دوشنبه 15 مرداد 1397 - 9:41

آقای تاجگردون؛این لیست ها را منتشر کنید!

محمد عبدی در 19 آبان نوشت:

نماینده مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت جناب آقای غلامرضا تاج گردون
با سلام و عرض ادب
در پایگاههای خبری خواندم که حضرتعالی نامه ای به جناب دکتر ایلامی زده اید و خواستار انتشار لیست استخدام ها از سال ۹۲ تاکنون شده اید و همچنین بررسی نسبت این افراد با مسئولین شبکه بهداشت. بسیار کار ارزنده و زیبایی کرده اید و جای تقدیر دارد حال که قدم بسیار مثبتی برداشته اید بیایید و با هم به عنوان کسی که طرفدار شما بوده ام به همراه مردم شهرستان های گچساران و باشت برای یکبار این قدم ها را محکم و تا حصول نتیجه برداریم یک یا علی بگوییم و برای یکبار دهن یاوه گویان و بدخواهان را ببندید و از مسئولین ذی ربط بخواهید سئوالات و لیست های زیر را هم پاسخ و انتشار دهند:

۱- لیست اسامی افرادی که اردیبهشت ماه امسال در شرکت نفت گچساران بکار گرفته شدند با سابقه بیمه این افراد در شرکت نفت و نسبت این افراد با مسئولین حراست شرکت نفت گچساران.
۲- لیست استخدام های ادارات برق، هلال احمر، آب و فاضلاب، پتروشیمی، شرکت نفت، کار، کشاورزی و اقتصاد را از سال ۹۲ تاکنون منتشر کنند و نسبت این افراد با شما و مسئولین.
۳- مشخص شود چند درصد این افراد ترک و چند درصد لر و لرها اکثریت از چه طوایفی هستند.
۴- تمام انتصابات روسا و مدیران شرکت نفت گچساران از سال ۹۲ منتشر و مشخص شود چه نسبتی با شما و فرماندار شهرستان دارند.
۵- لیست وام های کلان استان منتشر شود و مشخص شود این افراد چه کسانی هستند و چه نسبتی با شما دارند.
۶- از اداره منابع طبیعی بخواهید زمین های منابع ملی و طبیعی که در شهرستان گچساران سند شخصی خورده اند و توسط افراد تغییر کاربری داده شده اند با اسم افراد منتشر کنند.
۷- توضیح دهید که چرا در طول این شش سال حتی یک امتحان استخدامی در بکارگیری افراد در سطح شهرستان برگزار نگردیده است و افراد چگونه به کار گرفته شده اند؟ ( در صورتی که به قول شما ۵۰۰۰ نفر به کار گرفته شده اند)
۸- مشخص کنید چند نفر از اعضای خانواده شما در سال ۱۳۹۱ بیکار بوده اند و الان در چه شغل هایی مشغول به کار هستند؟
۹- توضیح دهید نقش خواهر و برادر شما در تصمیم گیری های مدیران شهرستان و عزل و نصب ها چیست؟
۱۰- بگوئید چه کسانی در سالهای ۹۴ تا ۹۶ طی نا مه هایی از طرف شما به مسئولین ورشکسته معرفی شده و خواستار بخشودگی یا تمهیل وام های این افراد شده اید؟
۱۱- در آخر از مسئولین میراث فرهنگی و بانک های عامل بخواهید که منتشر کنند که بابت ایجاد باغ تفریحی بنوشکه چه میزان وام و چه میزان منابع بلاعوض به این باغ تفریحی داده اند.
یقینا پاسخ به این سئوالات باعث روشنگری مردم شهرستانهای گچساران و باشت خواهد شد و مردم فرق خادم با خائن را خوب می فهمند و البته هیچ کدام این سئوالات و پاسخ به آنها ورود به حریم شخصی افراد نمی باشد و حق مردم شریف گچساران و باشت است که بدانند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=288310
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهدی گفت:

    احسنتر

  2. بویراحمدی گفت:

    درود و سپاس بر نویسنده محترم این متن…در ضمن و صدها پروژه واگذار شده توسط شخص آقای تاجگردون ب لیدرهاش و دوستانش که دلیل اصلی بی عدالتی ست..اقای تاجگردون دستت رو شده عزیزدلم..مردم دیگه همه چی رو میفهمم.. راستی پروژه جدید واگذاری چی داری.ای خدا قربون رحمت برم..ببین که شده نماینده ما و به قول خودش میرشکار و معمار اقتصاد فلج شده …اقای دکتر خدا رو در نظر داشته باش..ما همه رفتنی هستیم..وجدان و انسانیت خیلی مهم تراز شعار و تبلیغاته

  3. سید گفت:

    سازمان بازرسی ورد کنه .اختلاسگران از همین جاهها شروع کردند، تا از این گنده تر نشده ورد کنید

  4. آشنا گفت:

    تاجگردون یعنی خدای حاشیه اونم تو شهرستان بویراحمد فقط
    تو حوزه خودش هم که همه چی آرومه من چقد بیکارم….

  5. مهدی گفت:

    در ضمن نویسنده محترم اینایی که اشاره کردی یک درصد هم حساب نمیشه اینقدر بی عدالتی هست که شما وامثال من بی اطلاع هستند

  6. پيمانكار از درگاه رانده گفت:

    اي خدا قربونت برم. رابط ايشون تو اداره راه و شهرسازي كاملا معلومه كيه. پروژه هاي ميلياردي كه از طريق رابط ايشون در اداره راه واگذار ميشه باعث شده كه اعتماد مردم بكلي از همه چيز سلب بشه. در بخش مسكن ، فني و راه كلا تيپ پيمانكاران مشخصه. نيروهاي دست نشانده اش از طريق اين بده بستونها ميلياردر شدن و صحابي هم نيست كه پيگير اين موارد باشه. اخ و بخت اين اداره كه شده بنگاه پيمانكاري گچساران. طرف مسول هست ولي با پيمانكار شريكه. طرف ناظره ولي خودش پيمانكار بخش مسكن و فني و راه هست. عليمردان هم از همجا بيخبره و سرشو مثل كبك كرده تو برف و جراتي كه تو بهشون بگه را نداره!!!! همينو بگم كه متاسفم . ….طرف خودش به خودش پيمان ميده !!!

  7. ناشناس گفت:

    ای شیرمادرت حلالت باشه ،احسن به مردانگیت ،فتبارک الله

  8. ف.م گفت:

    بند ۶ که کاملا نادرست بود .بقیه رو نمیدونم .

  9. دلسوز جامعه گفت:

    تاجگردون دست تو رو شده برام، حقه‌هاتو بلد شدیم…

دیدگاه شما