چاپ این برگه

استخدام غیرقانونی علوم پزشکی در باشت، تهدید امام جمعه باشت + جزئیات

بکارگیری نیرو در شبکه بهداشت و درمان باشت بدون ضابطه و آزمون انجام می شود.

به گزارش بویرنیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ امام جمعه باشت ضمن تبریک سالروزهشدار امام جمعه باشت به مسئولان شبکه بهداشت و درمان ازدواج (اول ذی الحجه )دو نور آسمانی حضرت علی (ع)وحضرت فاطمه زهرا(س) گفت: پیوند این دو بزرگوار در عالم خلقت بی نظیر بوده و زیرا آن چیزی مورد تایید خداوند متعال بوده انجام گرفته است .

حجة الاسلام عبودی افزود: امروز بحث ازدواج با مشکلات زیادی روبرو هست و جوانان برای ازدواج باید زندگی این دو بزرگوار را درهمه مقاطع سرمشق قرار دهند و به دنبال تجملات و تجمل گرایی نروند.
وی به سالگرد جنگ 33 روزه حزب الله لبنان مقابل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در این جنگ رژیم صهیونیستی با همه حامیانش از حزب الله شکست خورد و درس فراموش نشدنی دریافت کرد.

خطیب جمعه باشت افزود: درفضای مجازی اعلام عمومی کرده بودند که بعد از نماز جمعه ها درکشور راهپیمایی وتجمع است واین ازطریق کسانی هست که بنا دارند از این تجمع ها سوء استفاده کنند .
رئیس حوزه های علمیه استان گفت:امروز که دستگاه های امنیتی وقضایی برای مقابله با متخلفان و اخلال گران بازار وارد عمل شده و مردم انتظار دارند با متخلفان برخورد قاطع شود.

وی با اشاره به اینکه کسانی که بانی وضعیت موجود هستند و منجر به گرانی و سایر مشکلات اقتصادی برای مردم شدند باید محاکمه شوند افزود: بیایید دررسانه ملی به مردم اعلام کنید که چه کسانی بودند که وضعیت موجود را رقم زدند .

امام جمعه باشت خطاب به مسئولین دانشگاه علوم پزشکی وشبکه بهداشت ودرمان وفرماندار باشت گفت: در چند هفته ی اخیر در لفافه وکنایه از بکار گیری نیروهای جدید در شبکه بهداشت و درمان باشت گله کردیم اما مثل اینکه این قضیه نمیخواهد تمام شود و هرروز می شنوم نیروهای جدیدی مشغول کار می شوند .

حجت الاسلام عبودی با تاکید بر اینکه سوال این است چرا این آقایان و مسئولان خیانت می کنند و مردم را اذیت می کنند افزود: همه مردم حق دارند ، جوان بیکار دارند پس باید قانون برای همه یکسان باشد.

امام جمعه باشت با بیان اینکه در پایگاههای خبری مشاهده کردم که نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی درخواست کرده که اگر نیروهای خلاف قانون سرکار آمده معرفی کنید ،لیست بدهید بیان کرد: من به نماینده عرض کنم شما خودتان شخصا یک بررسی درشبکه بهداشت ودرمان باشت انجام دهید زیرا نیروهای جدید بدون هیچ قانونی ،آئین نامه وآزمونی به کار گرفته شدند .

حجت الاسلام عبودی با اشاره به اینکه فامیل بازی در شبکه بهداشت منجر به ناراحتی و بدبینی مردم شده است اضافه کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی باید به این مورد ورود کند و جواب مردم را بدهد .

امام جمعه باشت با بیان اینکه وزیر کشور به فرمانداران دستورداده ظرف 24 ساعت به سوالات مردم جواب داده شود افزود: یک ماه است که این مسئله به مسئولان گوشزد می شود اما متاسفانه تا کنون جوابی دریافت نکردیم و قطعا اگر عدم پاسخگویی ادامه پیدا کند ما اقدام می کنیم و از ضایع شدن حق مردم جلوگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه تخلف صریح است اضافه کرد: مردم منتظر جواب رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان باشت هستند و تا هفته آینده هم صبر می کنیم در صورت بی توجهی با تکبیر نمازگزاران روبرو خواهند شد.