یکشنبه 18 شهریور 1397 - 7:34

انتقاد چندباره عدل هاشمی از مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد/وقتی توان ندارد به چه درد میخورد!

گروه سیاسی– نماینده شهرستان های کهگیلویه بزرگ در همایش امامزاده میرسالار(ع) از عملکرد مدیرکل راه و شهرسازی استان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش بویرنیوز، نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از از ابتدا نتوانستیم کار کنیم بیان کرد: اگر سالی یک کیلومتر آزادراه از دهدشت تا بهبهان هم درست می کردیم لااقل امسال دیگر تمام می شد ولی دل خوش کرده بودیم به اعتبارات و کاری نکردیم.

وی با انتقاد شدید از مدیرکل راه و شهرسازی ادامه داد: وقتی جایی انتقاد می کنم که فلان مدیرکل مشکل دارد و نمی تواند کار کند بعضی به نام سیاسی‌کاری آن را می خوانند ولی من چطور حرف نزنم وقتی شبانه روز با وزیر می‌نشینم صحبت می کنم و تمام کار اعتبار یک پروژه را انجام می دهم ولی نمی توانند آن را جذب کنند.

هاشمی پور تصریح کرد: وقتی جاده برفکوه چاروسا را مشاهده کردم و مشکلات آن را دیدم ماشین آلات شرکت نفت گرفتم و کار شروع شد و قسمت زیادی از برفکوه باز کردم ولی از زمانی که راه و شهرسازی آمد پای کار نتوانست دو کیلومتر مسیر را باز کند این کار اعتبار می خواهد یا کم کاری مدیر را می‌رساند.

نماینده شهرستان های کهگیلویه یادآور شد: مدیرکل راه کجا بودی که رفتم پیش آخوندی وزیر راه گفتم جاده تشان به لنده را به استان واگذار نکن چرا که استان توان این کار بزرگ ندارد و امروز از اعتبارات ملی برای کار صورت گرفت.

وی با بیان اینکه مدیریرکل وقتی توان جذب اعتبار را ندارد به  چه درد من می خورد خاطرنشان کرد: وقتی می روم کلیه کار جذب اعتبار را انجام می‌دهم و فقط نیاز به تلاش حداقلی مدیرکل دارد این کار را انجام نمی دهد مقصرش من هستم یا ناتوانی مدیرکل را می رساند.

هاشمی بیان کرد: متاسفانه عده ای در کنار خود ما وجود دارد که به دلیل افراط گری به خود از یک فرد ناکارآمد حمایت می کنند و فقط برای صندلی خود از آن حمایت می‌کنند.

نماینده چهارگانه استان ادامه داد: بعضی کارهای خوب را نمی بییند و می‌گویند هاشمی از طرح های دولت عکس می گیرد و به نام خودش می‌زند ولی باید دانست که خدمات دولت خدمات نظام هم است و به حال افرادی که چنین فکری را می کنند باید تاسف خورد.

به گزارش بویرنیوز، در روزهای اخیر مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد این انتقادات به خود را سیاسی خواند و با تمجید از نمایندگان بویراحمد و گچساران، نماینده کهگیلویه را به عدم پیگیری پروژه ها متهم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=289906
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما