سه شنبه 23 مرداد 1397 - 16:04

حکم شلاق و بازداشت برای برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد/۶۰ درصد نقدینگی استان در دست ۴ نفر!

چرا 60 درصد از نقدینگی‌ها در دست 4 فرد در استان است چرا این‌ها هستند و بقیه نیستند؟ درخواست شفاف‌سازی کردیم و هنوز گزارشی به دست ما نرسیده است.

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی امروز در نشست شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی که با حضور مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: در بحث استخدام‌های فله‌ای که در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت، سال 95 مدیری که 12 نفر از اقوام خود را استخدام کرده بود، جلوی آن را گرفتیم و هنوز هم پرونده‌اش مفتوح است و علاوه بر استخدام‌های فله‌ای این مدیرکل پرونده دیگری هم دارد که رأی آن صادرشده و حبس آن مدیر هم صادر می‌شود، حکم شلاق و حبس مدیران دیگر برای استخدام‌های فله‌ای هم صادر شده است.

مزارعی افزود: برخی از اطراف مدیران استانی را سفارش می‌کنند، اما گوش ما برای این سفارش‌ها بسته است و اعتنایی به هیچ‌یک از افراد نکرده‌ایم، سازمان بازرسی با مدیران برخورد کرده و حتی مدیری هم محدودشده است.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات همیشه مشکل داشتیم، اظهار کرد: در  برگزاری انتخابات ورود نمی‌کنیم چون متولی انتخابات افراد دیگری هستند اما هنگامی‌که تخلف و جرمی صورت گیرد دستگاه قضایی ورود می‌کند.

رئیس دادگستری استان افزود: ما در نظارت دستگاه‌های اجرایی ورود پیدا کردیم و باغ‌های شهری برخی از این مدیران و مسئولان را تخریب کردیم و همچنین در سروک یاسوج جلوی بسیاری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز مدیران را گرفتیم.

مزارعی گفت: متأسفانه برخی از سازمان‌های متولی برای تخلفات مدیران، مسئولین استانی و سازمان‌های دولتی در استان سکوت می‌کنند و سخنی نمی‌گویند، اما ما برای این تخلفات ورود می‌کنیم.

وی افزود: چرا 60 درصد از نقدینگی‌ها در دست 4 فرد در استان است چرا این‌ها هستند و بقیه نیستند؟ درخواست شفاف‌سازی کردیم و هنوز گزارشی به دست ما نرسیده است در برخی از موارد نمی‌توانیم کار فیزیکی انجام دهیم از متولیان پیشگیری از وقوع تخلفات و مردم گلایه هم داریم که همه مطالبه گر باشند.

وی ضمن تبریک روز مقاومت، اظهار کرد: قشر دانشگاهی همیشه یک نیروی مقام در کنار ولایت‌فقیه است که باید از ظرفیت دانشجویان در عرصه فرهنگی، اقتصادی و امنیت استفاده شود.

مزارعی افزود: قدرتی که نظام جمهوری اسلامی ایران دارد این قدرت از بسیجیان است، شما سپر بلای هستید سپری که در مقابل دشمن دوام دارد و برای اسلام می‌ایستد و شما خواص بصیر مردم هستید.

وی تصریح کرد: امروز جنگ اقتصادی در جامعه است و متأسفانه برخی هم در داخل دشمن را همراهی می‌کند که رسالت بسیج دانشجویی روشنگری جامعه است و باید مقاومت کنیم و امروز در جنگ اقتصادی کشور نظارت بر بازار، عدم گران‌فروشی، مردم را اذیت نکردن و همچنین مدیران باید در حوزه اقتصادی باید طوری عمل کنند که فرهنگ‌سازی شود تا این مشکلات بد اقتصادی به‌زودی برطرف شود.

وی بیان داشت: نباید بگذاریم که زحمات نسل‌های گذشته هدر برود، باید این انقلاب را نگه‌داریم و امروز هنوز هم افراد و تعدادی زیادی هستند که جانشان را فدای انقلاب می‌کنند و در میدان هستند.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی با همکاری پلیس اطلاعات امنیت عمومی این استان 70 هزار و 796 کیسه برنج 10 کیلویی خارجی احتکار شده را در یاسوج کشف کرد.

در زمینه برخورد با مفسدین اقتصادی در سال 95، 3 مدیرکل را در یک ماه بازداشت کردیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=288677
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سلطان گفت:

    لطف کنید اسامی رو فاش کنید..اتهام که اثبات شده و حکم هم صادر ..

  2. زمان گفت:

    سلام احسنت

  3. خلیلی گفت:

    به داشتن چنین مدیری افتخار میکنیم ک حق مردم را مطالبه میکند. درود بر رئیس کل دادگستری استان .

  4. هم استانی گفت:

    خدا خیرت بده مزروعی دستشون رو رو کن با اسامی

دیدگاه شما