چهارشنبه 25 مهر 1397 - 23:24

خدمات رسانی ویژه به حاشیه های شهر یاسوج کلید خورد(+عکس)

تاکنون اولویت شهرداری یاسوج در بحث آسفالت و جدول گذاری توجه به محلات ناکارآمد و کمتر توسعه یافته بوده است.

به گزارش بویرنیوز، دکتر نستهن مقدم در بازدید از پروژه های آسفالت شهر یاسوج، بیان داشت: هم اکنون اکیپ های شهرداری یاسوج در چند نقطه از محلات کمترتوسعه یافته شهر یاسوج در حال انجام عملیات زیرسازی و آسفالت هستند.

زیرسازی و آسفالت بیش از ۸۵ هزار متر مربع از معابر شهری یاسوج

وی با بیان اینکه آسفالت خیابان 20 متری جانبازان به اتمام رسید، گفت: حجم آسفالت ریزی در این معبر 12 هزار متربع بود.

مقدم افزود: برخی از فرعی های این خیابان برای تسهیل دسترسی به آرامستان شرف آباد و جلوگیری از ایجاد مزاحمت و گرد و غبار برای ساکنان این منطقه بخاطر تردد از این معابر، آسفالت می شود.

شهردار یاسوج در ادامه با اشاره به آسفالت خیابان های نبوت در شهرک جهاد بیان داشت: این خیابان ها سال ها مورد درخواست شهروندان بود که هم اکنون عملیات آسفالت در این خیابان ها در حال انجام است.

وی بیان داشت: تعدادی کوچه های خاکی در زیرتل نیز هم اکنون زیرسازی شده است و آسفالت می شود.

مقدم تاکید کرد: از نیمه دوم سال 96 تاکنون بیش از 85 هزار مترمربع از معابر شهر یاسوج آسفالت و زیرسازی شده است.

شهردار یاسوج با بیان اینکه آسفالت های صورت گرفته در محلات شرف آباد، نجف آباد، بنسنجان، شهرک جهاد و میدان انقلاب تا پل سوم بشار، بلکو و زیرتل بو ده است، ابراز داشت:  تاکنون اولویت شهرداری یاسوج در بحث آسفالت و جدول گذاری توجه به محلات ناکارآمد و کمتر توسعه یافته بوده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس بیش از 70 درصد اعتبارات شهرداری یاسوج در محلات هزینه شده است.

خبر خوش مقدم برای شهروندان شهر یاسوج

شهردار یاسوج ادامه داد: طی روزهای گذشته 3 مناقصه آسفالت برای واگذاری به پیمانکار از سوی شهرداری یاسوج منتشر شده است.

وی بیان کرد: با انتخاب پیمانکار این مناقصات عملیات آسفالت و روکش در نقاط مختلف شهر از جمل محلات و مرکز شهر ادامه پیدا خواهد داشت.

نستهن مقدم ابراز داشت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی و تامین قیر لازم تلاش می‌شود تا پایان امسال بیش از ۱۵۰ هزار متر مربع از معابر شهر یاسوج زیرسازی وآسفالت شود.

وی ابراز داشت: اعتبار مرود نیاز برای این این میزان آسفالت قریب به 10 میلیارد تومان می باشد.

جدول گذاری 10 کیلومتر از معابر شهر یاسوج

شهردار یاسوج همچنین به جدول گذاری معابر شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: از مهرماه سال گذشته تاکنون  8500 متر از خیابان های شهر یاسوج جدول گذاری شده است.

نستهن مقدم گفت: در شهریورماه سال 97 عملیات جدول گذاری 1500 متر از خیابان های شهر یاسوج انجام گرفت.

وی بیان کرد: با اتمام پروژه های جدول گذاری در دست اقدام، میزان جدول گذاری ها تا دو نیمه آبان به 10 هزار متر خواهد رسید.

مقدم تصریح کرد: با انجام این عملیات در زمستان مردم مشکلات کمتری خواهند داشت.

نستهن مقدم گفت: جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت مناطقی از جمله اکبرآباد و محمودآباد و مناطق کمتر توسعه یافته شهر یاسوج از سیاست‌ها و اولویت‌های کاری شهرداری در سال جاری است.

