چاپ این برگه

گلایه چندباره کناری از وضع بد بودجه بویراحمد/برخورد با استخدام غیرقانونی در شهرستان بویراحمد

گروه اجتماعی- قریب به ۶۵ هزار نفر در حاشیه یاسوج سکونت دارند.

به گزارش بویرنیوز، شاهرخ کناری در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام پروژه های عمرانی ویژه راه، گردشگری، آب شهری و روستایی، خاطر نشان کرد: امروز راه سازی، آسفالت و ترمیم در تمام نقاط بویراحمد و به ویژه در مسیرهای یاسوج به اصفهان و شیراز و در روستاهای این شهرستان در حال اجرا است.

فرماندار بویراحمد گفت: آبگیری سد تنگ سرخ، بهره برداری از فاز اول تصفیه خانه شهر یاسوج، ۸ پروژه بزرگ آب روستایی با اعتباری ۱۸/۵ میلیاردی در زمینه تامین آب به جد مد نظر ما است.

کناری تصریح کرد: مهم ترین مشکل ما بودجه است، امروز ما تنها ۶۵ هزار نفر حاشیه نشین در کنار یاسوج داریم که به واسطه محدودیت های بودکهای آنطور که باید و شاید توان رسیدگی به آنها نداریم.

وی در خصوص گفت: عالیترین مقام نظام در شهرستان، فرماندار است، فرمانداران امضاء و مشروعیت خود را از وزیر کشور دارند پس باید در هملن شأن  کار کنند.

وی در خصوص وابستگی به نمایندگان و پشت نماینده قایم شدن برخی فرمانداران هم اینطور گفت:  فرماندار باید شأن دولت در شهرستان را حفظ کند، اقتدار داشته باشد اما تعامل با همه نهادها و سازمان ها را نیز در دستور کار داشته باشد، اینکه فرمانداری بخواهد پشت نماینده قایم شود هیچ اختیاری از خود ندارد، سعی کردیم بیشترین تعامل البته با حفظ اقتدار داشته باشیم.

فرماندار بویراحمد به موضوع استخدام های غیر قانونی در بویراحمد هم واکنش نشان داد و افزود: در ادارات شهرستانی چنین موردی نداریم، اگر استخدامی شده در ادارات کل هست که از اختیار ما به دور است اگر با اختیار مدیر شهرستان استخدامی شده برخورد می‌کنیم.