چهارشنبه 7 شهریور 1397 - 21:24

عاقبت شوخی نابجا و مرگبار در یاسوج

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری جوانی که بر اثر شوخی نابجا حین شنا کردن با دوست خود، منجر به مرگ وی شد خبر داد.

به گزارش “بویرنیوز”؛ سرهنگ سعید بالش زر گفت : ماه گذشته یک فقره غرق شدگی منجر به فوت در رودخانه منطقه دهنو شهر یاسوج به این پلیس گزارش که بر همین اساس اقدامات کارشناسی توسط ماموران پلیس آگاهی استان با دستور مقام قضایی و تشکیل پرونده ، مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود : بدین ترتیب کارآگاهان جنایی وارد عمل شده و در تحقیقات میدانی دریافتند چند جوان حدودا ۱۷ الی ۱۸ ساله به رودخانه منطقه دهنو به جهت شنا کردن رفتند که احدی از این جوانان با شوخی نابجا و هل دادن دوست خود به رودخانه ، منجر به مرگ وی شد.

بالش زر بیان داشت : با تشکیل پرونده و بررسی های انجام شده و طبق نظر مقام قضایی، این اقدام و شوخی نابجا ، قتل تشخیص داده شد .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: فردی که اقدام به چنین کاری کرد بیان داشته بود در یک لحظه و تنها به خاطر شوخی ، به زندگی دوستم پایان دادم .

بالش زر ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه و با تاکید بر اینکه در آب و حین شنا از شوخی های خطرناک بپرهیزید بیان داشت : این شوخی نابجا و خطرناک باعث شد زندگی جوانی از دست برود و خانواده ای داغدار شوند و زندگی جوان دیگری و با اتهام به قتل هم به رو به تباهی برود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=289383
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما