چهارشنبه 11 مهر 1397 - 15:48

زوایای جدیدی از مرگ ناشی از مصرف مشروبات الکلی در کهگیلویه و بویراحمد/جدیت پلیس استان برای ارتقاء نظم و امنیت

تعدادی دیگر از این افراد چشم خود را از دست دادند و یا پاهایشان مشکل پیدا کرده و تعدادی هم مرخص شده اند.

سردار انصاری ضمن تسلیت ماه محرم و باتوجه به نزدیک شدن هفته نیروی انتظامی به برنامه هایی که در این هفته داشتند اشاره کرد و گفت: یقینا این هفته برای مردم عزیز استان هفته ای مسرت بخش خواهد بود کما اینکه مردم عزیز زحمات همکاران ما را مشاهده خواهند کرد حادثه آتش سوزی در جمعه بازار که دیشب اتفاق افتاد هم با حضور بموقع نیروهای انتظامی و البته با همکاری عزیزان در سپاه پاسداران توانستیم بعنوان نیروی مسلح از هر گونه اتفاق ناخوشایند جلوگیری کنیم و یقیناً مردم قدردان زحمات همکاران من بوده و خواهند بود .

در ادامه این نشست سردار انصاری با اشاره به روز شمار هفته نیروی انتظامی، گفت:روز جمعه 13 مهر ماه اولین روز هفته ناجا و پنج شنبه  19 مهرماه هم آخرین روز هفته ناجاست.هفته نیروی انتظامی امسال بنام” پلیس مقتدر، امین مردم” نامگذاری شده است، اولین روز از این هفته تحت عنوان “پلیس،جامعه ایمانی،ارزش های اسلامی،رٲفت و مهربانیست”در این روز در سراسر کشور شاهد حضور کارکنان در مصلی های امام خواهیم بود،سخنرانی فرماندهان کل در همه ی استانها و شهرستانها را قبل از برگزاری نماز جمعه خواهیم داشت.غبار روبی از مساجد و نماز خانه های انتظامی ،تجلیل از خادمین نماز از دیگر برنامه های روز اول است و دیداربا خانواده های شهیدان و ایثارگران و جانبازان که در فرصت های مناسب در این هفته پیش رو خواهیم داشت.

عیادت از کارکنان و همکارانی که در بیمارستان بستری هستند و در نهایت شرکت در برنامه رادیویی صبح جمعه برنامه های تعیین شده برای اولین روز از هفته ناجا هستند.

سردار انصاری در ادامه گفت:روز شنبه 14مهرماه تخت عنوان ” پلیس،آموزش همگانی،مشارکت عمومی و پیشگیری اجتماعی  “نامگذاری شده است.در این روز ارائه مشاوره حقوقی،انتظامی و قضایی به عموم مردم را خواهیم داشت.در این روز مسابقه رادیویی روز بی حادثه را برنامه ریزی کرده ایم که با موضوع ” قوانین راهنمایی و رانندگی و فرهنگ ترافیک ” و با حضور رئیس راهور استان و همراهان ایشان برگزار خواهد شد،و به قید قرعه جوایزی نیز به عزیزان شرکت کننده اهدا خواهد شد.

سومین روز از هفته ناجا به عنوان ” پلیس حرفه گرا،تخصص و کارآمدی” نامگذاری شد.یکی از برنامه های روز سوم دعوت از همکاران عزیز به مراکز انتقال خون در سراسر استان است، گردهمایی و نشست با مدیران شرکت های حفاظتی و مراقبتی و روسای حراست مراکز اقتصادی و تجاری در سطح استان را خواهیم داشت و همچنین نشست تخصصی و هم اندیشی را با حضورفرماندهان و روسای کلانتری ها و پاسگاه ها در حوزه استحفاظی خودشان با ائمه جمعه و شوراهای اسلامی،ریش سفیدان و افراد اثرگذاری که میتوانند در پیشگیری از وقوع جرایم مثمر ثمر باشند،خواهیم داشت.

سردار انصاری با اشاره به نامگذاری روز چهارم از هفته ناجا بعنوان ” پلیس،انظباط،اقتدار و امنیت پایدار ” گفت: در این روز شاهد اجرای مراسم صبحگاه در محل برگزاری مراسم صبحگاه در استان هستیم. تقدیر و تشکر از همکارانی که تحت عنوان پرسنل  ساعی و نمونه شناخته شده اند و همچنین تقدیر و تشکر ازسربازان پلیس افتخاری که در آنروز در جمع ما حضور دارند،از دیگر برنامه های روز چهارم است.

