سه شنبه 16 مرداد 1397 - 12:42

تشنج دوباره در مجلس/این بار بر سر سوال مطهری درباره رفع حصر از وزیر دادگستری!

سهیلا جلودارزاده نماینده تهران در واکشن به فتنه گفتن کریمی‌قدوسی نماینده اصولگرای نزدیک به جبهه‌پایداری گفت: مملکت را به خاک سیاه نشاندید و فساد اقتصادی درست کردید دیگر چه می‌خواهید. موسوی هشت سال کشور را در حالت جنگ اداره کرد.
 

به گزارش بویرنیوز، سهیلا جلودارزاده نماینده تهران در واکشن به فتنه گفتن کریمی‌قدوسی نماینده اصولگرای نزدیک به جبهه‌پایداری گفت: مملکت را به خاک سیاه نشاندید و فساد اقتصادی درست کردید دیگر چه می‌خواهید. موسوی هشت سال کشور را در حالت جنگ اداره کرد.

امروز سوال علی مطهری نایب رییس دوم مجلس از علیرضا آوایی وزیر دادگستری در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت. مطهری از تعلل‌ها و عدم پیگیری نسبت به رفع حصر محصوران سوال خود را مطرح کرده بود و پیش از این از صحبت‌های وزیر دادگستری در کمیسیون مربوطه قانع نشده بود.

امروز هم با طرح این سوال و بعد از بیان صحبت‌هایی که دو طفر مطرح کردند حاشیه‌ای به وجود آمد. بعد از اینکه مطهری باز هم اعلام کرد از صحبت‌های آوایی قانع نشده و سوال خود را به رای گذاشت سیدجواد کریمی‌قدوسی نماینده نزدیک به جبهه‌پایداری که معمولا خود را ملزم می‌داند که نسبت به اینگونه موضوعات موضع‌گیری می‌کند، صحبت‌هایی را با صدای بلند بیان کرد که از میان آنها کلمه فتنه به گوش خبرنگاران آشنا بود.

همین موضوع این بار با واکنش‌ شدید زنان مجلس روبرو شد. همین صحبت‌های کریمی قدوسی موجب اعتراض زنان مجلس که در ردیف جلوی کریمی قدوسی نشسته بودند شد.

پروانه مافی دقایقی با کریمی قدوسی صحبت کرد و سهیلا جلودارزاده در اعتراض به کریمی قدوسی فریاد زد که مملکت را به خاک سیاه نشاندید و فساد اقتصادی درست کردید دیگر چه می‌خواهید.

در همین حین نمایندگانی از جمله الیاس حضرتی، نادر قاضی پور، محسن کوهکن، محمدعلی پورمختار، محمدجواد جمالی، احمد امیرآبادی، عبدالکریم حسین‌زاده، سیلمی، طیبه سیاووشی، فاطمه حسینی، زهرا ساعی، مجتبی ذالنور، احسان قاضی‌زاده به این گعده پیوستند و تلاش کردند تا نمایندگان درگیری را آرام کنند و به این تنش پایان دهند.

جلودارزاده خطاب به کریمی قدوسی ادامه داد که چرا می‌گویید فتنه این در حالیست که میرحسین موسوی هشت سال در این کشور جنگ را اداره کرد.

امیرآبادی لحظات بیشتری در میان زنان مجلس باقی ماند و با آنها صحبت و به آرامش دعوتشان کرد.

نمایندگان البته با فاصله اندک یعنی 95 رای موافق، 95 رای مخالف و 15 رای ممتنع اعلام کردند که نسبت به صحبت‌های آوایی قانع شده‌اند.

پس از انجام رای‌گیری و تمام شدن جلسه سوال از وزیر دادگستری مسعود پزشکیان که در آن زمان ریاست جلسه را بر عهده داشت در توضیحاتی درباره رای مجلس به مطهری از وزیر دادگستری گفت: برخی ازنمایندگان بعد از رای‌گیری پیش من آمدند و گفتند رای مجلس در موافقت با حصر نبود، بلکه موضوع سوال را در حیطه اختیارات وزیر ندانستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=288364
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خدایا ما رو از شر امثال کریمی قدوسی مفت خور خلاص بفرما امین

  2. دهدشتی گفت:

    خدا لعنت کنه کریمی قدوسی و امثالهم را ککهبا این افکار پوسیده این کشور رو اینگونه به خاک.سیاه نشوندند

دیدگاه شما