یکشنبه 14 مرداد 1397 - 13:38

تشنج در مجلس در پی نطق محمود صادقی درباره حساب‌های قوه قضاییه

در پی نطق محمود صادقی درباره حسیاب‌های قوه قضاییه برای دقایقی برخی نمایندگان اعتراض‌ خود را با صدای بلند بیان کردند که این مساله موجب ایجاد تشنج در صحن شد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از ایلنا، در جریان سوال محمود صادقی از وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص مبانی قانونی و شرعی حساب‌های سپرده قوه قضائیه، خدری نماینده مردم بوشهر نوع بیان محمود صادقی را توهین به قضات تلقی کرد و خواستار تذکر و اخطار به وی شد که مسعود پزشکیان رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به محمود صادقی گفت که شما در چارچوب سوال خود حرف بزنید این نوع صحبت کردن باعث متعرض شدن حضار می‌شود.

صادقی در پاسخ به پزشکیان گفت: من از قضات محترم و از همکاران عزیزم عذرخواهی می‌کنم ما در دادگستری قضاتی داریم که بسیار شریف هستند.

خدری از گفته‌های محمود صادقی قانع نشد و به سمت صندلی وی رفت که الیاس حضرتی، احمد مازنی، محمدعلی وکیلی سعی در آرام کردن وی داشتند.

بیانات محمود صادقی در خصوص قضات باعث اعتراض تعدادی از نمایندگان مجلس شد.

پس از پایان یافتن صحبت‌های صادقی، مسعود پزشکیان خطاب به وی گفت: دقت کنید که مطالبی که از پشت تریبون اعلام می‌شود طوری نباشد که قضات عزیز را زیر سوال ببرند در هر ساختار اشکالاتی وجود دارد.

وی ادامه داد: این نوع بیان کردن و ادبیات منطقی نیست شما باید حساب شده حرف بزنید این نوع گفتمان از پشت تریبون نظام جمهوری اسلامی ایران قابل قبول نیست ما قضات بسیار شریفی داریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=288283
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. من گفت:

    الحق ما دو نماینده خوب وشایسته داریم مطهری و صادقی

دیدگاه شما