مرکز استان نیازمند توجه ویژه

شهردار یاسوج با بیان اینکه معابر و جداول شهر یاسوج فرسوده است، بیان داشت: شهر یاسوج نیازمند ساماندهی اساسی در این زمینه است چرا که متاسفانه در سالیان گذشته به این موضوع توجه چندانی نشد.

وی تاکید کرد: پیش از این طرح جامعی از نیازهای اساسی شهر یاسوج در بحث جداول، معابر و آسفالت تهیه شد و به همراه برآورد مبلغی بالغ بر 100 میلیارد تومان به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری جهت مساعدت ای لازم ارسال شد.

شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه هم اکنون شهر یاسوج علاوه بر ارائه خدمات شهری به جمعیتی افزون بر ۱۳۵ هزار نفر در محدوده خود، مشغول خدمات دهی به جمعیت حدود ۴۰ هزار نفری در مناطق و روستاهای حاشیه این شهر است، ابراز داشت: شهر یاسوج نماد و پیشانی استان و متعلق به تمام مردم استان است و که لازم است از سوی شورای برنامه ریزی مورد توجه قرار گیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=291651
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    باسلام خدمت شهردار محترم . متاسفانه در خصوص نصب تابلو جهت راهنمایی مسافرین وخروجی ها ضعیف عمل کردیم . مثلا همین خروجی زیرتل به کمربندی که متاسفانه برخی راننده ها تا اخر مسیر اسفالت را میان بر میخورن به راه بن بست بر میگردن .لطفا یه چاره ای بیندیشید . واز طرفی ا واونهایی که راه را بلدند و وارد مسیر میشن متاسفانه گردوخاک انتهای مسیر مشکلاتی را برای ساکنین اطراف ایجاد کرده . با تشکر

  2. safar گفت:

    میشه لطفا یه سری هم به زیرتل فرعی 5بزنید تا ببینید که از دور افتاده ترین روستا هم خیابونش خرابتره وهیچ توجهی بهش نمیشه

  3. محمد گفت:

    تو را خدا خیابان ورودی زیر تل زیر آموزش و پرورش عشایر جنب مدرسه دخترانه را زیر سازی و کاملا آماده آسفالت است و چند روز پیش برای آسفالت امدند و دیگه خبری ازشون نشد سریعتر اسفالتش کنند در ضمن ورودی خیابان پل ندارد تاکنون چندین ماشین در جدول افتادند و باعث خسارت شدند را پل گذاری کنید و در این جا لازم می دانم از مهندس نوروزی و مهندس رضایی که انصافا باجان و دل با مردم همکاری کردند تشکر و قدردانی کنم

  4. ناشناس گفت:

    کاش یه فکری به حال پیاده رو ها در منطقه راهنمایی(محدوده میدان معلم) هم میکردکه به نوعی ورودی شهر محسوب میشود

  5. ياري گفت:

    جقدردلتون خوشه به آسفالت وجدول كشي …شهرهاي ديگه رو ببينيد روگذر .زيرگذر .بلوار هاي درجه يك و….مشكل شهرياسوج ترافيك سنگين در اين شهر كوچولو هست ..بنظرم بايد اسم شهر ياسوج رو شهر بدون خيابان بگذارند نه پايتخت طبيعت ايران ..

  6. عبداله گفت:

    با سلام مسیر تلخسرو تا پل بشار و بالعکس اسفالتی نمونده و فریاد به جایی نمیرسد

  7. ناشناس گفت:

    درود بر زحمت کشان شهرداری یاسوج
    بلوار امامت حدود 25 خیابان دارد. حتی یکی از این خیابان ها آسفالت مناسب ندارد
    10 سال پیش قرار شد پارک محله بسازند. هنوز خبری نیست. هیچگونه کار عمرانی در بلوار امامت انجام نمیشود. امروز هر روستایی بروید کوچه و خیابان ها یش بمراتب بهتر از محله امامت است. واقعا مقامات محترم شهرداری چه توجیهی برای این وضعیت دارند؟

  8. ناشناس گفت:

    به داد بلوار امامت و 24 خیابان درب و داغون آن برسید

  9. دیده بان گفت:

    یکی از اعضای شورای روستای سروک بصورت خودسرانه اقدام به جدول گذاری جاده سروک بدون رعایت معابر و حریم بلوار نموده و طرح تفضیلی را لگد مال کرده چون خونه خودش روی خیابان مورد نظر هست… اقدام عاجل می طلبد…

  10. یاسوج گفت:

    ای کاش فکری هم به حال آبی که بعد از بارندگی در خیابان سی متری شهدای دولت آباد به بلوار کشاورز جمع میشه کرد.سمت راست خیابان پل زده شده ولی سمت چپ که به جدول شهرک امام علی وصل
    میشه اجرا نشده است.

