جمعه 27 مهر 1397 - 17:47

احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج کلید خورد

شهردار یاسوج از هدفگذاری برای احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، نستهن مقدم در همایش پیاده روی خانوادگی در یاسوج، افزود: یکی از مطالبه های عمومی که مردم شهر یاسوج و به ویژه جوانان دارند، موضوع احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج است.

مقدم تصریح کرد: با هماهنگی اعضای شورای شهر، دستگاه های متولی و حمایت نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج در دستور کار ویژه قرار می گیرد.

مقدم خاطرنشان کرد: تحقق فعال سازی تیم شهرداری یاسوج هدیه ای به همه مردم استان و به ویژه شهروندان شهر یاسوج است و در این راستا اقدامات لازم عملیاتی خواهد شد.

شهردار یاسوج به برگزاری همایش پیاده روی در شهر یاسوج اشاره کرد و عنوان داشت: در راستای تحقق ورزش سالم و توسعه فرهنگ ترافیکی، سه دستگاه دوچرخه به شرکت کنندگان به قید قرعه اهداء می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=291702
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    تمام پرسنل بدبخت شهرداری نان شب ندارن بخورن بعد به چه قیمتی اقای مقدم دنبال فوتباله و اونم چیزی که یک بار به دلیل هزینه های میلیاردی اون جمع شده شهرداریهای بزرگی چون مشهد و تهران که میلیاردها تومان سرمایه دارند چرا تیم فوتبال درست نمیکنن بعد شهرداری یاسوج می خواد تیم داری کنه به چه قیمتی؟

  2. ناشناس گفت:

    تیم شهرداری چه ربطی به نماینده داره؟؟!!

  3. بویر احمد گفت:

    اقای شهردار پولی که میخواهید صرف ورزش کنید صرف چله و چوله های سطح شهر کنید تا مردم اسایش داشته باشند اداره فوتبال کار تربیت بدنیه نه شهر داری

  4. یه عابر پیاده گفت:

    خیلی ربط داره . ربطشو اونایی که از طیف مخالف نماینده هستن نمیتونن درک کنند… یا نمیخوان درک کنند!!! دنباله گرانی، بیکاری، بدبختی …. مردم حق یه هجیان هرچند کوچیک هم ندارند!!!! فوتبال همه نه! اما خیلی از جونهای این شهر از بیراه نجات میده! #کور_نباشیم

  5. محمد گفت:

    این کار اگر انجام شود نه برای جوانان و نه برای مردم شهرستانه. هر چی هست برای تبلیغات و برای کاندیداتوریه داداش. منت روی دوش جوونای بدبخت نذارید

  6. محسن گفت:

    بسیارعالی.احسنت.فوتبال هم دراقتصاد هم درساسیت هم در فرهنگ تاثیر خودشو میزاره

  7. کاظم گفت:

    عالیه 👍تشکر آقای شهردار محترم

  8. ناشناس گفت:

    این شهرستان نیاز به تیم فوتبال داره دوستان حتما آقای مقدم پیش بینی کرده کاسه داغ تر از آش نباشیم

دیدگاه شما