سه شنبه 30 مرداد 1397 - 7:54

حضور پر رنگ داوران کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های لیگ برتر فوتبال(+عکس)

فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور نمایندگان ویژه‌ای خواهد داشت.

به گزارش بویرنیوز، از یاسوج در هفته پنجم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور داوران کهگیلویه و بویراحمدی در دیدارهای حساس حضور خواهند داشت.

بر پایه این گزارش، خداداد افشاران ناظر داوری فوتبال کشور در لیگ برتر و داور پیشکسوت بین‌المللی فوتبال ایران بر کار داوری تیم‌های فوتبال پدیده مشهد و پیکان تهران نظارت خواهد کرد.

این دیدار را حسن اکرمی از گلستان به همراه محمدرضا ابالفضلی از تهران و ایوب غلامزاده از آذربایجان شرقی قضاوت خواهند کرد.

در یکی از دیدارهای حساس این هفته فوتبال کشور و در لیگ برتر روح‌الله شریفی داور جوان و خوش آتیه فوتبال کشور دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و استقلال خورستان را در اهواز به عنوان داور وسط قضاوت خواهد کرد.

کمک‌های روح‌الله شریفی در این دیدار تورج عیوض‌ محمدی از زنجان و حمید سبحانی از اصفهان خواهند بود که محمدعلی فروغی داور پیشکسوت فوتبال کشور بر کار داوری این دیدار نظارت خواهد کرد.

اما در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور دیگر داور کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان کمک داور بازی تیم‌های سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز را به داوری زرگر و کمک سخندان قضاوت خواهد کرد.

این بازی روز جمعه دوم شهریورماه جاری در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود علیرضا کهوری از کرمان ناظر این دیدار خواهد بود.fars

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=289009
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. چراغ سحر گفت:

    تبریک ویژه به آقا روح اله شریفی جوان متعهد و خوش اتیه .موفق باشی

  2. دنا گفت:

    درود بر دلاورمردان عرصه ورزش بالاخص داوران فوتبال استان ما مهد پرورش استعدادهای ناب در رشته های مختلف ورزشی است باید به جوانان و هیئت های ورزش بها داد امروزه شاهد پیشرفتهای چشمگیر جوانان این مرز و بوم هستیم در فوتبال در کشتی در دوومیدانی و سایر رشته ها ،رشد فرزندان استان مایه افتخار ماست.

  3. رها گفت:

    \ آقای راهی چیشد

  4. قیطر گفت:

    مسلط بودن روح اله شریفی به دو زبان ایتالیایی و انگلیسی و فارسی از وی داوری multi _ lingual ساخته و یقینا کولینایی دیگر در راه است…

دیدگاه شما