پنجشنبه 8 فروردین 1392 - 20:12

دو تن از مدیران ارزشمند کهگیلویه و بویراحمد جان باختند +تصاویر

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس،  وقوع حوادث رانندگی در روزهای اخیر در شهرستان لنده 4 کشته و زخمی برجای گذاشته و  سبزه هفت‌سین خانواده‌ها را روبانی سیاه گره زده است. در این حادثه دلخراش که براثر سقوط یک دستگاه نیسان از پرتگاه در بخش موگرمون شهرستان لنده اتفاق افتاد، یک نفر از سرنشینان در دم جان باخت و یک نفر دیگر پس از انتقال به مرکز بستر درمانی جان خود را از دست داده و 2 نفر دیگر روانه بیمارستان شدند.

کارشناسان علت اصلی این سانحه مرگبار را عدم رعایت سرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو و نبود حفاظ جاده‌ای عنوان کرده‌اند. در این حادثه دلخراش حاج سید محمدرضا سپهر، معاون برنامه‌ریزی و توسعه زیرساخت‌های بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد و سیدجمشید سیاوش، مسئول پرسنلی بسیج شرکت نفت امیدیه جان خود را از دست دادند.

 

حاج سید محمدرضا سپهر

 

سید جمشید سیاوش

 

سید محمدرضا سپهر در سال‌های گذشته مسئولیت‌های مختلفی از جمله مسئولیت شعبات بانک مهر اقتصاد را در سطح استان داشته و یکی از جوانان موفق استان بوده است.

وی به همراه سه سرنشین دیگر این خودرو در اولین روزهای ایام عید 92 برای بازدید از منطقه زیبای دلی‌مهرجان به این منطقه سفر کرده و در راه بازگشت دچار حادثه رانندگی شد و جان خود را از دست داد.

بویرنیوز این ضایعه بزرگ را به خانواده های داغدار تسلیت گفته، برای بازماندگان صبر و برای درگذشتگان علو درجات را از درگاه الهی تقاضا دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=28803
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما