چاپ این برگه

لزوم پاسخ گویی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به افکار عمومی/دلیل دفاع از مدیری که جاسوسی برای رقیب روحانی و اختلاس را در کارنامه دارد چیست؟

گروه سیاسی- استاندار در نشست با بانوان فوتبالیست گفت: هم مدیرکل ورزش می‌ماند و هم بازیکنان شما باید به تیم‌های دیگر بروند تا شاهد رشد و پیشرفت آن‌ها و بلندآوازه شدن نام استان باشیم و انشاءالله آقای علوی تا زمانی که شماها قله کوه‌های همانند دنا را فتح کنید، کنار شماها می‌ماند.

در این نشست علی محمد احمدی استاندار با تاکید بر ثبات در مدیریت ورزش و نگاه حرفه‌ای به این بخش بر ماندن محمدتقی علوی تاکید کرد و گفت: علوی در کنار شما ورزشکاران می‌ماند.

 

به گزارش بویرنیوز، این ها بخشی از سخنان علی محمد احمدی؛ در نشست با زنان فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد بود که به صورت جانانه از علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان دفاع کرد و ادامه حضور وی در اداره ورزش و جوانان استان را حتمی خواند.

از درخواست ها و حواهش های مکرر علوی از زنان فوتبالیست برای تمجدید و تعریف از وی در حضور استاندار که بگذریم، چند نکته در این جا قابل ذکر است:

* مدیرکل ورزش استان پیش از این نشان داده که دلبستگی خاصی به دولت تدبیر و امید ندارد، این را فایل صوتی منتشره از مدیرکل که در آن به جاسوسی برای ستاد رئیسی می پردازد به خوبی گواهی می دهد.

* هنوز مدت زمان زیادی از حاشیه سازی آن فایل صوتی لو رفته نگذشته که حالا در خبری تاسف بار دادستان قزوین اعلام کرد: مدیرکل و معاون سابق اداره ورزش و جوانان قزوین به جرم اختلاس و تقسیم نامتعارف مبالغی بین خود بازداشت شدند و سپس با قرار وثیقه آزاد شدند

دادستان قزوین گفت: پرونده این افراد در مرحله تحقیقات است و به زودی نتایج آن اعلام می شود.

به گزارش بویرنیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید به افکار عمومی پاسخ دهد دلیلش برای حمایت از فردی که هم متهم به جاسوسی برای ستاد رئیسی که رقیب شاخص رئیس جمهور است و از طرفی در روزهای اخیر به جرم اختلاس بازداشت شده و پرونده ای در این زمینه دارد، چیست؟

از علی محمد احمدی بعنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان انتظار نمی رود بدون تحقیق و بررسی اینطور از یک مدیر حمایت کند آنهم فردی که اینچنین حواشی پیرامون خود دارد و انگ خبرچینی برای اردوگاه رقیب و جدیداً هم پرونده ای در زمینه اختلاس را در کارنامه خود دارد.