دوشنبه 5 شهریور 1397 - 18:55

آقای «غضنفر حضرتی» و ما اصولگراها !

مهاجری، محمد – گاهی اوقات که در نوشته هایم ، از اصولگراها انتقاد می کنم، دوستان می گویند با این نوشته ها،آب به آسیاب اصلاح طلبان می ریزی.

اعتراض دوستان اصولگرا ریشه در آن دارد که نمی دانند در جناح رقیب شان چه خبر است. حال آنکه آنجا آسیابی وجود ندارد که کسی بخواهد آب به آن بریزد.

دیروز و در جریان استیضاح وزیر اقتصاد ، با اینکه اعلام شد فراکسیون امید(اصلاح طلبان) از استیضاح حمایت نمی کند چند عضو این فراکسیون نطقهای آتشینی علیه وزیر کردند و دست آخر هم آقای الیاس حضرتی وارد میدان شد و البته یک عذرتقصیر هم آورد که:”از فراکسیون استعفا داده ام”.

می خواهم به دوستان اصولگرا عرض کنم خیالتان راحت باشد. وقتی آقای حضرتی که خودش را حداقل همطراز آقای کروبی می داند ، در نقش غضنفر ظاهر می شود،حساب بقیه اصلاح طلبان و لیست امید روشن است. در میان اصلاح طلبان شاید مارادونا وجود داشته باشد، اما مثل خود #مااصولگراها فراوان غضنفر دارند.

گیرم که این شایعه درست باشد که آقای حضرتی برای جلب نظر شورای نگهبان در انتخابات98 موضع ضددولتی گرفته؛ گیرم این ادعا درست باشد که او هم مثل خیلی ها می خواهد در فضای  پوپولیسم نفس بکشد؛ گیرم که او می خواهد هزینه های سیاسی حمایت از روحانی را نپردازد ، اما نمی تواند از این واقعیت بگریزد که کفگیر شعار تحزب خواهی در جبهه اصلاح طلبان را او به کف دیگ زده و صدای خالی بودن دیگ را به اطلاع همه رسانده است.

حالا وقتش است که اصلاح طلبان به آقای حضرتی اعتراض کنند که آب به آسیاب اصولگرایان ریخته ای!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=289250
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما