سه شنبه 23 مرداد 1397 - 18:33

سخنان رئیس کل دادگستری در خصوص پتروشیمی بویراحمد/این بودجه را به جای آن سرمایه گذار به چندین جوان بدهند

گروه اقتصادی- می‌خواهم همه بشنوند که هیچ‌کسی حاشیه امن در کنار ما ندارد هیچ‌کسی. بنده با همهٔ قدرتم نه از تهدید جانی می‌ترسم نه از لشکری می‌ترسم بلکه قول به شما می‌دهم که حتی اگر چک سفید امضا هم سرازیر کنند نگاهشان نخواهیم کرد.

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی امروز در نشست با جوانان بسیجی بابیان اینکه سؤالی پرسیده شده که آب پتروشیمی سقاوه بویراحمد از کجا تأمین می‌شود؟ اظهار کرد: ابتدا باید خود پتروشیمی بشود بعد آب آن تأمین شود، افرادی که می‌خواهند اساس آن را ایجاد کنند باید ابتدا پول آن را تأمین کنند.

مزارعی افزود: بنده اگر بخواهم ساختمانی را احداث کنم ابتدا می‌گویم که آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولین برنامه‌وبودجه استان برای احداث این ساختمان 100 میلیون تومان دارایی دارم و 20 میلیون تومان هم شما کمکم کنید تا عملیات آن را آغاز کنم.

وی تصریح کرد: آن‌کسی که می‌خواهد پتروشیمی بویراحمد را احداث کند و هزار میلیارد تومان هم برای آن هزینه کند باید بیاید و بگوید که این 500 میلیارد تومان آورده ایشان است و مقدار اندکی هم دولت اعتبار کمک کند.

رئیس‌کل دادگستری استان گفت: کسی که هنوز نمی‌تواند بیاید اعلام کند که این مقدار پول برای احداث پتروشیمی بویراحمد دارد چطور عملیات اجرایی آغاز می‌شود؟ ما هنوز در این قسمت از اعتبارات گیر کرده‌ایم.

وی افزود: وقتی کسی می‌خواهد یک کار بزرگ و عظیمی را انجام دهد باید یک آورده‌ای داشته باشد بدون آورده که نمی‌شود، اگر قرار باشد که دولت پول بدهد و فرد دیگری آن را احداث کند، بنا بر این به هر یک از شما جوانان هم پول بدهند کمتر بنده و دیگری نیستید می‌توانید بروید و احداث کنید.

مزارعی اظهار داشت: خوب اگر قرار است که دولت تسهیلاتی برای این پروژه اختصاص دهد پس به هریک از شما جوانان بسیجی تسهیلات داده شود این جوانان هم بسیار عرضه دارند هم حزب الهی و دلسوز هستند شما جوانان خوب هم می‌توانید پتروشیمی احداث کنید.

وی بابیان اینکه اگر تسهیلات بدون آورده است باید این تسهیلات را به همین جوانان بسیجی بدهید تا بروند و بسازند، گفت: اگر قرار است که استان تسهیلاتی را برای ساخت‌وساز اختصاص دهد تا مجموعه و مردم برخوردار شوند باید به یک جوان حزب الهی و مؤمن که دستش هم خالی است اختصاص دهد، 10 نفر از این جوانان را بیاورید و این هزار میلیارد که قرار است به آن سرمایه‌گذار که آورده هم ندارد به این جوانان بدهید.

وی اظهار داشت: سازمان مدیریت برنامه‌وبودجه استان اگر بخواهد اعتباری را برای پروژه‌ای در استان تخصیص دهد اگر بدون آورده است پس چرا دست جوانان را نمی‌گیرد؟

رئیس دادگستری استان تأکید کرد: آقایان ابتدا بیایند و بگویند که این مقدار آورده ما هست تا بنده و مردم بدانند و بعد عملیات را آغاز کنند.

وی افزود: البته ما خوشحال می‌شویم که کسی پولی در استان بیاورد و کاری را انجام دهد تا رونق، کارآفرینی و اشتغال‌زایی صورت گیرد اما اگر بنا بر سو استفاده باشد ما با تمام قدرت جلویش را می‌گیریم و مهم هم نیست چه کسی باشد.

مزارعی اظهار داشت: می‌خواهم همه بشنوند که هیچ‌کسی حاشیه امن در کنار ما ندارد هیچ‌کسی. بنده با همهٔ قدرتم نه از تهدید جانی می‌ترسم نه از لشکری می‌ترسم بلکه قول به شما می‌دهم که حتی اگر چک سفید امضا هم سرازیر کنند نگاهشان نخواهیم کرد.

به گزارش بویرنیوز،این اولین باری است که یک مدیر با صراحت و به گونه ای متفاوت از جزئیات طرح های اقتصادی جهت شفاف سازی و دفاع از نسل جوان و بیکار استان استفاده می کند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=288681
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    من که سراسر وجودم نا امیدی بود از نقطه نظر های ریاست محترم دادگستری استان احساس امیدواری دارم بله اگر بناست تسهیلات بدون آورده داده شود در صدی از آن را به همین جوانان تحصیل کرده استان که گاها از ابتکار و تحصیلات بالا برخوردارند بدهند. البته عده ای با توجه به تجربیات قبلی مسیر را که چگونه بدون هیچ آورده مالی , علمی, تخصصی و برنامه ای تسهیلات دریافت کنند را میدانند. ما امیدواریم مسئولین بخود بیایند.

  2. ناشناس گفت:

    احسنت حاج آغا

  3. دریا دل گفت:

    فدات بشم حاجی با غیرت . کاش این استان پنج نفر مدیر با فهم و متعهد مثل حضرتعالی داشته باشد

  4. ناشناس گفت:

    درود

  5. شرمت الله گفت:

    اجرکم عندالله حاج آقا مزارعی

دیدگاه شما