  11. ناشناس گفت:

    خيابان انقلاب فرعي يك فقط بولدوزر راحت رد ميشه از بس آسفالتش خرابه

  12. ناشناس گفت:

    محدوده ی نجف آباد امیر کبیر 4متاسفانه همش چاله چوله شده چون فرعی های زیادی روی این خیابان وجود دارد تو را خدا یه فکری بکنید و نیاز شدید به روکش آسفالت داره.

  13. علی گفت:

    جناب آقای دکتر نستهن شهدار محترم یاسوج
    تورا به خون شهدا قسمت میدهیم این کچه نسترن (بن بست ) که روبروی اداره دامپزشکی ودر مرکز شهر یاسوج و در دید مردم وگردشگران ودر زمان رژیم گذشته آسفالت شده است که بعلت از بین رفتن آسفالت رفت وآمد ما خانواده های ساکن در آن کوچه خصوصا در فصل بارندگی را با مشکل مواجه ساخته ااست دستور آسفات آنرا صادر فرمایید .
    (از طرف ساکنان مستقر در کوچه نسترن)

  14. همشهری گفت:

    ضمن عرض سلام و خدا قوت خدمت کارکنان زحمت کش شهرداری و شهردار عزیز ،تلاشگر و فهیم شهرمان ؛
    نکته ای که قابل عرض هست اینه که امکانات و زیر ساخت های شهر یاسوج به هیچ وجه با ” پایتخت طبیعت کشور” که از طرف مسئولین قبلی انتخاب شده و صرفاً جنبه تبلیغات و سیاسی کاری داشت ، مطابقت نداره.
    نه سرویس بهداشتی مناسب، نه فضای سبز مناسب، نه فضای بازی و سرگرمی و نه حتی یک سینما در این شهر وجود نداره ، فضاهای گردشگری سرشار از بی برنامه گی و سرشار از زباله و مخلص کلام زبان الکن هست از بیان کمبودهای این پایتخت طبیعت کشور مثلاً .
    در ثانی در این شهر هیچ باشگاه ورزشی در سطح کشوری فعالیتی نداره تا دل جوانان ورزشکار این دیار خوش باشه و انگیزه داشته باشن برای فعالیت .
    جناب مقدم در سابقه مدیریتی حضرتعالی سراغ داریم که هر کجا شروع به کار کردید، با اینده نگری و توکل به خدا و امکانات موجود ،کار رو پیش بردید و مشکلات رو گر چه بزرگ بودن از سر راه برداشتید و این رو میدونیم که نشانه هایی از غیرت و تعصب اریو برزن ها در وجود شما پیدا میشه و به فکر سرزمین مادری خودتون هستید. دلسوز پسران و دخترانی که شاید دو دهه از عمرشون نمیگذره اما با سهل انگاری مسئولین ،در دام اعتیاد گرفتار شدن، خواهید بود و قطعاً تمام برنامه ریزی های شما در جهت خارج کردن استان از مسیری که به اشتباه در حال طی کردن است، خواهد بود .
    به امید روزی که تندیسی ماندگار از جناب دکتر نستهن مقدم ساخته و به عنوان نماد تلاشگری، دلسوزی و خدمتگذاری در دید هم استانی های عزیزم قرار گیرد و این مطلوب حاصل نخواهد شد جز با کنار گذاشتن تعصبات قومی و قبیله ای در خدمتگذاری ، استفاده از نیروهای جوان و بومی، به عنوان کسانی که مشکلات را لمس کرده اند و توکل بر خداوند متعال .
    غرض از نگارش مطلب بالا، بیان پاره ای از کمبود های محل سکونت خودم بود اما وقتی می بینم حضرتعالی و تیم کاریتان، در حال تلاش شبانه روزی هستید و دغدغه خدمت رسانی دارید ، خود به خود قلمم را به این سمت حرکت دادم تا شاید گوشه ای از زحمات حضرتعالی را پاس نهاده باشم .
    دین پرور- شرف اباد یاسوج

دیدگاه شما