سه شنبه 23 مرداد 1397 - 12:26

برخورد ناشایست برخی ادارات کهگیلویه و بویراحمد با مردم

گروه اجتماعی- اصولا هدف از تشکیل سازمان ها و ادارات خدمات رسانی به مردم است و وجود و دلیل وجودی سازمان ها همین مردم هستند.

به گزارش بویرنیوز، در جایی یک سازمان بعنوان نهادی انقلابی به جای امید بخشی به مددجویان تحت پوشش خود، بر طبل نا امیدی می کوبد و به جای حمایت متقاضی که پیر زنی تنهاست، او را به سربار فرزندان شدن توصیه می کنند!

دستگاه های خدمات رسان نیز که درآمد و وجودشان به مردم بسته است، نگاهی از بالا  به پایین دارند و به مشترکان نگاهی مادی و بدبینانه دارند که گاهی تا توهین و تهمت به مردم هم پیش میروند.

در بیمارستان ها و مراکز درمانی هم مردم گله مندند، از معظل در نوبت دهی گرفته تا حتی نبود سیستم خنک کننده و پرسنلی که بعضاً در یک تزریق ساده درمانده اند، همواره مورد ایراد مردم بوده است.

به گزارش بویرنیوز، نمیتوان منکر محدودیت ها و کمبود امکانات سازمان ها شد اما این دلیل برخورد ناشایست با مردم و نگاه پلیسی در جامعه نیست، باید با حفظ کرامت و شان مردم استان به آنها رسیدگی کرد و جایی هم ممکن نبود باید با رفتار مودبانه آنها را توجیه کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=288675
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هم استانی گفت:

    کلینیک هلال احمر یاسوج فاقد سیستم خنک کننده ست و مراجعین در زیر زمین که فوق العاده گرم و فاقد تهویه لازم هست باید ساعتها منتظر ویزیت شدن بمانند ای کاش مسئولین یکبار به جای مردم در اونجا مینشستند تا متوجه میشدند مردم در چه شرایط سختی قرار دارند زیر باد خنک کولر نمیتوان به درد مردم رسیدگی کرد

  2. ناشناس گفت:

    لطفا اعتراضات آزمون علوم پزشکی را پیگیری کنید لیست قبولی با لیست دعوت به مصاحبه ها را چک کنید خودتون تفاوت را می بینید که اسامی فرق دارن

  3. صداقت گفت:

    با سلام . بدترین اداره ….. بیشتر کارمنداش حتی بلد نیستن درست حرف بزنن. انگار کمیته ملک پدریشونه. مادربزرگم تحت پوشش این نهاد است و هر وقت رفته اونجا نا امید برگشته. کاش می شد آزمون اخلاقی و ادب با ارباب رجوع برگزار کرد تو هر دستگاهی 10 تا بیشتر نمره نمیارن. این جماعت نمیدونن که اعتبارشون به وجود همین مردمه. خدایا هرکس دلی رو شکست و حرمتی رو گذاشت زیر پا و حقی رو پایمال کرد و تونست کاری بکنه اما نکرد رو خودت………………………………………………

  4. حیدری روابط عمومی کمیته امداد استان گفت:

    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت جناب آقا یا خانم صداقت
    احتراماً با توجه به اینکه هدف و فلسفه کار نهادهای حمایتی به خصوص کمیته امداد رضایتمندی ولی نعمتان و علی الخصوص افراد سالمند می باشد و امورات این نهاد به صورت مستقیم از طریق ادارات نظارت و بازرسی و حراست و همچنین امورات رسانه ای از طریق اداره روابط عمومی این نهاد رصد و جوابدهی می شود لذا شایسته است به منظور بررسی مشکلات و انتقادات تمامی عزیزان بزرگوار یا به صورت حضوری به ادارات مربوطه مراجعه و نسبت به شبهات ایجاد شده رفع ابهام نمایند و یا با شماره تلفن 33221615 اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان تماس حاصل نمایند تا موضوع مربوطه پیگیری شود.

دیدگاه شما