دوشنبه 2 مهر 1397 - 0:06

پیام رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت آغاز سال تحصیلی

 

پیام دکتر سجادی رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت آغاز سال تحصیلی :

همه ساله با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، حرکت نو در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در کشور آغاز می شود و در این میان دانشگاه و فضای دانشگاهی  بهترین فرصت برای آموختن و مهیا شدن برای ورود به عرصه خدمت است.

ورود به دانشگاه، آغاز بصیرتی جدید برای کسب علم و معرفت است. شروعی برای جوشش خلاقیت و ترویج فرهنگ و علم آموزی همراه با اخلاقیات در جهت رسالت تکریم خود و دیگران.

اقتدار و افتخار غرور آمیز ایران اسلامی و اعتلای جایگاه میهن عزیزمان مرهون تلاش اصحاب علم و دانش است که در راستای فتح قله‌های رفیع علم، فناوری و توسعه فرهنگی و اجتماعی این مرز و بوم گام برداشته و دانشگاه به عنوان نهاد رفیع فرهنگی، آموزشی و کانون تفکر و جوشش فکری در جامعه، نقش بی بدیلی در راستای نیل به این اهداف دارد.

وظیفه همه ما مبتنی بر مکتب اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و ضرورت دنیای امروز و فردا، مجهز شدن به صلاح علم و تقوا و دانش و بصیرت است که امید است در سایه سار رهنمودهای مقام عظمای ولایت توفیقات بیشتری حاصل و شاهد گسترش بیداری اسلامی در جهان باشیم.

امید است اساتید و دانشجویان گرامی در هر نقطه ای از کشور عزیزمان ایران اسلامی با بهره گیری از فرهنگ ناب علوی گام های ارزشمندی را در جهت دستیابی به اهداف علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور بردارند.

اینجانب آغاز سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و دانشگاه، که معطر به عطر محرم و همچنین هفته دفاع مقدس می باشد را به جامعه دانشگاهی کشور عزیزمان ایران ، خصوصا کارکنان ، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه پیام نوردرسراسر کشور و استان کهگیلویه وبویراحمد صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توام با موفقیت، بهروزی و سعادت خواهانم .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=290079
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما