چاپ این برگه

آقای تاجگردون؛این لیست ها را منتشر کنید!

محمد عبدی در 19 آبان نوشت:

نماینده مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت جناب آقای غلامرضا تاج گردون
با سلام و عرض ادب
در پایگاههای خبری خواندم که حضرتعالی نامه ای به جناب دکتر ایلامی زده اید و خواستار انتشار لیست استخدام ها از سال ۹۲ تاکنون شده اید و همچنین بررسی نسبت این افراد با مسئولین شبکه بهداشت. بسیار کار ارزنده و زیبایی کرده اید و جای تقدیر دارد حال که قدم بسیار مثبتی برداشته اید بیایید و با هم به عنوان کسی که طرفدار شما بوده ام به همراه مردم شهرستان های گچساران و باشت برای یکبار این قدم ها را محکم و تا حصول نتیجه برداریم یک یا علی بگوییم و برای یکبار دهن یاوه گویان و بدخواهان را ببندید و از مسئولین ذی ربط بخواهید سئوالات و لیست های زیر را هم پاسخ و انتشار دهند:

۱- لیست اسامی افرادی که اردیبهشت ماه امسال در شرکت نفت گچساران بکار گرفته شدند با سابقه بیمه این افراد در شرکت نفت و نسبت این افراد با مسئولین حراست شرکت نفت گچساران.
۲- لیست استخدام های ادارات برق، هلال احمر، آب و فاضلاب، پتروشیمی، شرکت نفت، کار، کشاورزی و اقتصاد را از سال ۹۲ تاکنون منتشر کنند و نسبت این افراد با شما و مسئولین.
۳- مشخص شود چند درصد این افراد ترک و چند درصد لر و لرها اکثریت از چه طوایفی هستند.
۴- تمام انتصابات روسا و مدیران شرکت نفت گچساران از سال ۹۲ منتشر و مشخص شود چه نسبتی با شما و فرماندار شهرستان دارند.
۵- لیست وام های کلان استان منتشر شود و مشخص شود این افراد چه کسانی هستند و چه نسبتی با شما دارند.
۶- از اداره منابع طبیعی بخواهید زمین های منابع ملی و طبیعی که در شهرستان گچساران سند شخصی خورده اند و توسط افراد تغییر کاربری داده شده اند با اسم افراد منتشر کنند.
۷- توضیح دهید که چرا در طول این شش سال حتی یک امتحان استخدامی در بکارگیری افراد در سطح شهرستان برگزار نگردیده است و افراد چگونه به کار گرفته شده اند؟ ( در صورتی که به قول شما ۵۰۰۰ نفر به کار گرفته شده اند)
۸- مشخص کنید چند نفر از اعضای خانواده شما در سال ۱۳۹۱ بیکار بوده اند و الان در چه شغل هایی مشغول به کار هستند؟
۹- توضیح دهید نقش خواهر و برادر شما در تصمیم گیری های مدیران شهرستان و عزل و نصب ها چیست؟
۱۰- بگوئید چه کسانی در سالهای ۹۴ تا ۹۶ طی نا مه هایی از طرف شما به مسئولین ورشکسته معرفی شده و خواستار بخشودگی یا تمهیل وام های این افراد شده اید؟
۱۱- در آخر از مسئولین میراث فرهنگی و بانک های عامل بخواهید که منتشر کنند که بابت ایجاد باغ تفریحی بنوشکه چه میزان وام و چه میزان منابع بلاعوض به این باغ تفریحی داده اند.
یقینا پاسخ به این سئوالات باعث روشنگری مردم شهرستانهای گچساران و باشت خواهد شد و مردم فرق خادم با خائن را خوب می فهمند و البته هیچ کدام این سئوالات و پاسخ به آنها ورود به حریم شخصی افراد نمی باشد و حق مردم شریف گچساران و باشت است که بدانند.