شنبه 14 مهر 1397 - 11:50

کهگیلویه و بویراحمد در میان 4 استان نخست در زمینه خودکشی

گروه حوادث- مرگ با اسلحه پس از قرص برنج رتبه دوم را دارد/ متاهلان در صدر هستند.

یک کارشناس از افزایش نگران کننده خودکشی ها به ویژه در میان جوانان در سطح کشور گفت.

زهرا همتی با بیان اینکه آمار خودکشی منجر به مرگ در سطح کشور وضعیت مناسبی ندارد، تصریح کرد: 4 استان ایلام، کرمانشاه، لرستان و کهکیلویه و بویراحمد در کشور به لحاظ اقدام به خودکشی رتبه بالاتری نسبت به استان‌های دیگر دارند.

وی گفت: ممکن است این چهار استان تغییر آماری در رتبه‌بندی داشته باشند ولی متاسفانه همیشه در اولویت یک تا چهار اقدام به خودکشی ایران هستند.

به گزارش بویرنیوز، در کهگیلویه و بویراحمد بخش عمده ای از خودکشی ها جنبه عاطقی و عشقی و خانوادگی دارد، همین امر لزوم نظارت بیشتر خانواده ها و اجرای بیش از پیش برنامه های فرهنگی و اجتماعی را به یک ضرورت جدی تبدیل کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=290859
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کاظم شهروند گفت:

    باتوجه به اینکه ازدیربازتاکنون استان ماازنظرایمان ومعنویات ضعیف بوده وحالاهم ازنظرایمان ودینداری وتوجه به خداوقیامت ضعیف هستیم،یکی ازدلایل خودکشی میتواندباشد حالاشمااستانهایی که ازنظرایمان جلوتراندببینیدازنظرامارخودکشی کجاهستند؟پس یکی ازدلایل خودکشی ها بی ایمانی وافسارگسیختگی وولنگاری میباشد

  2. کا بنگرو گفت:

    علت اصلی خودکشی، فقر و بیکاری جوانان استانه. اینم بخاطر بی لیاقتی و بی شعوری مسئولین و حاکمان کشوره!! وگرنه هرکی وضعش خوب بو سیچه خش بکشه! هر 4 تا استان متأسفانه لرنشینن!

دیدگاه شما