چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 12:23

تکذیب اظهارات خلاف واقع نماینده لرستان/افشای پشت پرده حمله های نماینده دلفان به رئیس سازمان بهزیستی

گروه سیاسی- نماینده نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در جلسه استیضاح وزیر کار اظهاراتی را بیان کرد که خیلی زود تکذیب شد.

علی رستمیان در بخشی از سخنان خود با اتهام زنی به زئیس سازمان بهزیستی به پرداخت رشوه، گفت: توسط یکی از فرستادگان جناب آقای بندپی به بنده گفته شد 500 میلیون تومان به شما می دهیم به نام یک خیریه که هیچ حرفی درخصوص مشکلات بهزیستی مطرح نشود، یعنی 20 میلیون تومان به آن خیریه داده شود و 480 میلیون تومان را بنده برای توزیع بین فقرا و ایتام بردارم.

وی در بخشی از سخنانش گفت: : این مسئله را بنده به رئیس مجلس و معاون وزیر اطلاعات گزارش دادم، متاسفانه رئیس سازمان بهزیستی از 500 میلیون تومان 20 میلیون آن را به خیریه پرداخت  کرده و 480 میلیون آن را به خرید ماشین های شاسی بلند اختصاص دادند، یعنی پول خرید ویلچر برای معلولان را به مصارف دیگر اختصاص داده است، هر چند که وزیر مربوطه در پاسخ به این موارد تاکید کرد که چنین مسائلی در دوره قبل بهزیستی نیز دیده شده است.

به گزارش بویرنیوز، این اظهارات نماینده لرستان البته پشت پرده هایی داشت و در سلسله اعتراضات و اتهامات گاه و بی گاه این شخص به سازمان بهزیستی این بار نیز در مجلس مطرح شد.

و اما اصل ماجرا چیست:

علی رستمیان فردی را برای تصدی ریاست سازمان بهزیستی استان لرستان پیشنهاد داد، فردی که صلاحیت علمی و اجرایی لازم را نداشت و در نهایت در کمیته انتصابات رای لازم را نیاورد و رد شد.

دقیقاً از همان زمان نماینده دلفان شروع به انتقادات گاه و بی گاه از سازمان بهزیستی کرد، انتقاداتی که نه با دلیل و مدرک و برای دلسوزی برای جامعه معلولین بلکه به واسطه رد گزینه مطبوع این نماینده روانه سازمان بهزیستی و وزارت کار شد.

این فرد حتی بدون کوچکترین اشاره به خدمات بهزیستی از جمله افزایش بیش از دو برابر مستمری مددجویان، دو برابر شدن خدمات پیشگیری و اورژانس اجتماعی، خانه دار شدن خانواده های دو معلول و بالاتر، وام های خود اشتغالی برای معتادان بهبود یافته، تحت پوشش قرار گرفتن پشت نوبتی های سازمان بهزیستی و از همه مهم تر تصویب قانون جامع حمایت از معلولان و عملیاتی شدن این خواسته دیرینه جامعه معلولین، عزم خود را بر گسیل انتقادات اثبات نشده و واهی به یک سازمان آنهم تنها به دلیل عدم انتصاب یک مدیر شهرستانی جزم کرده است.

بدون شک این دست نقد که بیشتر شبیه تسویه حساب های شخصی و نه دادخواهی برای حق و حقوق جامعه معلولان است زیبنده فردی که ادعای نمایندگی مردم را دارد نیست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=288385
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما