دوشنبه 2 مهر 1397 - 13:56

دکتر دلاویز: ساختار شرکت بهینه سازی مصرف سوخت باید ارتقاء یابد

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، گفت: نظر کمیسیون انرژی این است که ساختار شرکت بهینه سازی مصرف سوخت باید ارتقاء یابد و نهادهای موازی و چندگانه تجمیع شوند.

به گزارش بویرنیوز، محسن دلاویز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حضور در کمیسیون انرژی برای ارائه توضیحات به اعضای این کمیسیون، گفت: کمیسیون با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در کاهش مصرف سوخت از شرکت بهینه سازی مصرف سوخت دعوت کرد تا توضیحاتی درباره اقدامات سازمان ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، با بیان اینکه مجلس در بخش های مختلف به شرکت کمک کرده است، افزود: نظر کمیسیون انرژی این است که ساختار شرکت بهینه سازی مصرف سوخت باید ارتقاء یابد و نهادهای موازی و چندگانه تجمیع شوند.

در بودجه سال آینده به شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کمک شود

وی ادامه داد: مجلس اعلام آمادگی کرده است که برای ارتقای شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و تجمیع نهادهای موازی کمک کند.

دلاویز با بیان اینکه طرح های بهینه سازی مصرف سوخت در کمیسیون انرژی ارائه شد، اظهار داشت: در نشست کمیسیون خواستار این شدیم که در اعتبارات و بودجه سال آینده به ویژه در بحث تبصره 12 و 14 به شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کمک شود.

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، تصریح کرد: در بودجه سال جاری و در قالب تبصره 14 عنوان شده که پس از تعیین اولویت توسط سازمان برنامه و بودجه به سرمایه گذار پول پرداخت شود که این موضوع برای شرکت بهینه سازی مصرف سوخت معضل ایجاد کرده است که مجلس قول داد در بودجه سال آینده در این بخش به شرکت کمک کند./

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=290142
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما