چاپ این برگه

ستار هدایت خواه: احمدی نژاد یک مرده سیاسی است!

به گزارش بویرنیوز، ستار هدایت‌خواه گفت: احمدی‌نژاد باتوجه به مواضعی که در یکی دوساله اخیر اتخاذ کرده عملا در عرصه سیاسی حیاتی ندارد و مرده است.

مخبر سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تحرکات رئیس جمهور سابق در راه‌اندازی سفرهای منطقه‌ای را به این دلیل دانست که احمدی‌نژاد با راه‌اندازی این سفرها می‌خواهد حیات سیاسی داشته باشد اما دیگر این اتفاق رخ نخواهد داد.

وی رفتارهای احمدی‌نژاد در یک‌ساله اخیر را مورد تایید‌ رسانه‌های بیگانه دانست و افزود: حرف‌های احمدی‌نژاد و تبلیغاتی که راه می‌اندازد همسو با جریان معاند علیه نظام است.

نماینده اصولگرای مجالس هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه‌ها خیلی نباید به احمدی نژاد بپردازند و وی را بزرگ کنند، ادامه داد: اگر رسانه ها به احمدی نژاد نپردازند خود به خود فراموش می‌شود.

احمدی‌نژاد می‌خواهد فراموش نشود

هدایتخواه با تاکید براینکه احمدی نژاد بدنبال این است تا بر سرزبان‌ها بیفتد، اظهارداشت: بلاتشبیه و شاید بی‌جا هم نباشد می گویند برخی، مرگ بر رجوی‌ها را بر در و دیوار خود منافقین می‌نوشتند تا رجوی‌ها فراموش نشود ؛ احمدی‌نژاد هم می خواهد فراموش نشود در حالی که درست برعکس آن در حال اتفاق افتادن است .

وی با اشاره به معیار ولایت‌مداری رئیس جمهور سابق ایران، ادامه داد: احمدی‌نژاد تا موقعی که در مسیر ولایت  گوش به فرمان ولی و در رکاب ولایت باشد، مورد توجه ما است ولی از زمانی که از مسیر ولایت جدا شد در نظر جریان ولایی و انقلابی فاقد هرنوع ارزش است.

نماینده اصولگرای مجالس هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: هر فرد را به میزان ولایی بودنش ارزیابی می‌کنیم و برهمان اساس، موضع گیری های‌مان در تقابل افراد، گروهها و جریان ها بستگی به نسبت شان به ارتباط با ولایت دارد و اگر کسی به هر دلیلی منحرف شود از نظر ما فاقد هرگونه ارزشی است.خبردنا