شنبه 20 مرداد 1397 - 11:58

خدا را شکر؛ پرواز تهران یاسوج کلا لغو شد، تفاوت استاندار اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی – پرواز های تهران به یاسوج و بالعکس از هفته گذشته به طور کامل باطل شده است.

یکی از مسئولان آتا به خبرنگار بویرنیوز اعلام کرد که دیگر آتا پروازی در خط یاسوج انجام نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار بویرنیوز، پس از ماجرای سقوط هواپیما و با توجه به وعده های مسئولان خصوصا وزیر راه و شهرسازی و خوشحالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بابت ماندگار آخوندی در وزارت راه به این استدلال که می تواند بیشتر به استان و یاسوج خدمت کند اما همه شاهد بودیم نه تنها وعده ها محقق نشد بلکه با ورود آتا به خط یاسوج شاهد بدقولی و گرانفروشی بیش از حد این شرکت بدنام هوایی بودیم که بارها ناراضیتی مردم را در پی داشت.

متاسفانه استاندار استان که وظیفه او پیگیری موضوع فرودگاه یاسوج بود تاکنون حتی یک اظهار نظر نیز در این باره نکرده است و این در حالی است که مردم و مسولان برای تردد به مرکز استان ان هم در این فصل گرم یا قید سفر را می زنند یا با مشقت فراوان از مسیر شیراز اقدام می کنند.

هفته پیش در خبرها آمد که؛ استاندار اصفهان از خرید شرکت هواپیمایی قشم خبر داد و گفت: قشم ایر مشکلات تحریمی ندارد و اجازه داشتن پرواز به اروپا و کیفیت هواپیماها و خدمات پروازی از مزایای آن است.

وی با بیان این که پس از سه ماه تلاش، موفق شدیم شرکت قشم ایر را برای توسعه ظرفیت های گردشگری و اقتصادی استان خریداری کنیم، افزود: به دلیل شرایط خاص استان و پتانسیل بالای گردشگری،نیاز به داشتن ایرلاین مختص اصفهان کاملا احساس می شد.

وی با بیان این که قشم ایر 14 هواپیمای در حال پرواز دارد، تصریح کرد: این ایرلاین ساختار و امکانات خوبی دارد، موافقنامه این خرید امضا شده و می توانیم بگوییم این شرکت هواپیمایی متعلق به استانداری اصفهان است.

در استان اصفهان استاندارش یک ایرلاین را خریداری می کند و در کهگیلویه و بویراحمد استاندارش حتی قادر نیست یک پرواز روزانه را ایجاد کند.

باید بپرسیم دقیقا وظیفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد چیست؟

آیا تنها نشستن در جلسات و نهیب به مدیران حلال مشکلات مردم خواهد بود؟

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=288505
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امیرکبیر زاگرس گفت:

    سلام.ودرود برنگارنده مطلب..باید پرسیدکجای دواستان اصفهان کهگیلویه مثل هم هستند،،تعداد زیاد گردشگران،مسافران وامکانات همچنین مدیران. کلان اصفهان با ظرف خالی استان کهگیلویه که فقط. تنها دارایش تاجگردون در کمیسیون برنامه وبودجه هست.حال توجیه منطقی واقبال عمومی بکنار..یاسوج ظرفیت ریسک حادثه دیگر را ندا رد.
    نقد خوبه چون موجب پویایی میشه،اما انصاف وعلم نسبت به موضوع هم بسیار لازمه.
    بیایید کاتالیزوری در جهت توسعه باشیم،نه مانعی در برابر توسعه.

    در پایان عزیزم بدانید.یکی از قویترین استانداران تاریخ یاسوج را دارید..از این فرصت بهینه استفاده شود.نه تخریب

  2. یک ایرانی گفت:

    ایشون رئیسه !
    رئیس که نباید کاری کنه!
    به نطر می رسدوازقرائن پیداست که این آقای دکتراستاندار بیش ازآنکه انگیزه خدمت داشته باشد ….!!
    واین ازشانس استان بی صحلب ومظلوم کهگیلویه وبویراحمد است!!

  3. موسی گفت:

    اصفهان نصف جهان بی خود نیست
    و نباید با کهکیلویه و بویر احمد مقایسه کرد
    درامد و دارای این دو استان اصلا قابل مقایسه نیست و ضمنا جنعیت و مسافر هم فاکتوری هست که اصفهان رو با استان ما قابل مقایسه نمی کنه

  4. هم استانی گفت:

    استاندار از روز اول که اومده سرلوحه ی مدیریتش شده هارت و هورت و فک میکنه ریاست فقط به برخورد هجومی و تشر زدنه!نه جناب احمدی مدیریت به داد و بیداد کردن نیست،عملکرد میخواد

  5. ناشناس گفت:

    بویرنویزم نگفت مثل اصفهان، گفت اگه استاندار اصفهان عرضه داشته و ایرلاین خرید، استانداره ما یک پرواز معمولی رو هم نتونست تثبیت کنه!!! یعنی احمدی جز شوو بازی کردن در توپ و تشر به مدیران بومی و تخریب روحیه مدیران بومی کاری هم کرده؟!

  6. ارمان گفت:

    قیمت های نجومی پروازهای اصفهان را هم به مردم اطلاع رسانی کنید، یک هواپیمای سالم در این کشور وجود ندارد و با شروع مجدد تحریم، پرواز با این هواپیماها بازی با جان انسان ها می باشد، کشوری که قادر به اورهال موتور پراید نیست قادر به اورها موتور بویینگ و ایرباس است، اگر مردم اطلاع دقیقی از وضعیت ناوگان هواپیمایی کشور از جمله هواپیماهی بویینگ ام دی داشتند مانند بنده قید مسافرت با این هواپیماها را می زند و خدا رو شکر می کردند که کلا پروازها به این استان تا نوسازی ناوگان هواپیمایی کشور کنسل شود، بلیط پروازها در تمام کشور دو یا سه برابر شده که با توجه به وضعیت معیشت مردم این استان بودن یا نبودن پرواز چندان تفاوتی نمی کند

  7. ناشناس گفت:

    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست….
    اصفهان کجا یاسوج کجا واقعیت ها را باید پذیرفت
    نیروی کاری در این دو استان کاملا متفاوتند

دیدگاه شما