چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 12:01

لزوم عذرخواهی نماینده هتاک به رئیس سازمان بهزیستی(+عکس و فیلم)

گروه سیاسی– در جریان استیضاح وزیر کار به زعم خود نمایندگان و کارشناسان، مجلس در این جلسه استیضاح شد و اخلاق از عصاره ملت رخت بربست اما برخی از نمایندگان در صدد جبران برآمدند.

به گزارش بویرنیوز، پورابراهیمی یکی از کسانی بود که در این جلسه مطالبی را درباره دختر پزشکیان مطرح کرد که بعدا معلوم شد بیشتر آن مطالب  مبالغه آمیز مطرح شده و متاسفانه برای اثبات ناکارآمدی ربیعی در وزارت کار ، نمایندگان به دختر همکار خود هم متوسل می شوند و حال پس از چند روز از این واقعه تلخ پورابراهیمی رسماً از مردم و پزشکیان بخاطر مطالبی که در آن جلسه بیان کرده عذرخواهی می کند.

البته که پذیرش اشتباه و عذرخواهی هم شجاعت و جوانمردی می خواهد و باید با تقدیر از چنین اعمالی، زمینه نهادیه شدن این فرهنگ را در جامعه بوجود بیاویم.

متاسفانه این تنها مطالب پورابراهیمی نبود که مستلزم عذرخواهی است بلکه برخی دیگر از نمایندگان که آن روز تلاش داشتند تا با هر ابزاری به هدف خود برسند نیز امروز باید عذرخواهی کرده و حلالیت بطلبند.

آقای رستمیان نماینده سلسله و دلفان هم که به عنوان اولین موافق استیضاح ربیعی پشت تریبون رفت نیز مطالبی را بیان نمود که قابل تأمل است و متاسفانه همکاران خود در مجلس را نیز به اشتباه انداخت.

رستمیان مدعی پیشنهاد رشوه ۵۰۰ میلیونی از طریق یک خیریه شد و این در حالی است که به هیچ خیریه ای تاکنون بالاتر از ۱۰۰ میلیون پولی پرداخت نشده و اساسا چنین مبالغی در بودجه های استانی درشت بوده و طرح آن در جلسه علنی مجلس جای تعجب و سوال دارد.

هر کسی رئیس سازمان بهزیستی را یک بار ملاقات کرده باشد به طبع ساده زیستی وی اذعان می کند، نه در پوشش و نه آنگونه که این نماینده مدعی چند جور غذا در نشست مدیران بوده اهل تجملات و ریخت پاش است که او همواره نشان داده مردمی بوده و با مردم است که 3 دوره متوالی نمایندگی او در مجلس و محبوبیت بالای وی در مطقه  ناشی از کذب بودن چنین مطالب دارد.

کاش آقای رستمیان یک عکس یا فیلم از به قول خودش مهمانی های سازمان بهزیستی نشان می داد تا مشخص شود آنچه گفته کوچکترین همخوانی با واقعیت ندارد.

رشوه را کسی می دهد که ضعف دارد و عملکرد قابل قبولی نداشته باشد، خیلی باید بی انصاف بود و ۳ سال تلاش ها و خدمات شبانه روزی دکتر محسنی بندپی را ندید به طوری که در بیشتر شاخص ها عملکرد این ۳ سال با کل سال های پیش از وی برابری می کند و سال گذشته در جشواره شهید رجایی لوح سازمان برتر در همه شاخص ها را از دست رئیس جمهور در جشنواره شهید رجایی گرفت.

حال لازم است نماینده اتهام زننده یا برای شفاف کردن ذهن افکار عمومی، مستندات اظهارت خود را رسانه ای کرده و یا همچون پورابراهیمی از مردم و نمایندگان عذرخواهی نموده تا هم در دنیا و آخرت مدیون و سربه زیر نباشد و با اظهارات خود ذهن همکاران محترم را مخدوش ننموده و پایه قضاوت های نادرست نشود.

به گزارش بویرنیوز، در ادامه بخشی کوتاه از تصایر و فیلم حضور زئیس سازمان بهزیستی در استان لرستان و بهره برداری از چندین طرح حمایتی ویژه مددجویان این استان را می بینید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=288720
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید گفت:

    اگر شما اتهامی ببندی و حاضرین به استناد آن رای بدهند و بعد مشخص گردد که آن اتهام دروغ بوده، آن رای باطل است. مصداق سیاه نمایی

  2. ض گفت:

    واقعا اگر اتهام بوده اف براین زمانه اف بر این عصاره ها اف بر ملتی که چنین نمایندگانی را انتخاب میکنند وای به حال ما که شرمنده شهدا وامام شهدا هستیم وای بر شورای نگهبانی که مهر تایید بر تاییدیه چنین نمایندگانی میزنند وای بر حکومت وحاکمیت اسلامی که زیر چتر حمایتشان چنین انسانهایی به مجلس شورای اسلامی که خونبهای هزاران شهید وخون دل خوردن امام وامت است راه پیدا میکنند باید رای دهندگان به چنین افراد ناسالمی از خدای خود وملت ایران عذر خواهی کنند

  3. کارمند بهزیستی گفت:

    با سلام. به جرأت می تونم بگم مدیری به کارامدی و تخصص گرایی و قانونمند دکتر بند پی در این چند ساله بهزیستی به خودش ندیده. این نماینده اگر عذرخواهی نکند باید منتظر برخورد از طرف کارمندانی باشد که سخنان دروغ این افراد یاوه گو توهین، افترا و بد دهانی را در جامعه نشر می دهد . ننگ بر شما که خدواند جواب شما را بزودی خواهد داد

دیدگاه شما