دوشنبه 2 مهر 1397 - 0:43

تمسخر مردم کهگیلویه و بویراحمد توسط وزیر راه و شهرسازی

گروه سیاسی – بر اساس اطلاعیه‌ منتشر شده، قرار بود که مراسم تودیع علی محمد علیمردانی مدیرکل فعلی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد و معارفه عبدالمجید نژادصفوی مدیرکل جدید این دستگاه روز دوشنبه 2 مهرماه ساعت 10 صبح در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شود که این مراسم کنسل و به زمان دیگری موکول گردید.

به گزارش بویرنیوز، عبدالمجید نژادصفوی که بتازگی از آخوندی حکم دریافت کرده عملا بازنشسته است و طبق قانون جدید تا حداکثر 50 روز دیگر باید از مسئولیت خداحافظی کند.

وزارت راه به بهانه کم بودن نمره، گزینه های بومی استان کهگیلویه و بویراحمد را رد کرده، باید پرسید آیا واقعا وقتی علمیردانی بدون هیچ تجربه مدیریتی پا به استان گذاشت آیا مصاحبه داده بود یا خیر.

“راه” امروز مهمترین مشکل و نیاز استان است اما تغییرات مکرر مدیریتی در دولت تدبیر و امید و حضور افراد نه چندان موفق در راس این اداره تاکنون لطمات فراوانی را به استان زده است.

واقعا در راه و شهرسازی با وجود این همه جوان توانمند و تحصیل کرده قحط الرجال است که یک فرد بازنشسته غیربومی باید سکان مدیریت اداره آن را به عهده بگیرد.

بی توجهی به نیروی انسانی کهگیلویه و بویراحمد در وزارت راه وشهرسازی به یک علامت سوال بزرگ تبدیل شده و باید پرسید چه خصومتی در مدیران ارشد این وزارت خانه نسبت به استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

تحمیل افراد ناتوان توسط این وزارت خانه به استان هر روز وضع راه را در این استان بیشتر به محاق برده و ماجرای افتتاح پل بشار و بیماسرتان یاسوج بعد از 15 سال خود اوج فلاکت موضوع را به خوبی نشان می دهد.

متاسفانه وزیر راه و شهرسازی بعد از حادثه سقوط هواپیمای یاسوج به یاسوج آمد و عده های بسیار داد و کم ترین وعده وی هم که برقراری پرواز بود نیز عملی نشد و امروز شاهد بی تفاوتی شخص وزیر نسبت به مشکلات این استان هستیم.

انتصاب یک فرد بازنشسته و به حساب نیاوردن نیروهای توانمند بومی توسط وزیر دهن کجی دیگری به مردم استان است که نمی توان بسادگی از کنار آن گذشت.

وزارت خانه ای که هر کس دوست و فامیل خود را به استان های بی صاحب مانند کهگیلویه و بویراحمد تحمیل می کند و مدیران با گردو و عسل تثبیت می شوند نباید امیدی به حل مشکلات مردم توسط انها داشته باشم

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=290092
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یادایامح گفت:

    هردم ازاین باغ بری میرسدوکوجوفرارکنیم راهی نشون بیت

    • ahmad گفت:

      انصافا دكتر عليمردانى براى استان درحوزه راه سازى مخصوصا راه روستايي كوتاهى نكرد

      • سید گفت:

        دوست گرامی از کدام عملکرد دفاع میکنی ؟ اقای علیمردانی اگه تونست ده روستا از روستاهای استان رو فقط نام ببر؟چند جلسه در خصوص پیگیری راه روستایی یا دیگر پروژه های استان با مسئولین وزارتخانه مربوط داشتن ،یا کدام معاون وزیر رو برای بازدیدبه استان بیارن که از نزدیک با وضعیت راه های استان ومشکلات این اداره کل اشنا بشن ؟که بقول شما کوه تاهی نکرده .بعد شما انصاف بخرج بدین. .

