چاپ این برگه

هدایت خواه: توزیع یک هزار بسته غذایی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار بسته مواد غذایی به همت آستان قدس رضوی بین نیازمندان این استان توزیع شد.

به گزارش”بویرنیوز”، ستار هدایتخواه ، اظهار داشت: یک هزار بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته 130 هزار تومان توسط خادم‌یاران آستان قدس رضوی بین نیازمندان شناسایی شده در مناطق مختلف استان توزیع شد.

وی عنوان کرد: اهدای کمک هزینه خرید جهیزیه به 150 زوج، کمک به 200 بیمار صعب العلاج  و 200 یتیم نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط آستان قدس رضوی در زمینه کمک به نیازمندان بوده است.

هدایتخواه از اعزام گروه‌های جهادی مختلف به مناطق محروم و کمتر برخوردار استان خبر داد و ابراز کرد: گروه‌های جهادی پزشکی، دندانپزشکی و بهداشت یاران به مناطق مختلف اعزام و خدماتی از جمله عمل جراحی 40 فقره چشم را انجام دادند.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دهستان سادات محمودی از توابع شهرستان دنا به عنوان دهستان هدف خدمات رسانی ویژه انتخاب شده که باید برای رفع محرومیت و ارائه خدمات در این منطقه تلاش شود.

هدایتخواه خاطرنشان کرد: برنامه‌های عمرانی و زیرساختی از جمله احداث خانه نیازمندان، مسجد و جدول کشاورزی توسط خادمیاران آستان قدس رضوی در دهستان محروم سادات محمودی شهرستان دنا اجرایی می‌شود.