جمعه 13 مهر 1397 - 18:52

ضعف مدیران داد آیت الله ملک حسینی را در آورد/گلایه‌مندی مردم کهگیلویه و بویراحمد از تبعیض در ادارات

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات پلیس گفت: احکام افراد شرور با قاطعیت صادر شده که باید از دستگاه قضا تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری‌ فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در دیدار با فرماندهی انتظامی و روسای پلیس استان با اشاره به حادثه عاشورا گفت: امنیت و آرامشی که برقرار است به لطف ماموران نیروی انتظامی است ، هر چند شاید این کار بزرگ‌ شما مورد تقدیر قرار نگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: گزارشات نیروی انتظامی هم مایه خوشحالی است و هم نگرانی را در پی دارد  خوشحالی به جهت پای کار بودن و تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی و‌ نگرانی به دلیل وجود جرم‌ها و مواد مخدر و برخی جرائم دیگر که مایه روسیاهی است.

نماینده ولی‌‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خطاب به روسای پلیس کهگیلویه و بویراحمد گفت: گاها بسیاری از تلاش‌ها با اندکی بغض از بین می‌رود لذا وحدت رویه برای همه افراد و در همه جا استفاده شود.

وی عنوان کرد: مردم از تبعیض در ادارات گلایه‌مند هستند، میان فردی که شرارت کرده و کسی که برای اولین بار مرتکب معصیتی شده باید تفاوتی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فحش کم‌کاری مدیران و مسوولان را ما طلبه‌ها می‌خوریم، گفت: شرایط ایجاد می‌کند رصد دائمی داشته باشید و امر به معروف و نهی از منکر را هم در دستور کار قرار دهید.

آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: گاهی مواقع گفتن‌ها ظلم نیست بلکه نگفتن‌ها و سکوت ظلم است، مبادا کتمان راستی‌ها سبب ضایع شدن فردی شود.

وی عنوان کرد: برخی احکام برای افراد شرور در سرقت‌های مسلحانه و نزاع‌های دسته جمعی با قاطعیت صادر شده که باید از قوه قضاییه تشکر و قدردانی کرد.

نماینده ولی ‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ایجاد سامانه ارتباطی برای شنیدن انتقادها، پیشنهادها و‌ نقطه نظرات مردم در خصوص اقدامات پلیس کار ارزشمندی است اما نباید با ارجاع پرونده و‌ شکایتی فردی که از کسی در اداره پلیس شکایت کرده به همان فرد باعث پشیمانی وی  شویم و به جای حل موضوع آن را گسترش دهیم که این نوعی ظلم مرکب است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=290825
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    یه فکری به حال ضعف مدیریت شهری کنید که کل شهر پر شده از بچه های کار و سد معبر و ترافیک و هزار مشکل شهری،دیگر شهر یاسوج در منجلاب،بی مدیریتی غرق شده و روز به روز بیشتر در باتلاق فرو می رود

  2. بهار گفت:

    خدا پدرتو بیامرزه که هم حقگو بود و هم جدی.حضرت ایت الله. دلیل اصلی تبعیض در ادارات پشتیبانی کامل سیستم نمایندگان مجلس وبه تبع استانداری از مدیران کلِ منصوب از طرف خودشان هست…وهمشون هم فامیل وقوم وخویش اند و نود درصد جمعیت استان در استان خودشون غریبه اند از نظر سیستم اداری

  3. دوربینی گفت:

    اداره برق خیلی خوبه .نه ظلمی نه تبعیضی و نه….. و …

  4. حمید گفت:

    کاش دونفردیگرمثل شما بزرگوارتواین استان بودکه به فکرمردم باشه

دیدگاه شما