  2. ناشناس گفت:

    وزیر در دانه جناب زارعی هستش باید مردم استان رو مسخره کنه اگر قحط الرجال نبود که نماینده ما این نبود البته نمایندگان قبلی بدتر از این بودن

  3. شوک گفت:

    اخ و بخت عسکر

  4. محمد گفت:

    علیمردانس گندش اومد بالا که برداشتنش…وگر نه حالا حالا تشریف داشتن…

  5. دلسوز این استان گفت:

    متاسفانه در این دولت چند مدیر آمده برای راه و شهرسازی که یکی از یکی ضعیف تر و بعضی هم فاسد.
    همه این افراد از حوزه راه انتصاب شده اند چرا از حوزه مسکن کسی را انتخاب نمیکنند ببینند چه عملکردی دارد. مهندسین مسکن همه متخصص مدیر و سالم هستند

  6. Meysam گفت:

    امممم…. ی هم شانس ایما😣

  7. ف.م گفت:

    مهمترین مشکل ..دراین استان ..عدم تقویت وحمایت نیروی بومی توسط جامعه می باشد .. این قدری که در حق خودشان پرونده سازی می کنند .غیر بومی ها رو حمایت …….

  8. شهرام گفت:

    واقعا گزینه مناسب در استان نداریم

  9. الهام گفت:

    کره بخریت سیتو خوبه

  10. ناشناس گفت:

    علی برکت اللللللللللللللله

  11. ناشناس گفت:

    نیروی خوب در استان نیست که نیست چرا تست نمیگیرند آنهم عملی نه تئوری نیروهای خوب استان رفتند از جمله مهندس حبیبی، مهندس جمشیدی، مهندس سیاهپور چرا از اینا استفاده نمیکنند؟

  12. ارحیمان گفت:

    علیمردانی ضعیف ترین مدیر استانی ایشان فقط در جلسات استانداری حاضر می شود بقیه ایام در منزلش شیراز بود وبه دفترش می گفت تهرانم جلسه دارم

  13. محمد گفت:

    خشت اول گرنهدمعماربد تاثریامیرود دیوارکج
    پایه واساس راه وشهرسازی را آقای بیدارپور که بقول خودشان نیروی متخصص مسکن بود بد بستند بزرگترین اشتباه استفاده از نیروی مسکن دربخش طویل راه بود وهمین امر باعث شد تااین اداره بی سروسامان بشود بزرگترین پروژه مسکن همین مسکن مهربود که هنوز به سرانجام نرسیده نیروهای راه گرما وسرمای زیادی تحمل کردن وباتجربه اند اگه ازبدنه مسکن بخوان انتخاب کنن واقعا فاتحهههه این اداره راباید خواند چون نیروی اجرایی نیستن بیشتر دوست دارند پشت میزوتروتمیز بشینند چندنفرهم بادشون بزنه

  14. سجاد گفت:

    درود بر حاج زارع

  15. ۱۱ گفت:

    واقعا آخ و بخت عسکر

  16. جابر پارسا گفت:

    ما هم اکنون در جامعه با پدیده EMS روبرو هستیم پدیده ای که کارشناسان اجتماعی از آن بعنوان انشالله ماشالله سیستم یاد میکنند … پس نگران نباشید مشکل استان بلاخره یا با انشالله یا با ماشالله درست میشه ..
    در پایان عرایض : بنده به نتیجه گیری دوستان احترام میذارم و عرض میکنم کره بخه کا … آخ و بخت عسگر

  17. مندنی گفت:

    بهترین مدیر دولت بی تدبیر همین علیمردانی بود

  18. لنده گفت:

    بنده یک مرتبه به علیمردنی مراجعه نمودم جهت تخلف واضح ومشخص با اسنادومدارک معتبر رعیس اداره راه وشهرسازی …. و از ایشان خواستم که پیگیری کنه ایشان به رئیس اداره راه وشهرسازی …. زنگ زده گفته که اگه کار ایشان را انجام ندهی دیگه، نه من و نه تو. خخخخخخخخخخخخخخخ

    وای به حال ما، کجا میرویممممممم

دیدگاه شما