یکشنبه 28 مرداد 1397 - 14:24

فرایند اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی علوم پزشکی یاسوج متوقف شد (+عکس)

گروه اجتماعی- تا زمان بررسی کامل اعتراض شرکت کنندگان در آزمون، نتایج نهایی اعلام نمی شود/ تاکید دکتر ایلامی بر رعایت قانون در آزمون های استخدامی دانشگاه علوم پزشکی 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تا زمان بررسی کامل اعتراض های ثبت شده متقاضیان آزمون بکارگیری نیروی انسانی در قالب شرکت خدماتی، نتایج نهایی اعلام نخواهد شد.

به گزارش بویرنیوز، دکتر اورنگ ایلامی در دیدار با جمعی از شرکت کنندگان این آزمون که در دفتر وی حضور پیدا کردند، افزود: این برای اولین بار بود که آزمون نیروهای شرکتی این دانشگاه برگزار می شد و از همان اول هم مقاومت هایی صورت گرفت، ولی در نهایت با موفقیت و البته نظارت دستگاه های بازرسی استان انجام شد.

وی ادامه داد: در نهایت نتایج اولیه سه برابر ظرفیت آزمون اعلام و مصاحبه تخصصی نیز برگزار گردید تا بهترین ها انتخاب شوند.

دکتر ایلامی عنوان نمود: هم اکنون که نتایج اولیه  اعلام شده و برخی از شرکت کنندگان انتقاد و اعتراض هایی به نتایج دارند به حراست و بازرسی دانشگاه دستور دادم با دقت کامل و رعایت تمام مسائل قانونی و استخدامی، اعتراض ها را  بررسی کنند و تا زمان بررسی کامل همه موارد، نتایح نهایی آزمون اعلام نشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتراض به نتایج اعلام شده آزمون امری طبیعی و قابل پذیرش است، تصریح کرد: انتقادها را پذیرا هستم، همانگونه که به صحبت های شما عزیزان گوش دادم و یقین داشته باشید تمام همت و تلاش اینجانب بر رعایت قانون و عدالت در استخدام خواهد بود که برگزاری آزمون جذب نیروهای شرکتی برای اولین بار در دانشگاه، از جمله این موارد است.

به گزارش بویرنیوز، در این نشست تعدادی از شرکت کنندگان در آزمون در دیدار با دکتر ایلامی خواستار بررسی کامل اعتراض ها شدند که در نهایت رئیس دانشگاه مجددا  تاکید کرد؛ تا بررسی همه اعتراض های ثبت شده، نتایج نهایی آزمون اعلام نخواهد شد و اطلاع رسانی لازم نیز صورت می گیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=288928
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    آقای ایلامی هیچ کارس اصل کار نماینده ها هستن لیست قبول شدگان تغییر کرد اونم توسط نماینده ها و آقای بابویی
    ی روز قبل از اینکه لیست بزنن تو سایت اسامی جدید بهشون دادن مصاحبه که هیچ سوالی پرسده نشد چطور نفرات برتر اکثرا قبول نشدن تا کی بی عدالتی تا کی پارتی بازی و ژن خوب ملاک باشه

  2. ناشناس گفت:

    خل من سر کنیم چه کنیم ککا کار نی
    مردم مجبورن سر وصدا کنن

  3. ناشناس گفت:

    دست دکتر ایلامی درد نکنه.. حداقل انتقادها را شنید و فرصت بررسی اعتراض های ما راداد

  4. دنا گفت:

    همش گپ ول ایزنن اصل اول پارتی بازیه که صد درصد انجام شده نماینده ها قبول شدگان را سفارش کرده اند شکی درش نیست

  5. ناشناس گفت:

    لطفا هر کسی حرفی میزنه با دلیل و مدرک بزنه.اگه واقعا مدرکی دارید ارائه بدید تا حق کسی ضایع نشه و گرنه اینها تهمت حساب میشه.

  6. ناشناس گفت:

    از بس همیشه تقلب بوده الان هم فکر میکنن تقلب شده حتی مصاحبه گرا هم از شهرای دیگه اومده بودن

  7. بویر احمد گفت:

    با این پاسخ فقط خواستند انها را از اتاق بیرون کنند و گر نه توانایی اینکه حتی یک مورد را بررسی کنند ندارند و کار خودشان را کردند و نور چشمیها را و بقول یکی از داوطلبان ژن خوبها را انتخاب کردند اینکه میگوید اولین بار هم معلوم است که از قوانین برنامه توسعه ششم کشور خبر ندارد و گرنه صراحتا اعلام شده از سال ۹۶ به بعد هر نوع بکار گیری نیرو باید از طریق آزمون باشد و لاغیر.

  8. علی گفت:

    اقای بابویی قسم خورد که پارتی بازی نمیشه ولی چرا در دفترچه اعلام شده بود که سه نفر نیروی روانشناس برای حاشیه شهر نیاز هست ولی بدون اطلاع دو نفر رو قبل از مصاحبه پذیرش کرده بودن و فقط یک نفر در روز مصاحبه باید استخدام میشد این دو نفر به چه طریقی استخدام شدن و چرا حق بقیه ضایع شد.

    • محمد گفت:

      جناب آقای استاندار محترم و مسئولین ، آزمون از روز اول با لو رفتن سئوالات و معرفی افراد نورچشمی عاطل و باطل می باشد ما خواهان برگزاری آزمون از طریق سازمان سنجش می باشیم آزمون داخلی که تکلیفش مشخصه؟

  9. ناشناس گفت:

    باید آقای نماینده و آدمهاش بیایند جواب بدهند که در باشت و گچساران چه خبره در بکارگیری نیرو که داد امام جمعه را هم درآورده. ایلامی که نقشی نداره اونا کار خودشون را می کنند ایلامی را یا دور می زنند یا به بازیش می گیرن. کلا اوضاع از دستش خارج شده و شده مثل قیمت دلار و سکه که انگار هیچ کنترلی روش نیست مدیریت تعطیل.

  10. شاهین گفت:

    حکایت من شده هی متن بنویسم و شما حذف کنین و… چرا؟ برای نظریه و دیدگاه هم باید پارتی داشت.

  11. ناشناس گفت:

    سلام، میگم روند بررسی این اعتراضات تموم نشد، چرا مردمو از بلاتکلیفی درنمیارن….این مسخره بازیا چیه…

  12. ناشناس گفت:

    از بین 3600 نفر 300نفر ازمون کتبی نمره شون به حد نصاب رسید و دعوت به مصاحبه شدن. از بین این 300 نفر از خارج از استان مصاحبه گرا اومدن و تحت بازرسی و حراست و امنیت کامل مصاحبه انجام شد و 100 نفر قبول شده نهایی مشخص شدن. یه عده اومدن به این صد نفر تهمت زدن و توهین کردن که با پارتی قبول شدن و سفارش شده بودن و نور چشمی بودن بدون هیچ مدرک و دلیلی به من نوعی تهمت و توهین شده و زحماتم و تواناییم و رزومه م نادیده گرفته شده. از بویرنیوز انتظار میره همون طور که نظر تهمت زنندگان و توهین کنندگان رو منتشر میکنه نظر من رو هم منتشر کنه و خطاب به قبول نشده ها میگم که سعی کنید درس بخونید سعی کنید رزومه تون و اطلاعاتتون قوی کنید و به مردم توهین نکنید و تهمت نزدنید. سعی نکنید نقاط ضعف خودتون رو با تخریب دیگران بپوشونید

دیدگاه شما