامی و انتظامی، بویژه همکارانم در حوزه دادگاهها و دادسراها و همه دستگاههای که به نحوی با دادگستری در ارتباط هستند، دست یاری دراز می کنم.

وی ادامه داد: ضمن استقلال دستگاه قضایی، اهل تعامل همراهی و همکاری هستیم چراکه همه ما مسئولیت به نظام مقدس داریم که هر دستگاهها گوشه ای از این مسئولیت ها برعهده ماست و اصل تفکیک قوا ایجاب می کند که در کار خودمان مستقل باشیم.

رئیس کل جدید دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد عنوان کرد: اخلاق و رفتار ما در مجموعه قضایی باید طوری باشد که حتی محکومان هم از ما راضی باشند و قاطعیت و شجاعت قاضی در رأیش است بنابراین قاضی باید برای همه جامعه الگو باشد. افراد شرور، سابقه دار و مجرمین حرفه ای از این قاعده مستثنی هستند و باید علاوه بر قاطعیت در رای قاطعیت در زبان و گفتار هم باشد.

نیکمرام یبان کرد: با بیان اینکه از بدو ورود رئیس کل فعلی دادگستری استان شاهد تحولاتی هستیم، تصریح کرد: ارتقاء شان دستگاه قضایی و برگشت دستگاه قضایی به جایگاه خود، ایجاد زیرساختهای لازم و تکمیل و فعال کردن پروژه های تعطیل شده، استفاده از نیروهای بومی استان، برخورد قاطع با مجرمین حرفه ای و نزاع دسته جمعی و ایجاد روحیه همدلی و هماهنگی در بین کارکنان مجموعه قضایی استان از جمله تحولات مدیریت چهار سال اخیر بوده است. بهترین دوران دستگاه قضایی در استان دوران فعلی بوده که دیگر همکاران دنبال مسایل حاشیه یا نیستند، همه دنبال کارند و امروزه در رتبه های بالای کشور قرار گرفته ایم.

وی با اشاره به درد دل تحصیلکردگان، همه مردم و رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: فرزندان استان مورد تخریب، توهین و تهمت قرار می گیرند و به هر طریقی می خواهیم فرزندان استان را از منطقه خود فراری دهیم، تعداد زیادی از نیروها و فرزندان این استان در جای جای کشور دارای آوازه و شهرت هستند اما اگر دراستان باشند نمی توانند خدمت کنند چراکه به بهانه های قومی، قبیله ای، باندی و گروهی همدیگر را تخریب می کنیم.

رئیس کل جدید دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد تاکید کرد: برعکس در سایر استانها همه با سلایق، جناح و گروهها مختلف برای پیشرفت استان خود با هم هماهنگ هستند اما همه برنامه های تخریب و توهین را در استان نسبت به فرزندان و نیروهای خود اجرا می کنیم، برای رسیدن به جا و جایگاهی همشهری و هم استانی خود را تخریب کنیم و حتی در سایر نقاط کشور نیز برای تخریب آنها اقدام می کنیم.

نیکمرام گفت: آیا پس از گذشت 40سال هنوز به نتیجه نرسیده ایم که اشتباهات برای ما درس عبرت شوند و از این اشتباهات برگردیم. آیا اطلاع دارید که در برخی مناطق استان بعضی خانواده ها توان خرید یک کیلوگرم گوشت یا میوه را ندارند؟ جواب این مردم را چه کسی باید بدهد؟.

وی افزود: استانهای همجوار استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت آب و هوایی پایین تری نسبت به این استان برخوردارند اما از سطح پیشرفت بیشتری برخوردارند که همه اینها ناشی از ناکارآمدی مسئولان استان بعلت تخریب کردن و فراری دادن مغزهای متخصص و توانمند استان است. تا زمانی که طی چهار سال نماینده ای در مجلس انتخاب می کنیم و فکرش اینست که از رئیس تا سرایدار را تغییر دهد به جایی نمی رسیم و وضعیتمان بدتر خواهد شد.

رئیس کل جدید دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد تاکید کرد: ان شاء الله به جایی برسیم که فرزندان و نیروهای استان از هر جناح، فکر و گروهی هستند حمایت کنیم، اگر مدیر لایق داریم همه از یک طایفه باشند و اگر مدیر لایق نداریم از یک طایفه هیچ مدیری نگذارند چراکه ضرر و آسیب آن به همه ما می رسد.

نیکمرام ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای نگین تاجی رئیس کل سابق دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد اضافه کرد: انتظار داریم به فکر مردمی باشیم که مسئولیت های استان را به نیابت از آنها پر کرده ایم و همه با تفکرات، جناح ها و طوایف مختلف در کنار هم استان را نجات دهیم.

وی در پایان با این شعر صحبتهای خود را به پایان رساند:

همه روزه روزه بودن

همه شب نماز کردن

همه ساله حج نمودن

سفر حجاج کردن

ز مدینه تا به کعبه سرو پا برهنه رفتن

شب جمعه ها نخفتن به خدا راز گفتن

به خدا که هیچ کدام را ثمر آنقدر نباشد

که بروی نا امیدی در بسته باز نمودن

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=291763
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرهنگی گفت:

    اقای نیک مرام از قضات با تجربه استان هستند و امیدواریم اهدافی که مد نظر ایشان است محقق شود. باتبریک بمناسبت این گزینه مناسب و تشکر از اقای مزارعی موفق باشند

  2. سعادت آقایی گفت:

    تبریک به دوست ارزشمندم نیک مرام ِنیک نام

    برای حضرتعالی و مجموعه ی همکارانتان در دادگاههای عمومی و انقلاب آرزوی توفیق در خدمت و عزت در زندگی دارم …

  3. ارزو گفت:

    ضمن تبریک به آقای نیک مرام که بواقع نیک مرام هم هستند از ایشان انتظار داریم به شدت با نزول خواران که با تجربیات خود حرفه ای شده اند و با دستاویز قرار دادن قانون با قراردادهایی صوری خون مردم ناچار و درمانده را مکیده اند برخورد نمایند

  4. بهرام گلچین گفت:

    سلام درود برمدیری لایق وخدمت گذار واین پست مدیریت رابه شما تبریک می گویم

  5. شهروند یاسوجی گفت:

    انسان شایسته ای هست
    درجلسه ای به ضرر بنده رای صادر کرد
    ولی منو توتوضیح نمود با این وجود ازایشان راضیم

  6. یاشار گفت:

    باسلام خدمت برادرنیکمرام باتبریک .برادرنیک مرام من وام گرفتم که ماشین بگیرم ونان حلالی دربیاورم برای خانودام .حدودپنج سال هست که پولم رفته حدودپنج سال هست میام دادگا فقط حکم رابرام تمدید میکنند درصورتی که باردتماس میشه همجنین مشکلات راحل نمود ولی بدبختانه کارمان شده فقط ماه به ماه حکم جلب راتمدید کنیم اگردستوربفرماید این سری مشکلات راحل بفرماید ممنون هستیم .

  7. محراب نژاد وکیل گفت:

    با عرض تبریک ب جناب نیکمرام مرد عمل..
    با ارزوی توفیق روز افزون برای شما و همکاران گرامیتان

  8. سینایی گفت:

    انتصاب شایسته ی حضرت عالی به عنوان رییس کل جدید دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد را تبریک و تهنیت عرض نموده و از یزدان پاک برایتان موفقیت و سربلندی روز افزون خواستارم..
    جناب اقای نیک مرام از قضات باتجربه، عادل ، عالمی هستند که حقا این منصب در خور ایشانم هست..
    ان شااله که همچون گذشته با استفاده از تجارب و علمی ک دارن ، گامی نوین در جهت پیشرفت استان بردارن..
    بسی خرسند هستیم که نیرویی متعهد و دلسوز از جنس مردم، برای تصدی این جایگاه درنظر گرفته شده است !
    من اللّه توفیق

  9. ناشناس گفت:

    تبریک !!!!!!!!!!!!!!!،، 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  10. صمد الوند کیش گفت:

    تبریک میگم مسئولیت جدید را وبا توجه به سوابق جنابعالی مطمنم که حاکمی شایسته توانمندوشجاع دربرقراری امنیت وعدالت دیارمان خواهی بود ارزوی موفقیت رابرای جنابعالی از خداوند منان طلب دارم

  11. بویراحمد سفلی گفت:

    انتصاب بجا و شایسته جناب اقای نیک مرام را تبریک می گویم و برای ایشان ارزوی موفقیت و سربلندی دارم.
    اقای نیک مرام انصافا از قضات قاطع ، بدون حاشیه و درستکار استان هستند ودر خدمت رسانی و احقاق حقوق مرم کوتاهی نمی کنند . خداوند انشاالله کمکشان کند.

  12. آریا گفت:

    که به روی ناامیدی در بسته وا نمودن

  13. یزدگرد گفت:

    درود صمیمانه ترین شادباش ها تقدیم شما ضمن اینکه لیاقت وشایستگی شما خیلی بالاتر از اینهاست بشما و به رییس کل دادگستری استان تبریک میگم ارزوی موفقیت و سربلندی را برایتان در همه عرصه ها از خداوند منان خواستاریم

  14. جاوید منابع طبیعی گفت:

    ضمن تقدیروتشکراززحمات استادارجمندنگین تاجی انتصاب بجاوشایسته استادحاج نیکمرام راصمیمانه تبریک میگوییم وازحسن انتخاب قاضی القضات استان حاج مزارعی وآیت اله لاریجانی تقدیروتشکرمینمایم

  15. مجیدیان گفت:

    جناب آقای نیکمرام از قضات ارزشمند و با اخلاق و درعین حال جدی در انجام وظیفه هستند به ایشان تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق روزافزون از درگاه حضرت احدیت دارم.

  16. ناشناس گفت:

    آرزوی موفقیت دارم برای برادر عزیز جناب نیک مرام

  17. محمد گفت:

    تبریک و آرزوی مو فقییت شاگرد ایشو ن بودم شایسته این پست هست

  18. سیدجواد معتمدی بیمه دانا گفت:

    انتصاب شايسته جناب عالی به عنوان رئیس کل دادگاههای عمومی وانقلاب را تبريك عرض مي نمايد. رجای واثق دارد حضور شما در اين مسئوليت به عنوان خادمي صديق و ولايتمدار با كوله بار گرانی از تجربه ، نويد بخش نشاط و تحرك بيش از پيش آن مدیریت محترم خواهد گرديد. دوام توفيقات و مزيد عزت و سلامت جناب عالی را از جهاندار جان آفرین مسالت دارد.

  19. روشن شیراز گفت:

    جناب آقای حاج نیک مرام انتخاب بجا وشایسته حضرتعالی رابعنوان ریس کل دادگاه های عمومی وانقلاب شهرستان بویراحمدکه نشان ازشایستگی ولیاقت بالای شمابوده صمیمانه تبریک عرض نموده وازخداون متعال آرزوی پیروزی وسربلندی برای شماوخانواده پاک ومحترمتان رادارم امیدوارم پله های ترقی رایکی بعدازدیگری باموفقیت طی نمایید

  20. خورشیدیان اصفهان گفت:

    جناب اقای نیک مرام انتخاب شایسته حضرتعالی به سمت ریاست دادگستری تبریک و ارزوی توفیق روزافزون برای حضرتعالی را خواهانم ضمنا
    لیاقت و شایستگی و هوش و ذکاوت حقوقی و اجتماعی واخلاقی حضرتعالی بسیار برتر و بالاتر و واقعا ستودنی است همچنین اقدام مدیر کل در انتصابات واقعا جای تقدیر دارد

دیدگاه شما