چهارشنبه 11 مهر 1397 - 11:55

دعوت شهردار و معاون شهرسازی شهرداری یاسوج از جامعه مهندسی برای شرکت در انتخابات نظام مهندسی

شهردار و معاون شهرسازی شهرداری یاسوج طی دعوتنامه ای جامعه مهندسین برای حضور در انتخابات سازمان نظام مهندسی دعوت بعمل آوردند.

به گزارش بویر نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری متن پیام مشترک دکتر نستهن مدم و مهندس سید ذبیح الله رمضانی بدین شح است:

سرنوشت مهندسین باید توسط مهندسین رقم زده شود

سازمان نظام مهندسی ساختمان یکی از مهمترین NGO های مهم کشور بوده که در امر ساخت و ساز و بهینه سازی مصرف سوخت و اقتصاد جامعه می تواند نقش مهمی ایفا نماید. مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان از  نخبه های تحصیل کرده جامعه بوده، ولی همیشه این سازمان و مهندسین آن مظلوم واقع شده اند.

بر خلاف کشور ما، در کشورهای پیشرفته مهندسین از جایگاه والا و مهمی هم از نظر اجتماعی و هم از نظر مالی برخوردارند، ولی متاسفانه در ایران به این قشر از زحمتکشان کمتر توجه شده و اغلب مهندسین رشته های مختلف ساختمان از قشرهای کم درآمد بوده و یا اصلاً از حرفه ی مهندسی خود درآمدی کسب نمی نمایند.

پس می طلبد که مهندسین راه و ساختمان، به رشته تحصیلی خود اهمیت داده و به  این حرفه افتخار نمایند و طوری عمل نمایند تا جامعه نیز به اهمیت این رشته پی برده و از خدمات آنها استفاده نمایند و هیچ قومی سرنوشت قومی دیگر را عوض نمی کند مگر همان قوم، با درایت و پشت کار و در صحنه بودن سرنوشت خود را عوض کند.

در این راستا هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی از جایگاه مهمی برخوردار بوده و می طلبد تا مهندسین عضو سازمان در انتخاب اعضاء هیأت مدیره گامی مثبت برداشته و سرنوشت خود را رقم بزنند.

چون هیأت مدیره اخلاق مدار و با تجربه می تواند در ایجاد شغل و ساماندهی به مجموعه مهندسی گام برداشته و از خدمات مهندسین در تمام رشته ها در جامعه استفاده نماید و هیأت مدیره سازمان می تواند در معرفی مهندسین ساختمان به جامعه نقش مهمی ایفا نماید.

لذا از کلیه اعضاء محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان دعوت به عمل می آید تا در روز دوازدهم مهرماه در تمام شهرستانهای استان در پای صندوقهای رأی حاضر شده و از بین کاندیداهای رشته های مختلف که همگی از مهندسین با تجربه و با اخلاق نظام مهندسی هستند اصلح ترین را انتخاب نمایند تا قدمی در راه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف بزرگ مهندسی برداشته باشیم.
نستهن مقدم – شهردار یاسوج

سید ذبیح الله رمضانی – معاون شهرسازی شهرداری یاسوج

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=290790
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    جا داره از زحمات بی دریغ شهردار محترم یاسوج و معاونت شهرسازی شهرداری یاسوج جناب مهندس رمضانی که پرتلاش و البته با تجربه بالا هستن تشکر کنیم

دیدگاه شما