چاپ این برگه

بزرگمهرنژاد: به نمایندگی از مردم کهگیلویه و بویراحمد پیشانی آقا را بوسیدم

بزرگمهرنژاد به دیدار خود و جمعی از نویسندگان دفاع مقدس و ادبیات پایداری در چند روز اخیر با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این دیدار چند دقیقه‌ای وقت داشتم که کتاب را برای حضرت آقا معرفی کنم.

به گزارش بویرنیوز، در سال‌های اخیر و به همت برخی دستگاه‌های فرهنگی مثل حوزه هنری و البته غیرت و همیت افرادی چون سید ناصر حسینی و فتحعلی بزرگمهرنژاد و یا فتاح محمدی، استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ادبیات پایداری و خلق آثار بزرگ چون پایی که جا ماند و یا مقاومت خندقیان گام‌های بلندی برداشته است.

یکی از این آثار که به تازگی و بعد از سال‌ها تلاش و جمع کردن خاطرات رزمندگان و سرداران استان کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسیده و تقدیم مقام معظم رهبری شده کتاب مقاومت خندقیان اثر فتحعلی بزرگمهرنژاد نویسنده هم استانی است که به قول خود تا دیروز برای دفاع از وطن اسلحه به دست داشته و امروز برای مقابله با جنگ نرم قلم به دست گرفته تا با بیان رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برای نسل جدید و آینده بصیرت آفرینی کند.

به گزارش فارس، طی چند روز اخیر برخی از سرداران هشت سال دفاع مقدس و همچنین تعدادی از هنرمندان و نویسندگان به محضر رهبر معظم انقلاب رسیدند تا هم خاطرات دفاع مقدس را زنده نگه دارند و هم آثار خود را تقدیم ایشان کنند.

در این بین استان کهگیلویه و بویراحمد دو نماینده یکی از سرداران و دیگری از نویسندگان در این جمع داشت سردار رهام‌بخش حبیبی معاون مرزبانی کشور به عنوان یکی از سرداران دفاع مقدس و همچنین فتحعلی بزرگمهرنژاد به عنوان خالق کتاب مقاومت خندقیان در این جمع صمیمی حضور داشتند.

سرهنگ فتحعلی بزرگمهرنژد در همین خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بعد از حضور در این نشست صمیمی توفیقی حاصل شد تا به نمایندگی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بر پیشانی حضرت آقا بوسه بزنم.

وی با بیان زحماتی که برای تالیف کتاب‌های دفاع مقدسی داشته تصریح کرد: به مدت 17 سال برای این کتاب و سایر تالیفات خود زحمت کشیدم و عرق ریختم اما راحت‌ترین شبی که خوابم برد شب بعد از زیارت حضرت آقا بود که توفیق حاصل شد تا کتاب مقاومت خندقیان را تقدیم معظم‌له کنم.

وی با بیان اینکه از سال 80 در این عرصه حضور دارم به اقدامات خود در کنگره سرداران شهید استان اشاره کرد که توانسته کل آثار شهدای استان را جمع‌آوری کند و بیش از 800 ساعت مصاحبه با ایثارگران ترتیب دهد.

بزرگمهرنژاد به کتاب مقاومت خندقیان اشاره کرد و گفت: در این کتاب با 29 نفر از فرماندهان و سرداران استان و همچنین سردارانی همچون محسن رضایی گفت‌وگو انجام شده و توانسته‌ایم بزرگترین حماسه فرزندان استان در هشت سال دفاع مقدس را به رشته تحریر درآوریم.

بزرگمهرنژاد به دیدار خود و جمعی از نویسندگان دفاع مقدس و ادبیات پایداری در چند  روز اخیر با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این دیدار چند دقیقه‌ای وقت داشتم که کتاب را برای حضرت آقا معرفی کنم.

وی گفت: برای مقام معظم رهبری در همین زمان کوتاه رشادت رزمندگان استان را در حماسه پد خندق توضیح دادم که چگونه با سنگ و کلوخ در حالی که تا 20 کیلومتر پشت سر آن‌ها در محاصره دشمن بود در برابر دشمن بعثی مقاومت کردند و همچنین توضیح داده شد که این کتاب در ادامه کتاب پایی که جا ماند است.