چاپ این برگه

خدا را شکر؛ پرواز تهران یاسوج کلا لغو شد، تفاوت استاندار اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی – پرواز های تهران به یاسوج و بالعکس از هفته گذشته به طور کامل باطل شده است.

یکی از مسئولان آتا به خبرنگار بویرنیوز اعلام کرد که دیگر آتا پروازی در خط یاسوج انجام نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار بویرنیوز، پس از ماجرای سقوط هواپیما و با توجه به وعده های مسئولان خصوصا وزیر راه و شهرسازی و خوشحالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بابت ماندگار آخوندی در وزارت راه به این استدلال که می تواند بیشتر به استان و یاسوج خدمت کند اما همه شاهد بودیم نه تنها وعده ها محقق نشد بلکه با ورود آتا به خط یاسوج شاهد بدقولی و گرانفروشی بیش از حد این شرکت بدنام هوایی بودیم که بارها ناراضیتی مردم را در پی داشت.

متاسفانه استاندار استان که وظیفه او پیگیری موضوع فرودگاه یاسوج بود تاکنون حتی یک اظهار نظر نیز در این باره نکرده است و این در حالی است که مردم و مسولان برای تردد به مرکز استان ان هم در این فصل گرم یا قید سفر را می زنند یا با مشقت فراوان از مسیر شیراز اقدام می کنند.

هفته پیش در خبرها آمد که؛ استاندار اصفهان از خرید شرکت هواپیمایی قشم خبر داد و گفت: قشم ایر مشکلات تحریمی ندارد و اجازه داشتن پرواز به اروپا و کیفیت هواپیماها و خدمات پروازی از مزایای آن است.

وی با بیان این که پس از سه ماه تلاش، موفق شدیم شرکت قشم ایر را برای توسعه ظرفیت های گردشگری و اقتصادی استان خریداری کنیم، افزود: به دلیل شرایط خاص استان و پتانسیل بالای گردشگری،نیاز به داشتن ایرلاین مختص اصفهان کاملا احساس می شد.

وی با بیان این که قشم ایر 14 هواپیمای در حال پرواز دارد، تصریح کرد: این ایرلاین ساختار و امکانات خوبی دارد، موافقنامه این خرید امضا شده و می توانیم بگوییم این شرکت هواپیمایی متعلق به استانداری اصفهان است.

در استان اصفهان استاندارش یک ایرلاین را خریداری می کند و در کهگیلویه و بویراحمد استاندارش حتی قادر نیست یک پرواز روزانه را ایجاد کند.

باید بپرسیم دقیقا وظیفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد چیست؟

آیا تنها نشستن در جلسات و نهیب به مدیران حلال مشکلات مردم خواهد بود؟