وی افزود:در این روز افتتاح طرح های عمرانی و مهندسی را نیز خواهیم داشت که دو طرح را اجرا خواهیم کرد.افتتاح ساختمان نوسازی برای بازنشستگان استان هم از برنامه های آنروز خواهد بود.

»»ملاقات مردمی با سردار انصاری روز دوشنبه 16 مهر ماه از ساعت 10 الی 12 صبح خواهد بود.

برای روز سه شنبه 17 مهرماه نیز برنامه های متعددی خواهیم داشت، این روز بعنوان “پلیس،خدمت گذاری،پاسخگویی و امانت داری ” نامگذاری شده است.فرستادن کارشناسان پلیس فتا به مراکز آموزشی مخصوصا مدارس برای آگاهی بخشی جوانان و نوجوانان عزیزمان وهشدار نسبت به آسیب های این فضا،ارسال پیام کوتاه آموزش همگانی به عموم مردم استان در شبکه تلفن همراه،ایرانسل و رایتل از برنامه های روز پنجم خواهند بود، و حضور روسای کل و کارشناسان انتظامی در مدارس را نیز برای این روز خواهیم داشت.همچنین طرح مردم یاری و خدمات درمانی،بهداشتی در مناطق محروم را پیش رو خواهیم داشت.اجرای مراسم ورزش صبحگاهی برای کارکنان در یکی از بئستانها را خواهیم داشت که در مرکز استان پارک ولایت را انتخاب کرده ایم.

در ادامه سردار انصاری افزود:در همان روز بنده بعنوان فرمانده استان نشستی با همکارانم تحت عنوان ” سامانه 147 ” خواهیم داشت.آخرین برنامه روز پنجم همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک و تجلیل از نمونه های ترافیکی است که از طریق پلیس راه و راهور و با حضورسایر مسئولین و حدود 300الی 400 نفر از دانش آموزان این برنامه را اجرا خواهیم کرد.

روز ششم از هفته ناجا با نام ” پحش هشدارهای پلیس فتا در خصوص جرایم سایبری در شبکه ها ” انتخاب شده است.قرائت پیام مهر را در یکی از مدارس خواهیم داشت و همچنین کلنگ زنی پاسگاه زیلایی را نیز در اینروز در دستور کار خواهیم داشت.

روز پنج شنبه 19 مهر ماه و آخرین روز از هفته نیروی انتظامی در سال 1397 تحت عنوان ” پلیس،حماسه حسینی،ولایتمداری،ایثارگری و شهادت ” نامگذاری شد. در این روز ملاقاتی با نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم در خبرگان رهبری را خواهیم داشت و ارائه گزارشی یکساله را خواهیم داشت،سردار انصاری ضمن اشاره به اینکه شاید امکان ملاقات در هفته آینده با نماینده ولی فقیه در استان نباشد گفت : ملاقات و ارائه خدمات یکساله را فردا 12 مهر ماه در دستور کار خواهند داشت.

وی افزود :در روز آخرملاقات با ائمه جمعه در سراسر استان را خواهیم داشت و غبار روبی و عطر افشانی از مزار شهدا در ساسر استان در ساعت 11 صبح را خواهیم داشت و آخرین برنامه هم پیاده روی کارکنان به همراه خانواده هایشان خواهد بود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از برخی از زوایای آسیب دیدگان ناشی از مصرف مشروبات الکلی دست ساز هم پرده برداشت و گفت: دو نفر از هم استانی ها در این زمینه دچار مرگ شدند که یک نفر از آنها در یکی از شهرستان های استان فارس مسموم و به کام مرگ رفت.

سردار مهدی انصاری گفت: تعدادی دیگر از این افراد چشم خود را از دست دادند و یا پاهایشان مشکل پیدا کرده و تعدادی هم مرخص شده اند.

وی از مبارزه بی امان با تهیه و توزیع مواد مخدر گفت و خاطر نشان کرد: تیم های پلیس استان به صورت محسوس و نا محسوس برای پاک سازی استان تلاش می کنند و در برقراری نظم و امنیت برای مردم لحظه ای کوتاهی نخواهند کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=290647
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما