شنبه 21 مهر 1397 - 21:41

جان باختن نوزاد 18 ماهه زیر چرخ‌های کامیون در یاسوج

این فرد به دلیل ضربه‌ای متعدد به کمر و ستون فقرات بعد از ارایه خدمات پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد.

به گزارش بویرنیوز، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از فوت یک دختر 18 ماهه به دلیل برخورد کامیون در یاسوج خبر داد .

جلال پوران فرد در جمع خبرنگاران گفت: این دختربچه 18ماهه به دلیل برخورد یک دستگاه کامیون در ساعت ۱۰:۰۲ صبح امروز شنبه، ۲۱ مهرماه در جاده “کرد لاغری” جان خود را از دست داد .

وی با بیان اینکه در کمترین زمان ممکن یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد، اظهار کرد: این دختر بچه با توجه به آسیب و ترومای شدید به سر قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داده بود .

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی با تشریح حادثه‌ای دیگر خاطرنشان کرد: امروز همچنین در ساعت 9:10 دقیقه سقوط مرد ۵۲ ساله‌‌ای از ارتفاع 3متری در ساختمان در حال ساخت در یاسوج به اورژانس گزارش شد .

پوران‌فرد با بیان اینکه فرد سقوط کرده در مکان نامناسبی گیر کرده بود و به کمک عوامل آتش‌نشانی به پائین منتقل شد، اضافه کرد: این فرد به دلیل ضربه‌ای متعدد به کمر و ستون فقرات بعد از ارایه خدمات پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=291148
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کاظم محمدیان بویراحمد گفت:

    خداخیرتان دهدعوامل اورژانس خصوصا مدیرمحترم تقدیرومشیت الهی هرچه باشدهمان است .باباشماحساب کنیددراین صحنه کمترازیک دقیقه میرسیدیدچکارمیکردید؟برخوردچرخ کامیون باکودک 18ماهه یعنی فوت در دم.

دیدگاه شما